Napsal: stř 02.07.2014 00:00
Jak to nakonec dopadlo?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Auta umí jen v základu jako všichni ostatní, nalít nějaký předpřipravený soft na orig auto a jede se, čím víc úprav tím víc sraní a to u nás nejspíš nikdo neumí, snad jedině BSR. To ta cena u tebe ještě jde odemě si vzali 14tis bez dph za 4 hodiny práce...DaweTDS píše:A kuwa ..no tak to je síla... já chtěl čip na mojí E39 a tak jsem jim psal,že je jiný turbo a výfuk vyházenej a jiný čidlo tlak atd.. jejich odpověď mě taky celkem dostala. Nech nám tu auto na týden s plnou nádrží a mi Ti to za 18t bez DPH uděláme... No ještě,že jsem tam nejel..
Jinak jako auta umí,ale občas se asi něco nepovede...
Holly píše:Hmmm, to je mrzutá situace... Převodovka to vydrží, ale věnuj zvláštní péči výměně náplně (zkrať interval třeba na 50tis).
14 tisíc není málo peněz, ale na profi chip to ještě pořád není úplně dost. Zkusil bych Krámského, jestli se vrhne na diesel, ale tam zahučíš přes 25 tisíc jenom za chip, určitě. Zase se ale můžeš spolehnout na výsledek...
Edit: tak jo, už i diesel dělali
Ale jako graf pěknej... asi to půjde i znát
Auto už jsem koupil s kolísajícíma otáčkama, prý by to měl zvládnout hlavně nesmím jezdit jak bezmozek, na svetlech plnej atd...mi00wa píše:235kw na E60ku docela pěkné, ale začínal bych se bát ohledně převodovky měnič dostava zabrat. Taky proto už ti asi kolísá otáčkoměr za jízdy.
Kolik přesně tlačí nevím, ale do nouzáku nepadá. Dnes jsem to rozjel na cestě do práce do pořádnýho dlouhýho kopce 250 kde dřív padal do nouzáku už ve 220. Tak aspoň tohle se jim povedlo.DaweTDS píše:Ale jako graf pěknej... asi to půjde i znát
Pak ještě dej vědět kolik to teda tlačí.
Ona ta spotřeba bude při té 100 +/- sedět. Já mám psáno při jízdě mimo město 5,9 a tam se dá v pohodě dostat. Chorvacko jsem jel 115km/h (GPS) a tam jsem jel 6 a zpátky 6,1 s klimou. Zus tenhle test ale při 130 a nebo 150.cmana2 píše:Kolik přesně tlačí nevím, ale do nouzáku nepadá. Dnes jsem to rozjel na cestě do práce do pořádnýho dlouhýho kopce 250 kde dřív padal do nouzáku už ve 220. Tak aspoň tohle se jim povedlo.DaweTDS píše:Ale jako graf pěknej... asi to půjde i znát
Pak ještě dej vědět kolik to teda tlačí.
na cestě z5 jsem zkoušel spotřebu studenej start najet na dálnici a tempomat na 100 po 30km průměr 5,8l. Jestli bc ukazuje dobře jsem už zkoušel dřív a ukozoval +- desetiny takže mu věřím.
JakubST píše:Můj kolega z Dieselpoweru, který s Vámi řešil to auto, mě požádal, abych přeposlal sem jeho vyjádření k nastalé situaci. Stále čeká na potvrzení registrace.
"Dobrý den,
v první řadě bych se rád omluvil za poměrně dlouhý příspěvek, ale jelikož se k tématu vyjadřuje velké množství lidí, rád bych uvedl veškerá fakta na pravou míru.
