Stránka 2 z 3
Napsal: sob 01.03.2014 10:06
od Totic
Nový řízení tzn. nový servo hřeben?
A při lehkým brzdění to ťuká taky?
Napsal: sob 01.03.2014 19:35
od VRsix
Hreben. Pri brzdeni to tuka taky.
Napsal: sob 01.03.2014 20:39
od mi00wa
a kulové čepy ?
Napsal: sob 01.03.2014 21:28
od VRsix
Vsechno bylo jiz menene a beze zmeny
Napsal: ned 02.03.2014 01:19
od LosBizardos
Zkontrolujte si jeste ulozeni chladicu. Je to posazeny v takovy gume. Ja jsem to mel uplne na hadr a vydavalo to tupe rany. Byla to jedna z prvnich veci, co jsem delal na E61 po koupi, kdyz me tam neco tukalo a puvodni zaveseni se tvarilo ok.
Napsal: ned 02.03.2014 09:44
od Hanz
Mě na e39 klepe pp tlumič, dělá to jen za tepla, jak je pod 0 nebo hned po rozjezdu=ticho, jakmile se ohřeje=klepe jako kostice... Nikde žádná vule, auto sedí a tlumí

A poznáš to jednoduše tak, ze na matku tlumiče shora skrz uložení das ořech a trochu s tim ráčnou zahýbeš, úplně stejné zvuky...
Napsal: pon 03.03.2014 08:55
od VRsix
Vyzkousim oboje, diky
Napsal: stř 07.05.2014 23:23
od TaxiTaxi
Ahoj, už to někdo vyřešil ? To tukani?
Napsal: čtv 08.05.2014 18:28
od JH76
U mě to byl ohnutý stabilizátor - už to bylo ohnuté, když jsem auto kupoval, ale nepřišli na to ani na STK, kde jsem nedloho po koupi byl.
Napsal: pát 06.06.2014 21:59
od TaxiTaxi
Ahoj, už to někdo vyřešil ?
Napsal: čtv 12.06.2014 09:07
od xjr
Já řešil něco podobného,ale nevěnoval jsem tomu tolik pozornosti,až jednou při výměně vzduch. filtru jsem zjistil,že vzpěra mezi motorovou stěnou a hrncema tlumičů není moc utažená a že závity v hrncích jak se pořád vyndavá a zandavá nejsou už nic moc. Takže jsem ji vyndal a jezdím teď bez ní a ejhle je po klepání. A já pomalu víc jak rok nemohl přijít na to čím to je.
Takže musím opravit závity ,dát do nich vložky a pořádně dotáhnout.
Napsal: pon 30.06.2014 08:11
od Docthor
Nedávno jsem si pořídil E61 530xD LCI a s údivem na sobě pozoruji, že čím jsem starší a v autě trávím více času, tak mi začínají vadit čím dál víc různé pazvuky a ozvěny v autě.
Najeto mám 220k km a serou mě takové věci neúměrně.Skoro ten samý problém, auto mám v servise a taktéž s Ťukavým zvukem od pravého předního kola.Už mě to hodně štvalo, zajel jsem na stk a nic nenašli, jinak vyměněno na nápravě co šlo a stejně pořád to samé..
Zajímavosti je že mnoho mechaniků takové věci ani řešit nechce a zdají se jim banální, jenže pro mě docela důležité a serou mě
Zavezl jsem auto ke známému který ma neutorizovaný servis BMW a poprosil jsem je ať se na to podívají, protože i když si spoustu věcí umím zařídit a udělat sám, tak na to jsem už neměl nervy..
Nakonec volal že bylo povolené řízení na nápravě.. nechápu .. dneska si jdu auto vyzvednout tak uvidím..pak napíšu
Myslel jsem že jsem jediný koho to sere, ale jak čtu,tak je nás více
Jinak další věc je cinkání levého pásu řidiče do ucha..už mám alergii na to, ale snad to taky odstraní..
Napsal: pon 30.06.2014 16:05
od knedlifek
Tak horní uložení tlumičů, kosti stabilizátoru ramena.... vyzkoušet veškeré vůle nápravy.
Napsal: pon 07.07.2014 12:02
od avana
Docthor píše:Nedávno jsem si pořídil E61 530xD LCI a s údivem na sobě pozoruji, že čím jsem starší a v autě trávím více času, tak mi začínají vadit čím dál víc různé pazvuky a ozvěny v autě.
Najeto mám 220k km a serou mě takové věci neúměrně.Skoro ten samý problém, auto mám v servise a taktéž s Ťukavým zvukem od pravého předního kola.Už mě to hodně štvalo, zajel jsem na stk a nic nenašli, jinak vyměněno na nápravě co šlo a stejně pořád to samé..
