Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 15.05.2014 19:19
od Marty83
Ja myslel treba ferodo ds2000
nemyslel jsem uplne ty základní

Napsal: čtv 15.05.2014 20:06
od gsicbr
my jsme koupili vrtaný Zimmermany s deskama Zimmerman a super.
Napsal: pát 16.05.2014 14:56
od Denny09
sedyvlk6 píše:Marty83 píše:Vsak ja taky pak koupim od klubaka. Jen me.zajimala cena v renocaru
koupim Zimmermany vrtaný akorat nevim tu nejlepší kombinaci s deskama...jestli textar nebo ferodo?
Já je mám teď nově s deskama Brembo najeto cca 500 km a už si začínají hezky sedat, ještě na ně nešlápu naplno, ale už cítím jak dobře brzdí.
Napsal: pát 16.05.2014 18:30
od gsicbr
kámoš na nich má kolem 10tis. a fakt super.
Napsal: pát 16.05.2014 20:28
od matrose
Chlapy taky si nejsem jisty prumerem brzd,ale na E39 530d rv.2002 tour 142kw podle haze mi to dva rozmery,vi nekdo co tam ma byt? dik
Napsal: pát 16.05.2014 20:57
od horan
Nejsem si uplne jistej, ale co jsem vypozoroval, tak ty vetsi maji auta s aut. prevodovkou.
I proto by me trosku zajimalo, jestli jsou problemy i s tema vetsima brzdama, pokud se pouziji kotouce z druhovyroby.
Me uz je to celkem fuk, protoze jsem objednal origa a ty posrany ate pujdou na reklamaci, ale treba by to pomohlo jinejm.
Napsal: pát 16.05.2014 21:03
od Vlasta
matrose píše:Chlapy taky si nejsem jisty prumerem brzd,ale na E39 530d rv.2002 tour 142kw podle haze mi to dva rozmery,vi nekdo co tam ma byt? dik
ETK podle VIN vyhodí jen jeden rozměr
Napsal: pát 16.05.2014 21:08
od pavproch
@vlasta: nemáš tak úplně pravdu, řeším to v jiném vlákně, mně třeba podle VIN etka vyhazuje dva rozměry předního kotouče.... a ani autorizák mi není schopen potvrdit, že tam ten větší (aktuálně mám ten menší) dám ....
Napsal: pát 16.05.2014 22:36
od gsicbr
nejjednodušší jak vyřešit tenhle problém je kotouč změřit. Ten rozdíl musí být vidět na první pohled a na ten větší 324mm nedáš 16" kola.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.
Napsal: sob 17.05.2014 07:29
od Marty83
gsicbr píše:nejjednodušší jak vyřešit tenhle problém je kotouč změřit. Ten rozdíl musí být vidět na první pohled a na ten větší 324mm nedáš 16" kola.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.
jakej probles s ATE mas na mysli?
Napsal: sob 17.05.2014 12:48
od gsicbr
mrkni o kousek nahoru tam to psal horan.
Napsal: sob 17.05.2014 15:15
od Totic
No tak nechci nikoho zklamat, ale brzdy za třetinovou cenu nejsou totožné, jinej matroš jiná účinnost, už se to omílá pořád dokola. Vyvstala skutečnost, že ATE balí do aftermarketu cizí sračku (lab.rozbor jsem sice neprováděl). Brzdy bohužel jedině origo přes BMW za tu dardu.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=60
Napsal: sob 17.05.2014 16:02
od Vlasta
Totic píše:...Brzdy bohužel jedině origo přes BMW za tu dardu.
Je to tak, nemusím řešit že po 5. tis. km to při brzdění kope do pedálu
Napsal: sob 17.05.2014 17:11
od horan
Je to tak. Ja si tim prosel ted. Rekl jsem si, ze to preci musi byt ok, kdyz se k tem brzdam budu chovat slusne. Hovno. Po nejakych 4-5t km zacaly po ohrati jemne vibrovat. Ted na nich mam cca 9t km (mam najezd kolem 4t mesicne) a pri ohratych brzdach se s tim neda brzdit. Nechal jsem je tam tak dlouho, protoze kovarova kobyla.......
Ve stredu jedu kolem renocaru, tak tam na me uz cekaji nove a pristi vikend vymena.
Jinak jsem si v praci dal auto na brzd. stolici a jde krasne videt, jak se behem ohrivani brzd meni ucinnost a ze to zacina "hazet". Delaji to oba dva, takze argument, ze to delaji napr. loziska si muze ATE strcit do prdele, protoze v pravo je lozisko novy, stejne tak jako vsechny silenbloky a tycky stabiku. Brzd trmeny maji novy vodici gumky.....
Mimochodem jde kvalita do sracek u vseho. Spoustu znamych ma s brzdama problem a je jedno co koupi.
Napsal: sob 17.05.2014 18:37
od Marty83
Takze rikate ze lepsi budou origo nez treba Zimmermany? Origo urcite vydrzi vic, otazka jaka je účinnost mezi těmito?
Napsal: sob 17.05.2014 19:48
od Teddy
Taky jsem si tim prošel. Naštěstí ty "starý" jsem vyreklamoval. Najel jsem na nich asi 3 tis. Klepat do volantu to ale začalo už po 400km. Taky jsem se bál, že to bude ložiskama a bůh ví čim ještě.
Dal jsem origo a mam pokoj.
Jen mě mrzí, že než jsem se k tomu dokopal, tak ty kotouče v autorizáku pekelně zdražili.... kurvy jedny. Prej kurz eura.... Zdražili je asi o 30%!!
Napsal: ned 18.05.2014 09:11
od gsicbr
jak jsem psal už dřív. Objednali jsme děrovaný Zimmermany z ebay.de komplet s deskama a čidlem za 6700,- a po 10tkm pořád super. Tak nevím jestli se ta kvalita nesere jenom u nás.
Napsal: ned 18.05.2014 11:22
od horan
Je fakt, ze v praci (rakousko) nemame s kotoucema problem, ale zase ty moje ATE byly vyrobeny 2006 v Italii, tak to nebylo nic z posledni smejdsky doby.

Napsal: ned 18.05.2014 17:39
od tom955i
ja tam dal ATE z kely a najeto neco kolem 8tis, zatim bez problemu.
Napsal: ned 18.05.2014 22:10
od gsicbr
ještě taky záleží odkud je máš. Třeba Zimmerman je Německá výroba a proto jsme je objednávali z Německa, protože převážná většina Zimmermanů v Česku je z továrny v Maďarsku. Tam by mohl být zakopaný pes.