Byl jsem upozorněn na toto vlákno a po přečtení následujících stránek se nestačím divit. Zákazník nás oslovil s tím, že má odstraněné DPF, EGR, klapky v sání a že je vozidlo upraveno nejmenovanou firmou. Zákazník si stěžoval, že dochází ke změně otáček především na volnoběh a někdy v určitém provozním režimu. Bylo nám řečeno, že se současným chipem vozidlo padá do nouzového režimu při plné zátěži a že úpravce nebyl schopen softwarově odstranit vířivé klapky v sání. Tedy jsem se se zákazníkem dohodl, že provedeme naší úpravu a problém se pokusíme vyřešit. Rád bych v první řadě podtrhl fakt, že se nejedná o žádnou „nalejvárku“ jak on sám uvádí, ale jedná se o individuální úpravu na míru pro dané vozidlo a motor! Zákazník byl obeznámen o tom, že úprava může probíhat celý den nebo může být časový plán kratší. Jelikož se jedná o individuální úpravu, není časový horizont vždy striktně daný. Cena naprosto odpovídá dané realizaci a byla předem domluvena. Hovořilo se o možné slevě v závislosti na době trvání nebo náročnosti úpravy, ale jelikož se nejednalo o sériové vozidlo (DPF a další), cena byla stanovena na původní výši. Zákazník byl osobně přítomen u vozidla v okamžik, kdy se vyčítal software z řídící jednotky. Po vyčtení se na úpravách začalo intenzivně pracovat, což jsem opět zákazníkovi vysvětlil. To, že fyzicky není vozidlo na válcové zkušebně, ještě neznamená, že se na vozidle nepracuje. Opět informace, kterou zákazník obdržel. Co se týče projevů, které zákazník považuje za reklamaci, po úpravě bylo řečeno, že to velmi pravděpodobně souvisí s měničem a nevidím jediný důvod k rozhořčení, pokud kdokoliv použil výraz spojka. Můžeme zde hovořit jako encyklopedie, příručky a vidím, že by to tak mělo být, abychom se vyvarovali podobnému zneužití v rámci negativní reklamy. Děkujeme za upozornění. Pokud někdo považuje naší realizaci za amatérskou a neprofesionální, je to čistě jeho názor, ale za všechny mohu říci, že vynakládáme maximální možné úsilí při každé realizaci. Náš tým není na vině v tom slova smyslu, že máte paralelní problém, který nesouvisí s danou úpravou. Chápu Váši situaci. Investoval jste danou částku do úpravy, ale tento paralelní problém nebyl odstraněn. Nelze ho však 100% potvrdit ani vyloučit do okamžiku, než tuto samotnou úpravu (opravu) provedeme. Již před koupí vozu Vám bylo v motorovém prostoru několik komponent měněno, které taktéž mohou souviset s Vaším problémem, avšak bohužel nesouvisely. Slova typu „problém bude 100% odstraněn“ lze akceptovat za předpokladu, že to bude souviset s věcmi, které budeme softwarově odstraňovat. To však logicky nelze zjistit do okamžiku, než tak učiníme, jelikož Vy sám jste jasně řekl, že předchozí úpravce nebyl schopen vířivé klapky odstranit a proto jste kontaktoval nás. Dále, pokud máte vozidlo upraveno a padá Vám do nouzového režimu, tak takovou úpravu jednoznačně nepovažuji za korektní a plně funkční. Čili bych Vás slušně požádal, abyste fakta uváděl přesně a nepřekrucoval jednotlivé argumenty. Jak jsem Vám osobně říkal, jde nám o spokojenost zákazníka a myslím, že se nám to v našem oboru daří, jakož to minimum firmám zabývajících se touto problematikou. Závěrem, nikdo Vás z provozovny nevyhodil s tím, že už není čas. Bylo řečeno, že v tuto chvíli nejsme schopni přijít na nové poznatky a projevy pomocí diagnostiky. Kolega s Vámi vozidlo znovu projížděl a extra znovu měřil velké množství hodnot a Vy sám jste mu uvedl vozidlo do daného režimu, ve kterém se problém projevoval. Vy sám jste řekl, že ne vždy se to projeví, že je to velmi často individuální záležitost. Shodli jsme se na tom, že to vyzkoušíme a uvidíme. Kolega mě informoval o naměřených hodnotách a v daný okamžik nic nenasvědčovalo tomu, že to v daný okamžik souvisí s měřenými bloky. Čili Vás opětovně slušně žádám, abyste hovořil tak, jak se skutečně stalo. Závěrem jsme se „domluvili“ na tom, že to budete pozorovat, že to samozřejmě není normální projev. To bylo řečeno z důvodu, abyste neinvestoval další poměrně velké peníze do věcí, které to nemusí způsobovat. Osobně mě mrzí, že je to řešeno zde a především ne slovy, které skutečně padly. Číslo na mě máte a nikdy jsem neřekl – nevolejte. Naopak, řekl jsem Vám, kdybyste měl problém, ať mi zavoláte. Ale že v tuto chvíli nejsem schopen operativně něco vyřešit, v dané cenové relaci, kterou Vás to stálo. Mrzí mě, že Váš problém není odstraněn, ale nedomnívám se, že došlo k pochybení z naší strany. Pokud byste chtěl Váš problém řešit, kontakt na mě máte. Přeji Vám pěkný den."
