Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 22.05.2014 12:48
od all
pokud se ti na CR liště neudělá požadovaný tlak, neotevřou ani vstřiky, může to být podtýkajícím vstřikem, nebo CR čerpadlem, nebo nějaká bota po cestě nafty

Napsal: sob 24.05.2014 23:29
od matej525
tlak na CR liště při startování je 225 bar: je to dostatečný pro spuštění vstřiků?
ještě mě napadla jedna věc: v servisu mi prostě oznámili, že na 4. válci je špatná komprese a do vstřiků nejde proud:
1. špatná komprese na 4. válci mohla bejt způsobena protejkajícím vstřikem kterým unikal tlak při testu skrz díry žhaviček, t.j. mám zkusit vyměnit 4tej vstřik?
2. proud nešel do vstřiků protože nebyl dostatečnej tlak v systému kvůli odpojenejm přepadům od vstřiků s čímž jsem jim to dal po pokusu o lahvičkovej test (na jednom jsem přepadovej výstup dokonce ulomil) a nebo kvůli špatnýmu tlaku z protejkajících vstřiků prostě
t.j. možná vyměnim čtvrtej vstřik, vše zapojim a mohlo by to začít fungovat? dokáže mi někdo zkušenej říct jaká je pravděpodobnost?
Napsal: sob 24.05.2014 23:57
od horan
Nechapu bod jedna. Co ti kde utikalo?

Napsal: ned 25.05.2014 01:25
od matej525
no auto se chovalo jakoby mělo špatný vstřiky a když jsem ho odtáhl do bosch servisu, napojili mi nejdřív diagnostiku komprese a řekli, že na 4. válci je špatná komprese (na konkrétní hodnoty se zeptám v pondělí). - t.j. nemůže bejt vstřik na 4. válci tak moc vyjebanej, že se ta komprese ztrácí skrz ten tlak?
měli jsme tu takovou diskuzi s kámošem na to téma, tak to tady znova otvírám, jelikož někdo dnes koupil auto pro který jsem chtěl zejtra jet, tak si říkám, že se to pokusím přecejen zprovoznit než se zas někde objeví něco co by stálo za řeč, abych zatim měl čim jezdit a aspoň budu vědět stav vstřiků pro případnej prodej na ND.... trochu jsem doupravil předchozí příspěvek, aby to dávalo smysl, jsem už dost unavenej.
btw. podle TIS by prej odpojení čidla na railu a regulátoru mělo způsobit, že VT čerpadlo bude tlačit max a vstřiky budou spínat.. každej tady říká trochu něco jinýho, při googlení jsem našel tohle
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 30&start=0, kde je výtažek z TIS:
TIS gives a sequence to low pressure non start situations:
1) Remove lead from rail pressure sensor and try to start/ check pressure.
2) Remove manifold and do a complete leak check on all components/joints.
3) Remove pressure regulator and check pump pressure
4) Check pressure regulator
5) Check injectors pressure loss
6) Pray to Allah/God/Guru etc etc etc (OK this is my suggestion)
jako první věc je odpojení čidla railu, že pak by to mělo spínat vstřiky. takže buď mám vyjebanou jednotku, že ani po odpojení čidla je nespíná a nebo nějaký ty vstřiky tečou prostě tolik že to ani tak ani neškytne protože to ztratí příliš moc tlaku?
Napsal: ned 25.05.2014 10:56
od horan
A neni lepsi zkouset vstriky po staru? Tj vsechny vymontovat a zkouset kompresi merakem. A pres namontovany vstrik, ktery ma dobrou podlozku ti vazne nic neutece.

