nemyslel jsem uplne ty základní
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
predni kotouce 530d e60 rozmer?
Já je mám teď nově s deskama Brembo najeto cca 500 km a už si začínají hezky sedat, ještě na ně nešlápu naplno, ale už cítím jak dobře brzdí.sedyvlk6 píše:Marty83 píše:Vsak ja taky pak koupim od klubaka. Jen me.zajimala cena v renocaru
koupim Zimmermany vrtaný akorat nevim tu nejlepší kombinaci s deskama...jestli textar nebo ferodo?
Nejsem si uplne jistej, ale co jsem vypozoroval, tak ty vetsi maji auta s aut. prevodovkou.
I proto by me trosku zajimalo, jestli jsou problemy i s tema vetsima brzdama, pokud se pouziji kotouce z druhovyroby.
Me uz je to celkem fuk, protoze jsem objednal origa a ty posrany ate pujdou na reklamaci, ale treba by to pomohlo jinejm.
I proto by me trosku zajimalo, jestli jsou problemy i s tema vetsima brzdama, pokud se pouziji kotouce z druhovyroby.
Me uz je to celkem fuk, protoze jsem objednal origa a ty posrany ate pujdou na reklamaci, ale treba by to pomohlo jinejm.
ETK podle VIN vyhodí jen jeden rozměrmatrose píše:Chlapy taky si nejsem jisty prumerem brzd,ale na E39 530d rv.2002 tour 142kw podle haze mi to dva rozmery,vi nekdo co tam ma byt? dik
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
nejjednodušší jak vyřešit tenhle problém je kotouč změřit. Ten rozdíl musí být vidět na první pohled a na ten větší 324mm nedáš 16" kola.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.
gsicbr píše:nejjednodušší jak vyřešit tenhle problém je kotouč změřit. Ten rozdíl musí být vidět na první pohled a na ten větší 324mm nedáš 16" kola.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.
jakej probles s ATE mas na mysli?
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
No tak nechci nikoho zklamat, ale brzdy za třetinovou cenu nejsou totožné, jinej matroš jiná účinnost, už se to omílá pořád dokola. Vyvstala skutečnost, že ATE balí do aftermarketu cizí sračku (lab.rozbor jsem sice neprováděl). Brzdy bohužel jedině origo přes BMW za tu dardu.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=60
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=60
Je to tak, nemusím řešit že po 5. tis. km to při brzdění kope do pedáluTotic píše:...Brzdy bohužel jedině origo přes BMW za tu dardu.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Je to tak. Ja si tim prosel ted. Rekl jsem si, ze to preci musi byt ok, kdyz se k tem brzdam budu chovat slusne. Hovno. Po nejakych 4-5t km zacaly po ohrati jemne vibrovat. Ted na nich mam cca 9t km (mam najezd kolem 4t mesicne) a pri ohratych brzdach se s tim neda brzdit. Nechal jsem je tam tak dlouho, protoze kovarova kobyla.......
Ve stredu jedu kolem renocaru, tak tam na me uz cekaji nove a pristi vikend vymena.
Jinak jsem si v praci dal auto na brzd. stolici a jde krasne videt, jak se behem ohrivani brzd meni ucinnost a ze to zacina "hazet". Delaji to oba dva, takze argument, ze to delaji napr. loziska si muze ATE strcit do prdele, protoze v pravo je lozisko novy, stejne tak jako vsechny silenbloky a tycky stabiku. Brzd trmeny maji novy vodici gumky.....
Mimochodem jde kvalita do sracek u vseho. Spoustu znamych ma s brzdama problem a je jedno co koupi.
Ve stredu jedu kolem renocaru, tak tam na me uz cekaji nove a pristi vikend vymena.
Jinak jsem si v praci dal auto na brzd. stolici a jde krasne videt, jak se behem ohrivani brzd meni ucinnost a ze to zacina "hazet". Delaji to oba dva, takze argument, ze to delaji napr. loziska si muze ATE strcit do prdele, protoze v pravo je lozisko novy, stejne tak jako vsechny silenbloky a tycky stabiku. Brzd trmeny maji novy vodici gumky.....
Mimochodem jde kvalita do sracek u vseho. Spoustu znamych ma s brzdama problem a je jedno co koupi.
Taky jsem si tim prošel. Naštěstí ty "starý" jsem vyreklamoval. Najel jsem na nich asi 3 tis. Klepat do volantu to ale začalo už po 400km. Taky jsem se bál, že to bude ložiskama a bůh ví čim ještě.
Dal jsem origo a mam pokoj.
Jen mě mrzí, že než jsem se k tomu dokopal, tak ty kotouče v autorizáku pekelně zdražili.... kurvy jedny. Prej kurz eura.... Zdražili je asi o 30%!!
Dal jsem origo a mam pokoj.
Jen mě mrzí, že než jsem se k tomu dokopal, tak ty kotouče v autorizáku pekelně zdražili.... kurvy jedny. Prej kurz eura.... Zdražili je asi o 30%!!