DaweTDS píše:Ona ta spotřeba bude při té 100 +/- sedět. Já mám psáno při jízdě mimo město 5,9 a tam se dá v pohodě dostat. Chorvacko jsem jel 115km/h (GPS) a tam jsem jel 6 a zpátky 6,1 s klimou. Zus tenhle test ale při 130 a nebo 150.cmana2 píše:Kolik přesně tlačí nevím, ale do nouzáku nepadá. Dnes jsem to rozjel na cestě do práce do pořádnýho dlouhýho kopce 250 kde dřív padal do nouzáku už ve 220. Tak aspoň tohle se jim povedlo.DaweTDS píše: Ale jako graf pěknej... asi to půjde i znát
Pak ještě dej vědět kolik to teda tlačí.
na cestě z5 jsem zkoušel spotřebu studenej start najet na dálnici a tempomat na 100 po 30km průměr 5,8l. Jestli bc ukazuje dobře jsem už zkoušel dřív a ukozoval +- desetiny takže mu věřím.
To je supercmana2 píše:DaweTDS píše:Ona ta spotřeba bude při té 100 +/- sedět. Já mám psáno při jízdě mimo město 5,9 a tam se dá v pohodě dostat. Chorvacko jsem jel 115km/h (GPS) a tam jsem jel 6 a zpátky 6,1 s klimou. Zus tenhle test ale při 130 a nebo 150.cmana2 píše: Kolik přesně tlačí nevím, ale do nouzáku nepadá. Dnes jsem to rozjel na cestě do práce do pořádnýho dlouhýho kopce 250 kde dřív padal do nouzáku už ve 220. Tak aspoň tohle se jim povedlo.
na cestě z5 jsem zkoušel spotřebu studenej start najet na dálnici a tempomat na 100 po 30km průměr 5,8l. Jestli bc ukazuje dobře jsem už zkoušel dřív a ukozoval +- desetiny takže mu věřím.
Při 130 - 7l
Protože potvrzení registrace stále nedorazilo, tak opět přeposílám za kolegu:cmana2 píše:JakubST píše:Můj kolega z Dieselpoweru, který s Vámi řešil to auto, mě požádal, abych přeposlal sem jeho vyjádření k nastalé situaci. Stále čeká na potvrzení registrace.
"Dobrý den,
v první řadě bych se rád omluvil za poměrně dlouhý příspěvek, ale jelikož se k tématu vyjadřuje velké množství lidí, rád bych uvedl veškerá fakta na pravou míru.
Byl jsem upozorněn na toto vlákno a po přečtení následujících stránek se nestačím divit. Zákazník nás oslovil s tím, že má odstraněné DPF, EGR, klapky v sání a že je vozidlo upraveno nejmenovanou firmou. Zákazník si stěžoval, že dochází ke změně otáček především na volnoběh a někdy v určitém provozním režimu. Bylo nám řečeno, že se současným chipem vozidlo padá do nouzového režimu při plné zátěži a že úpravce nebyl schopen softwarově odstranit vířivé klapky v sání. Tedy jsem se se zákazníkem dohodl, že provedeme naší úpravu a problém se pokusíme vyřešit. Rád bych v první řadě podtrhl fakt, že se nejedná o žádnou „nalejvárku“ jak on sám uvádí, ale jedná se o individuální úpravu na míru pro dané vozidlo a motor! Zákazník byl obeznámen o tom, že úprava může probíhat celý den nebo může být časový plán kratší. Jelikož se jedná o individuální úpravu, není časový horizont vždy striktně daný. Cena naprosto odpovídá dané realizaci a byla předem domluvena. Hovořilo se o možné slevě v závislosti na době trvání nebo náročnosti úpravy, ale jelikož se nejednalo o sériové vozidlo (DPF a další), cena byla stanovena na původní výši. Zákazník byl osobně přítomen u vozidla v okamžik, kdy se vyčítal software z řídící jednotky. Po vyčtení se na úpravách začalo intenzivně pracovat, což jsem opět zákazníkovi vysvětlil. To, že fyzicky není vozidlo na válcové zkušebně, ještě neznamená, že se na vozidle nepracuje. Opět informace, kterou zákazník obdržel. Co se týče projevů, které zákazník považuje za reklamaci, po úpravě bylo řečeno, že to velmi pravděpodobně souvisí s měničem a nevidím jediný důvod k rozhořčení, pokud kdokoliv použil výraz spojka. Můžeme zde hovořit jako encyklopedie, příručky a vidím, že by to tak mělo být, abychom se vyvarovali podobnému zneužití v