Stránka 2 z 2

Napsal: úte 09.09.2014 18:21
od mcconrad
no já určitě nic, já mám spíš tendenci tam ty děrované dát, ale shodou okolností jsem četl ten článek...co já vím, kterého magora zas něco chytrého napadlo...proto se na to ptám, jestli o tom někdo něco slyšel...tchán má ty děrované a zatím ok, nemůžu ale říct, zda made in germany..

Napsal: úte 09.09.2014 18:33
od Teddy
na auto můžeš dát jen homologovaný díly, to je první věc. V TP se o kotoučích nic nepíše. Občas ty články píšou kokoti. Ber je s rezervou.... i když za dotaz nikdy nic nedáš.

P.S. k tý věrohodnosti zpráv

Dneska jsem v rádiu zaslech žhavou zprávu o M. Koláčkovi v závodu minitransat (závod lodí do 6,5m délky přes atlantik). Udělali tam z něj úplnýho blba na chvostu. Pravda je ale taková, že on jen nemá ty hory sponzorů a peněz. Svojí loď si postavil sám a překonal s ní několik rekordů. Ve světě patří mezi absolutní špičku.... Takže asi tolik k věrohodnosti článků a zpráv. Sorry za OT.

K těm kotoučům. Koupil jsem Meylle. Vydržely asi 1000 km. Zvlněný jak prase. Řešil jsem všechno možný, až mi snejk řekl ať neřešim blbosti a dam tam origo. Dal mi tam origo a už asi 10 tis. naprostej klid.
Kotouče jsem nijak nezajížděl. Jen se snažím nedobržďovat ostře až do úplnýho zastavení.
Zajíždění kotoučů je podle mě nebetyčná blbost. Kolik promile majitelů nových aut řeší zajíždění kotoučů? NIKDO. Originály prostě drží.

Napsal: úte 09.09.2014 19:19
od horan
Diky vsem za snahu pomoci.

Jergus: je fakt, ze tohle rozdelani a ocisteni nic nestoji. Kazdopadne mam najezd 4000km mesicne, takze tyhle zasrany vibrace mam po vymene/stoceni kotoucu do trech tydnu zpet a to nestihnout ty kotouce ani chytit lisku. Desky jsem daval Textary, cimz si myslim, ze jsem udelal maximum ohledne vyberu. Porad se presvedcuji, ze preci desky nemuzou zapricinit zniceni kotouce. :oops:
Fintu s "utavenim" kotoucu jsem zkousel taky a nemelo to vliv.

Sedyvlk: kapalina menena nekdy na jare.

Teddy: mam tam prave originaly. :cry: koupeny v renocaru. Jinak s Oldafem jsem to resil vcera. Mam pry jeste zkusit kouknout na silenbloky prednich ramen. Sice maji cca rok, ale kouknu na to.

Cestou domu jsem meril teploty kotoucu,trmenu.... A +- byly obe strany stejny. Takze pribrzdovani muzu taky vyloucit.

Nechcete nekdo petku? :lol:

Napsal: úte 09.09.2014 19:33
od Teddy
třeba jsi jen měl smůlu na vadnej kotouč. Zaráží mě, že máš v renu problém s reklamací. Čekal bych, že jim na dobrym jménu bude záležet víc.

jinak jestli najezdíš 4 tis. měs. a siláče tam jsou rok, tak jsou tam už 50 tis. Podle toho množství km je asi většina na dálnici, tak snad to neni D1. To by už byly po smrti několikrát.

Desky prej kotouče nezkroutí. Jak jsem koupil, tak prodávám. Já jsem taky nechal ty sračky od meylle.
Stáčení nemá smysl. Na kia jsem to nechal stočit a během 2 tis. km to bylo zase zkroucený. Dal jsem starline a držej.