Zajímavosti je že mnoho mechaniků takové věci ani řešit nechce a zdají se jim banální, jenže pro mě docela důležité a serou mě
Zavezl jsem auto ke známému který ma neutorizovaný servis BMW a poprosil jsem je ať se na to podívají, protože i když si spoustu věcí umím zařídit a udělat sám, tak na to jsem už neměl nervy..
Nakonec volal že bylo povolené řízení na nápravě.. nechápu .. dneska si jdu auto vyzvednout tak uvidím..pak napíšu
Myslel jsem že jsem jediný koho to sere, ale jak čtu,tak je nás více
Jinak další věc je cinkání levého pásu řidiče do ucha..už mám alergii na to, ale snad to taky odstraní..
Pomohlo to? Mě "něco" lupe při otáčení volantu, mám podezření na hřeben řízení. Na STK jako u Tebe - všechno pevný, v BMW prý metodou pokus/omyl - ny to seru. ď
Napsal: pon 07.07.2014 13:49
od knedlifek
neni to skřípání? to by mohl dělat kroužek volantu a což často i dělá.
Napsal: pon 07.07.2014 14:36
od avana
knedlifek píše:neni to skřípání? to by mohl dělat kroužek volantu a což často i dělá.
Od volantu to nejde, s tím problém nemám... je to cítit při otáčení - zleva doprava, na místě i za pomalý jízdy. Příklad - zastavím, zatočím volantem a rozjedu se a přitom v tom lupne.
Napsal: úte 08.07.2014 06:20
od Giovany1971
avana píše:knedlifek píše:neni to skřípání? to by mohl dělat kroužek volantu a což často i dělá.
Od volantu to nejde, s tím problém nemám... je to cítit při otáčení - zleva doprava, na místě i za pomalý jízdy. Příklad - zastavím, zatočím volantem a rozjedu se a přitom v tom lupne.
Mě to dělal hřeben,,v poloze kola rovno,,volant přesně ve středu,,tam byla velká vůle,,jakmile jsem pootočil trošičku doprava či do leva už bez vule..ale to lupání bylo slyšet i při přejetí něj příčné nerovnosti i při běžném otačení,, prostě dal jsem nový hřeben a je ticho.
Napsal: úte 08.07.2014 07:46
od avana
Giovany1971 píše:avana píše:knedlifek píše:neni to skřípání? to by mohl dělat kroužek volantu a což často i dělá.
Od volantu to nejde, s tím problém nemám... je to cítit při otáčení - zleva doprava, na místě i za pomalý jízdy. Příklad - zastavím, zatočím volantem a rozjedu se a přitom v tom lupne.
Mě to dělal hřeben,,v poloze kola rovno,,volant přesně ve středu,,tam byla velká vůle,,jakmile jsem pootočil trošičku doprava či do leva už bez vule..ale to lupání bylo slyšet i při přejetí něj příčné nerovnosti i při běžném otačení,, prostě dal jsem nový hřeben a je ticho.
To je ono, přesně, jak to píšeš. Měnil si jen hřeben, bo celý převod? Kolik to stálo a kde ti to dělali? ď
Napsal: úte 08.07.2014 09:01
od _milan_
xjr píše:Já řešil něco podobného,ale nevěnoval jsem tomu tolik pozornosti,až jednou při výměně vzduch. filtru jsem zjistil,že vzpěra mezi motorovou stěnou a hrncema tlumičů není moc utažená a že závity v hrncích jak se pořád vyndavá a zandavá nejsou už nic moc. Takže jsem ji vyndal a jezdím teď bez ní a ejhle je po klepání. A já pomalu víc jak rok nemohl přijít na to čím to je.
Takže musím opravit závity ,dát do nich vložky a pořádně dotáhnout.

ano měl jsem ten samý problém , nechal jsem předělat závity + jsem pořídil novou rozpěru z benziňáku a je ticho.. páč někteří odborníci aby si ušetřili trochu práce a času u naftových motorů kde není klasika airbox tak odšroubují pravou část vzpěry a zlomí ji směrem nahoru a dostanou se k filtru asi jednoduššeji, z toho je narušena vzpěra , jak se kroutí kastla tak tahá za závit+milion najetý=hodněkrát dělaný servis... zavit off, tukaní , škrabání na hlavě a vztekání se..

Napsal: úte 08.07.2014 14:15
od matiz
jj filtr za 500 a vymena zdarma. A pak to tak dopada.