Napsal: ned 25.05.2014 16:57
od matej525
jj, já jim tam původně chtěl jen dovézt vymontovaný vstřiky ať je změřej na měřáku, ale přesvědčili mě ať dovezu celý auto, že nejdřív vymontujou žhavičky a změřej přes ty díry kompresi na válcích.
každopádně auto by se tak jako tak mělo pokoušet startovat, jsou-li vstřiky a čerpadlo OK, je tomu tak? t.j. bych to mohl ještě spravit a to auto dojezdit (asi už radši jen v ČR:) než se objeví někde takový který bych chtěl koupit místo toho...
Napsal: ned 25.05.2014 17:31
od horan
I bez komprese na jednom valci by to chytlo.
Napsal: pon 26.05.2014 12:26
od matej525
jj, dnes jsem volal do servisu a typek rikal ze jsou tam ujebany naky kontakty na ridici jednotce do vstriku nebo co a ze by zatim vstriky nespravoval, jedu pro to a jdu se na to podivat. a podle toho co mi popisoval ze komprese je 2.2 misto min. 2.7 co tam ma bejt, takze auto na zacatku chytne na 5 a pak se pripoji 6tej a ze to obcas kope na volnobeh (takovy to obcasny zachveni motoru) a bude trochu kourivejsi a mozna trochu vic zrat - tak to mi to auto mozna delalo cely 2 roky, takze by mohlo jeste normalne jezdit... zkusim spravit ty kontakty...
nechapu jak se mohly ujebat kontakty na DDE(?), to jsem zvedavej...
Napsal: úte 27.05.2014 23:18
od matej525
jeste jsem se docet na netu ze muzu ucpat jeden z vystupu CR cerpadla misto toho aby sel do jednoho z vstriku, tim se zvedne tlak na miste spatnyho vstriku, CR senzor dostane spravnej tlak, nastartuje a pak budu vedet kterej vstrik vymenit... co myslite?
pripadne byl by nekdo schopnej nekdo z vas prijet mi vyndat vstriky za nakej rozumnej peniz (treba litr nebo nevim?) abych to nemusel zas nikam tahat a zaroven pacit sam a neco pritom neponicil?

Napsal: sob 31.05.2014 16:55
od matej525
divny, jelikoz ma mechanik s kterym jsem domluven na vyndani vstriku (ze studenyho to radsi sam nezkousim) cas az pristi tejden, zkusil jsem odpojit prvni vstrik a pripojit misto toho jinej venku (nejdriv odpojenej jako ucpavku, jestli auto chytne na zbyly valce) - nechytlo a rail pressure byl cca 370 bar, pak jsem zkusil vstrik zapojit na elektriku (diagnostika hlasila zylinder 1, tak nevim zda pousti vstriky kdyz jeden nevidi?) a vstrik venku normalne strikal, takze tlak tam je asi dostatecnej kdyz vstriky se spoustej? ale motor se ani nehnul.....
mel jsem na diagnostice dde 3 errory ktery jsem vymazal:
- zkrat nebo nezapojeny cidlo na railu (zkousel jsem ho predtim odpojovat dle navodu na TIS)
- zylinder 1 (kvuli odpojeni toho prvniho vstriku kdyz jsem pouzival nahradni vstrik jen jako ucpavku)
- 0235 ladedrucfkuhler - asi cidlo na sani? protoze kdyz jsem vratil sani a cidlo zpet, vse bylo ok...
tak je mi divny ze se to nepokousi ani chytnout kdyz vstriky strikaj, nemuze tam bejt jeste naky dementni cidlo? cidlo vacky jsem menil, mam ted 2 ks,...
ale proste kdyz vstriky strikaj tak auto musi startovat, ne? no uvidime co rekne diagnostika vstriku... jestli je jich vadnejch vic a auto proste neskytne kvuli tomu.... ale evidentne tlak na railu se neztraci natolik aby vstriky nestrikaly nebo je mozny ze vstriky strikaj slabym tlakem kvuli uniku na jinym vstriku? (ale to jsem myslel ze by je jednotka vubec neotevrela, ne?)
v kazdym pripade je divny ze mi v servisu rikali, ze je neco s jednotkou, ze vubec nepousti vstriky a sam jsem ted videl jak je pousti