Napsal: úte 09.09.2014 20:09
od Vlasta
horan píše:...Desky jsem daval Textary, cimz si myslim, ze jsem udelal maximum ohledne vyberu...
Úplný maximum bys udělal origo deskama

Napsal: úte 09.09.2014 20:40
od horan
Teddy: reklamace v renocaru by asi nebyla problem, kdyby je namontovali oni. Nemuzu rict, ze by se nejak cukali je reklamovaT, ale maji nastaveny podminky, ktery jsem ja neakceptoval.
1- faktura o montazi z nejakyho "normalniho" servisu (to pro me neni problem dodat)
2- postavit k nim auto, oni si to rozlozi, zjisti/nezjisti chyby pri montazi.
3- potom odeslani kotoucu na jejich reklamacni a cekani na verdikt nejvyssiho soudu.
Jsem si temer jistej, ze bod tri by byl konecny s oduvodnenim NEORIGINALNI BRZDOVE DESTICKY.

Opravdu nejde o D1. Ale kouknu na to ulozeni.


Vlasta: mysleno z toho co se da vybrat mimo origo :lol:

Napsal: čtv 11.09.2014 08:26
od Jergus
... Desky jsem daval Textary, cimz si myslim, ze jsem udelal maximum ohledne vyberu. Porad se presvedcuji, ze preci desky nemuzou zapricinit zniceni kotouce. Embarassed

Nemyslím, že by ten kotouč zničily, jen se tam napeče taková vrstvička, co skoro není vidět a v kombinaci s korozí na okrajích plochy, co desky zabíraj to potom kope. Alespoň takhle jsem to měl já. Po očištění dobrý a příště tam jdou (alespoň u mě) origo i desky (i za ty peníze)...

Napsal: čtv 11.09.2014 08:29
od Jergus
Desky jsem daval Textary, cimz si myslim, ze jsem udelal maximum ohledne vyberu. Porad se presvedcuji, ze preci desky nemuzou zapricinit zniceni kotouce.

Nemyslím, že by ten kotouč zničily, jen se tam napeče taková vrstvička, co skoro není vidět a v kombinaci s korozí na okrajích plochy, co desky zabíraj to potom kope. Alespoň takhle jsem to měl já. Po očištění dobrý a příště tam jdou (alespoň u mě) origo i desky (i za ty peníze)...

Sorry za duplicitu...

Napsal: ned 12.10.2014 19:57
od horan
Tak nove poznatky.
Sledoval jsem teploty kotoucu po zastaveni, kdyz jsem dojel setrvacnosti treba po 5km jizdy bez brzdeni.
Teploty byvaly kolem 40stupnu. (Jeste kdyz ty kotouce kopaly)
Potom jsem repasnul levy brzd. trmen a dal novy kotouc.
Teplota najednou klesla na teplotu okoli + 2-3 stupne. Rekl jsem si parada. Chyba nalezena.
Udelal jsem druhou stranu. No a i kdyz uz se nehreje tak jako driv, tak ta prava strana ma porad o cca 10°c vyssi teplotu a i disk se cerni o chlup vic. Vim, ze je to nic, ale kdo vi co se deje pri brzdeni a po nem. Jestli hned odbrzdi, nebo se prehriva. Tak jsem jeste na te prave strane vymenil hadici. Beze zmeny.
Nenapada me uz nic. Trmeny jsou komplet zrepasovany. Vse chodi lehounce.
Dal jsem i novy ulozeni prednich ramen, i kdyz to puvodni bylo bez vady. Dal jsem tam strongflex.
Tak uvidime, co se stane za 3-5000 km

Napsal: ned 12.10.2014 20:53
od mobilman
Zdravím: můj příklad je že kotouče (E60 545i) jsou originál a už po obvodu byly asi o necelý mm sjeté, před asi 1.5 měsícem jsem vyměnil zcela sjeté přední destičky a čidlo. Dal jsem Brembo - cenově levnější než origo, ale před založením nových desek jsem dal do kotouče jeden šroub a točil kotoučem a zároveň flex bruskou odstranil ten mm po obvodu co přesahoval i rez na čelní straně kotouče, profoukl větrací otvory kompresorem (a že tam byla rez), nasadil jsem desky. Před týdnem jsem byl na STK, obě př. kola brzdily až překvapivě úplně shodně. I při intenzívním brýdění z 220 na asi 60 KM/h nekopou a a zatím spokojenost - vůbec jsem je nenechával stáčet, pouze výměna desek, proto to píši a divím se že máte až takové problémy a přeji brzké vyřešení.