Stránka 2 z 3
Napsal: pát 21.03.2014 13:17
od Whizour
jiririder píše:U kaps cena bez DPH
dá se s nima domluvit, ale pšššššššt

Napsal: sob 22.03.2014 09:29
od Blackie
To bude urcite menic

Napsal: sob 22.03.2014 14:38
od jiririder
Whizour píše:jiririder píše:U kaps cena bez DPH
dá se s nima domluvit, ale pšššššššt

jooo?

a jak?
Napsal: sob 22.03.2014 21:20
od Blackie
No třeba jejich ceny za náhradní díly co mají na netu jsou bez daně,ale když se člověk snaží,tak se dostane ještě níž i s daní

Napsal: ned 23.03.2014 02:12
od jiririder
Blackie píše:No třeba jejich ceny za náhradní díly co mají na netu jsou bez daně,ale když se člověk snaží,tak se dostane ještě níž i s daní

a to snazeni je v jakem smeru?

at vim jak na ne....
Napsal: ned 23.03.2014 02:29
od ruza2
Ahoj.Jen moje zkušenost.Mám 530d automat a 524td automat.Vždycky když začla blbnout převodovka a v oleji a v sítku čerpadla jsem měl kovové pyliny.Byl v háji měnič.Jeden jsem kdysi rozpáral a vevnitř úplně nakaši.Mám ještě fotky,kdyby byl zájem.
Napsal: ned 23.03.2014 08:34
od jiririder
ruza2 píše:Ahoj.Jen moje zkušenost.Mám 530d automat a 524td automat.Vždycky když začla blbnout převodovka a v oleji a v sítku čerpadla jsem měl kovové pyliny.Byl v háji měnič.Jeden jsem kdysi rozpáral a vevnitř úplně nakaši.Mám ještě fotky,kdyby byl zájem.
Olej jsem menil a nic na tech magnetech co jsou na vane nebylo a ani v oleji to nevypadlo. Jinak mi prijde, ze to radi jak ma, rychle a bez skubani....
Napsal: pon 02.06.2014 10:22
od Kolafa
no mam pocit, ze me ceka to samé, sakra

Napsal: pon 02.06.2014 11:52
od Squixx
Tady máš cenu z KAPSu..samo bez DPH..drahý dost teda..
Cena revize měniče se pohybuje v řádech od 5500Kč- 7800Kč bez DPH, demontáž 3850Kč ,montáž převodovky 4620 Kč
Psal jsem tam cca před měsícem.
Napsal: úte 01.07.2014 01:03
od LukyGs
Koukám že Kaps ty ceny střílí od boku podle xichtu. Já tam byl dneska a repas hydroměniče s výměnou a výměnou oleje tak za to chtěl 22bez dph s tím že až za 14 dní protože maj moc práce. Na ceně bez se domluvit nedalo a že jsem to zkoušel. Nakonec beru novej měnič od ZF a i s výměnou v servisu +oleje a vana mě to vyjde s daní na max.26 takže za mě Kaps nee. Celkem jsem byl zklamán z přístupu přijímacího technika a to docela dost.
Napsal: pát 08.08.2014 07:47
od eisy
Čerstvá informace, repase měniče v Kapsu za 7500 Kč a vše funguje perfektně. Nejdříve porucha začala kolísáním otáček kolem 1300-1500 a při mírné jízdě do kopce, pak už docházelo někdy i k vibracím auta a poklesu k 1000 otáčkám. Měnil jsem olej, filtr atd a sice se zlepšilo, ale teprve nyní po repasy vyřešeno

Napsal: pát 08.08.2014 22:26
od jiririder
7500 vcetne dph? cena teda pouze za repas nebo i za praci?
Napsal: sob 09.08.2014 08:29
od M3maniac
Ja muzu doporucit ZF Pakra, znackovej servis a prodejce ZF. Pred cca tydnem vymena oleje a nejakych blbosti za 6200 s DPH (filtr jsem mel origo bme svuj) Prekvapive levneji nez u garazniku a vymeni vam celej obsah almary.
Napsal: ned 14.09.2014 23:17
od Jirke
Zdravím, chci se zeptat, mel jsem Mercedesa 7G-Tronic, automat v kopci na D drzel, i v hodne prudkym... to samy i na R... Jinymi slovy, tak to ma podle me byt !
Moje soucasny auto 525xD LCI 145kW, automat ZF 6° normalne na R z kopce dolu ujizdi a na D zase couva dolu... nekdy mam pocit, ze drzi 3-5sec a pak povoli.
Mam najeto 335.000km, automat v cca 280.000km repasovan i s rozvodovkou (cca 55.000,-).
Je to muj prvni BMW a myslim ze to neni normalni, ale potrebuju mit argumenty pro pripadnou reklamaci repasu..
Predem diky za reakce.
Napsal: pon 15.09.2014 15:27
od mi00wa
Mě to drží, někdy do kopce na R a D vyjede i na volnoběh, jinak stačí lehké drknout do pedálu.
Napsal: úte 16.09.2014 21:25
od Jirke
Dnes jsem to zkoumal peclive, zabrzdim na D do kopce, pustim brzdu, auto 2sec. stoji (jakoby AutoHold) a pak se uvolni a zacne couvat...
Napsal: ned 21.09.2014 15:52
od Jirke
Dnes jsem to zkoumal na X6 40d s 8mi kvaltem a najezdem 55.000km a dela to uplne stejne...

Napsal: ned 21.09.2014 20:10
od tom955i
Mam to same. Propad otace. Repase menice v kapss 7 tis. Vymena oleje .filtru. problem pretrvava. Tak tet babo rad.

Napsal: pát 26.09.2014 00:30
od Viky
Pánové pořád zapomínáte na alfu a omegu automatu!
Olejová pumpa!
Je přeci jasný že pokud se zanedbávala údržba, při našich nájezdech se pumpa vydře, padne tlak oleje a všichni víme že automaty na tlaku oleje vyloženě stojej.
Přirovnání: nemáš benzín - nejedeš
Mě začal blnout GM a e39 530d 03/2003 a to tak že auto nebrzdilo z kopce, vždycky tam kopl nějakej kvalt a za vteřinu vyskočil.
G.O. u p. Beranka v Rajhradicich stala 21 000,- a jsem na max spokojen

Napsal: stř 08.10.2014 09:51
od bartpt
Trochu to tu oživím.
Mě řadila převodovka na e39 530d myslím dobře, bez prokluzu, do kopce držela.
Před cca 5000 výměna oleje a filtru. Žádná změna v chování převodovky po výměně nenastala.
Před dvěma dny jsem táhl na laně asi 70km 523 v sedanu.
Dnes převodovka začala být hlučnější. Po cca 50km nahlásila chybu a hodila se do nouzového režimu. Po dalších 5km přestala řadit úplně.
Sháněl jsem servis na opravu a ceny 40-50tis za repas.
Ve firmě
http://www.atautoservis.cz cena 30-40.
Nemáte někdo zkušenosti?