rámci negativní reklamy. Děkujeme za upozornění. Pokud někdo považuje naší realizaci za amatérskou a neprofesionální, je to čistě jeho názor, ale za všechny mohu říci, že vynakládáme maximální možné úsilí při každé realizaci. Náš tým není na vině v tom slova smyslu, že máte paralelní problém, který nesouvisí s danou úpravou. Chápu Váši situaci. Investoval jste danou částku do úpravy, ale tento paralelní problém nebyl odstraněn. Nelze ho však 100% potvrdit ani vyloučit do okamžiku, než tuto samotnou úpravu (opravu) provedeme. Již před koupí vozu Vám bylo v motorovém prostoru několik komponent měněno, které taktéž mohou souviset s Vaším problémem, avšak bohužel nesouvisely. Slova typu „problém bude 100% odstraněn“ lze akceptovat za předpokladu, že to bude souviset s věcmi, které budeme softwarově odstraňovat. To však logicky nelze zjistit do okamžiku, než tak učiníme, jelikož Vy sám jste jasně řekl, že předchozí úpravce nebyl schopen vířivé klapky odstranit a proto jste kontaktoval nás. Dále, pokud máte vozidlo upraveno a padá Vám do nouzového režimu, tak takovou úpravu jednoznačně nepovažuji za korektní a plně funkční. Čili bych Vás slušně požádal, abyste fakta uváděl přesně a nepřekrucoval jednotlivé argumenty. Jak jsem Vám osobně říkal, jde nám o spokojenost zákazníka a myslím, že se nám to v našem oboru daří, jakož to minimum firmám zabývajících se touto problematikou. Závěrem, nikdo Vás z provozovny nevyhodil s tím, že už není čas. Bylo řečeno, že v tuto chvíli nejsme schopni přijít na nové poznatky a projevy pomocí diagnostiky. Kolega s Vámi vozidlo znovu projížděl a extra znovu měřil velké množství hodnot a Vy sám jste mu uvedl vozidlo do daného režimu, ve kterém se problém projevoval. Vy sám jste řekl, že ne vždy se to projeví, že je to velmi často individuální záležitost. Shodli jsme se na tom, že to vyzkoušíme a uvidíme. Kolega mě informoval o naměřených hodnotách a v daný okamžik nic nenasvědčovalo tomu, že to v daný okamžik souvisí s měřenými bloky. Čili Vás opětovně slušně žádám, abyste hovořil tak, jak se skutečně stalo. Závěrem jsme se „domluvili“ na tom, že to budete pozorovat, že to samozřejmě není normální projev. To bylo řečeno z důvodu, abyste neinvestoval další poměrně velké peníze do věcí, které to nemusí způsobovat. Osobně mě mrzí, že je to řešeno zde a především ne slovy, které skutečně padly. Číslo na mě máte a nikdy jsem neřekl – nevolejte. Naopak, řekl jsem Vám, kdybyste měl problém, ať mi zavoláte. Ale že v tuto chvíli nejsem schopen operativně něco vyřešit, v dané cenové relaci, kterou Vás to stálo. Mrzí mě, že Váš problém není odstraněn, ale nedomnívám se, že došlo k pochybení z naší strany. Pokud byste chtěl Váš problém řešit, kontakt na mě máte. Přeji Vám pěkný den."
Dobrý den,
Takováto reakce z Vaší strany se dala očekávat, přeci se nenecháte připravit o potencionální zákazníky. O tom jestli to tak bylo nebo ne, se můžeme dohadovat do nekonečna, já k tou řekl své, vy též.
Jen bych dodal, že nemám jediný důvod si cokoli vymýšlet, pokud bych byl spokojen tak to napíšu jako např. se ZF Pakra kde jsem byl se svou ex A8 a byl jsem maximálně spokojen a vím že už jinam s automatem nepojedu.
Také chci upřesnil -
Nevyhodil jste mě, ale svého mechanika od mého vozu se slovy „nech to bejt musíme jet dál“ i přes to, že jste si naúčtoval částku za celý den práce.
K té ceně - říkal jste mi že to bude 13, 14 tis pokud budou problémy a bude to na celý den, což se nestalo, a podle Vašich slov to šlo dobře a i přes to jste mi naúčtoval nejvyšší sumu o které jsme se bavili...
Toť vše, ať si každý udělá obrázek sám...