Stránka 2 z 3

Napsal: pát 01.08.2014 12:20
od Marda
Tak samozřejmě kultivovanost motoru a jízdní komfort, to je prostě jednoznačné. Mnohem vyrovnanější vlastnosti turbobenzínu oproti turbonaftě.
Je to samozřejmě vykoupeno vyššími náklady na palivo, ale není to tak dramatické.
Protože kupuješ nové auto, nebudu uvádět značně rozdílnou náročnost na servis a údržbu...to ti může být asi jedno
Mám více aut, všechny jezdí na benzín, kromě 730d, ale tam je to o něčem jiném, to odhlučnění z toho dělá defakto benzína :-) a byla to prostě nucená koupě, kterou nebylo možné odmítnout.
A rozdíl ve spotřebě u moderních turbobenzínů a turboropáků není tak značný.
Projeď se v 520i i v 520d a sám si udělej obrázek. :wink:

Napsal: pát 01.08.2014 12:27
od Marda
Jako, stejně ti vesměs každej doporučí 530d, protože nikdo neřekne že 520d je lepší, než 530d. To je jasný. Jen si musíš sám spočítat, zda se ti vyplatí připlácet cca 300tis. za "občasný drift" :wink:
-brát obrazně-

Napsal: pon 04.08.2014 08:18
od hurvajs77
osobně bych se nafty nijak nebál. Měl jsem více naftáků a nikdy žádný problém. I když servisáci, kteří dělají auta, říkají že nafta je kasička, ale také přiznávají, že novou naftu by asi koupily. Přeci jen, pokud to bude fakt funglovka, tak bych se nebál. Na auto je záruka, jen bych si nechal dát tu rozšířenou na 5 let. Jinak si myslím, že na Tvoje cesty by opravdu mohla stačit i 520d. Přeci jen 300tis je docela dost a u 520 budeš mít nižší náklady.

Napsal: pon 04.08.2014 10:16
od Krwell
jojo, taky jsem se bavil s mistrem v servisu BMW a říkal, že tu záruku určitě na 5 let, kdyby něco, ale že ty nový motory jsou fakt super. Asi půjdu do tý 520, ještě uvidím, je pravda, že 530 má určitě hezčí zvuk a lepší odpich, ale 350.000,- dám radši do výbavy nebo ušetřim

Napsal: pon 04.08.2014 10:27
od hurvajs77
350tis je opravdu hodně na to, že to třeba ani nevyužiješ a je pravda, že za ty peníze můžeš mít plno výbavy. Uvidíš až si ho půjčíš, jak s ním budeš spokojený. Já jsem dělal přes 30 lidem s 520d aktualizaci map a všichni mi potvrdili, že to zase není tak hrozné, jak se původně obávali. Všichni si libovali co se týče jízdních vlastností, ale i spotřeby.

Napsal: pon 04.08.2014 10:47
od Krwell
tak tu spotřebu docela chápu. Pětka je přece jenom docela velký a mohutný auto a co jsem slyšel, tak se dá dostat bez problémů na 6l/100, což je paráda

Napsal: úte 05.08.2014 21:55
od Krwell
Chtěl bych se ještě na něco zeptat. Koukal jsem, že bych možná vzal nějakou bazarovku z německa a moje otázka zní : Dá se nějak do auta nainstalovat věci z příplatkový výbavy, třeba ne přímo originál BMW ? Zalíbilo se mi pár věcí, který bych chtěl určitě mít, konkrétně Head-Up display, digitální budíky(10,2" display místo normálních) a m-packet (nárazník, křidýlko a tak, prostě to, co je v příplatkovym M-packetu). Nikdy jsem takhle do auta nic nedával, tak by mě zajímalo, zda je to vůbec možný, protože předpokládám, že zrovna tyhle 3 věci by bylo asi dobrý aby byly originál BMW.
Díky moc

Napsal: úte 05.08.2014 22:07
od Lucifer
Možný to je ale zaplatíš z to dost tučnou částkou

Napsal: úte 05.08.2014 22:10
od Krwell
takže lepší je se koukat po něčem, co už to má ve výbavě, než koukat po levnějším autě, kam bych ještě pak musel nasypat další peníze za to, co tam chci mít ?

Napsal: úte 05.08.2014 23:35
od hurvajs77
Jak píše Lucifer, jde to samozřejmě - ať už orig. nebo neorig. řešení. Otázkou jsou jen peníze a někdy i co vše se musí rozebrat. Pokud nejsou pro Tebe peníze zase až tak velká potíž, je rozhodně lepší koukat po autech co mají požadovanou výbavou.

Nehledě na to, že jestli koukáš na mladý auta, rozuměj v záruce, tak nevím jak to bude s možností dodělání. Ne vše se dá dodělat pomocí orig. retrofit kitu a pokud ano, tak by to asi musel dělat autorizák a tam bude dost velká částka za práci. Silně pochybuji, že by Ti autorizák dodělal např. neorig. TV.

Napsal: stř 06.08.2014 09:25
od Krwell
ok, díky. budu radši koukat už po hotovejch autech :)

Napsal: čtv 07.08.2014 11:45
od Filozof
zvažoval jsi možnost vzít 2-3leté auto 530d ve slušné výbavě a budeš mít hodně slušnou slevu. Třeba v tom německu od dealera ?
Než mít lehce vybavenou 520d ?

Taky možnost. a záruku na to většinou dávají.

Pro test doporučuji i 3 těžké osoby když auto naložíš hned se jinak chová slabší motor. Ikdyž ta 525d pojede tak 530d je furt 6válec kterej tam patří a je tam rezerva takže motor nebude tak v zápřahu jako 520d kterou když naložíš lidma a věcma.

První roky auto ztrácí nejvíce peněz na hodnotě.

tak mužeš přemýšlet ... :-)

http://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn ... :limousine

Napsal: čtv 07.08.2014 13:21
od Krwell
Zase mě se stane tak jednou za měsíc, že vezu víc lidí než sebe a přítelkyni a to stejně je tak jenom na nákup nebo tak, takže to bych neřešil a rodina sice v plánu je, ale nějak do budoucna, takže myslim, že ještě několik let budu jezdit pořád v jednom nebo ve dvou.
Už jsem se tak nějak upnul na několik věcí, který bych v tom autě opravdu chtěl a co jsem koukal na mobile.de, tak s tou výbavou, kterou bych chtěl je tam poměrně málo aut a když už, tak se to cenově moc neliší od cenový nabídky, kterou mi udělal známej známýho na nový auto s tou výbavou, kterou bych chtěl.

Napsal: čtv 07.08.2014 20:52
od Filozof
tak to je potom jiná. Pokud máš dobrou nabídku na nové auto za skvělou cenu tedy super slevu tak pak neváhej. :wink:

Napsal: čtv 07.08.2014 20:55
od Krwell
no nějakejch 17% z celkový částky, což je docela fajn a udělá to pěknej rozdíl

Napsal: sob 09.08.2014 09:45
od Docthor
Já bych šel do 530 D xD, přeci jenom zůstatková hodnota bude větší i poté prodejnost auta,nebo protiúčet zase za nové.

A vůbec nevím kde se vzali mýty že BMW v naftě je kasička.. když někdo dá 1/10 ceny za ojeté auto tak nikdy do něj nevrazí tolik co ztratí na novém.Vždycky se mi líbí kecy servisáku co jezdí v O1 a nikdy by si nekoupili BMW v naftě, ale na věci jako komfort a bezpečnost,sílu motoru a požitek z jízdy nehledí, protože ráno jedou 2km do práce, tam jim auto stojí až do večera a pak jedou 2km domů..

Kdyby měli cestovat 5000km měsíčně tak mluví jinak.

A už zaznělo že v 530 bude v základu mnohem větší výbava než v 520, navíc jejich slavné rozvody nejsou pořád dořešeny..

Napsal: sob 09.08.2014 14:19
od PPetr
To mi chcete říct ze od roku 2008 porad ještě nevyrešili ty rozvody? Mimochodem znám i par lidi kterým i 3,0D šel motor kukat. Jedna byla v X6 a druha v X5 e70 takže si asi nevyberes. Ja osobně bych hledal rok stary auto v DE ale přímo u dealera. Ted si kamarad koupil 13 měsíců starou 535d xdrive najeto okolo 50tis km za cca 1090 000,-

Napsal: ned 10.08.2014 19:36
od Filozof
Petr? Nevíš co jim kukalo v motoru ? Odešel řetěz nebo co to konkrétně bylo ?Pokud je to řetěz tak pak je to asi slabina všech BMW celým spektrem u Fxx

Napsal: ned 10.08.2014 21:10
od PPetr
Filozof píše:Petr? Nevíš co jim kukalo v motoru ? Odešel řetěz nebo co to konkrétně bylo ?Pokud je to řetěz tak pak je to asi slabina všech BMW celým spektrem u Fxx
Jo oběma rozvody.

Napsal: pon 11.08.2014 12:44
od Krwell
Co se týče toho, že prodávací cena bude u 530 vyšší, tak to je mi jasný, ale jak jste přišli na to, že v 530 je větší výbava ? Co jsem koukal na mobile.de, tak se dá sehnat 520 i 530 v různejch stupních výbavy od nulový přes maximální