Stránka 2 z 4

Napsal: pon 24.02.2014 22:17
od cont17
Pockaj niesom celkom kkt alebo cukrar sby som si po xlozeni motora nepretocil rucne motor ...

Napsal: pon 24.02.2014 22:23
od dogeatdog
cont17 píše:Pockaj niesom celkom kkt alebo cukrar sby som si po xlozeni motora nepretocil rucne motor ...
Ty jsi ručně dokázal protočit motor s nasazenou hlavou??

Napsal: pon 24.02.2014 22:34
od cont17
A nepretocis motor 22kou klucom z predu na remenici ?

Napsal: pon 24.02.2014 22:42
od cont17
Hosi dnes vacky dole znovu a naspat stare tvrde zdvihatka a motor toci toci toci a ani prd odpalit , sviecky nove ,,, benzin ide ...

Napsal: úte 25.02.2014 08:26
od darklord
Kompresne tlaky su ake? Vsade nula? :) Diagnostika pise co?

Ono tazko sa hlada chyba ked robis zbrkle hovadiny co ta napadnu a nie to co by si mal kontrolovat systematicky.

Napsal: úte 25.02.2014 10:01
od dogeatdog
cont17 píše:A nepretocis motor 22kou klucom z predu na remenici ?
No já jsem měl za to, že u tak velkého motoru to kvůli kompresím ručně snad ani nemůže jít, takže teď už alespoň vím, že to jde

Napsal: úte 25.02.2014 21:08
od cont17
Diagnostika cista , kompresne tlaky nula ... nechapem preco ale ,,, ked je to na pripravky nastavene ,,,

Napsal: úte 25.02.2014 22:03
od Teddy
Já vim houby, jak je to v bavoráckym motoru.
U mě v lodi jsme ty vahadla moc utáhli a ventily se nedovíraly. Taky mi to jen střílelo do sání. Proto jsem ti psal o tý ventilový vůli.

Naštěstí jsem nemusel řešit věci jako třeba že jsou zpřeházený ventily. Měl jsem hlavu na generálce.

Napsal: úte 25.02.2014 22:27
od Foldas
teddy neser tu furt nějaký motor z lodi akorát ho mateš. Takže tlaky nejsou tak tě asi čeká hlava dolu jak psal darklord. A motor jde opravdu protočit 22 klíčem přes šroub na klice

Napsal: úte 25.02.2014 22:33
od cont17
Na 99% s ventilmi nic ,,,, pocul by som bum a neslo by otocit motorom a navyse vzdy po zlozeni rozvodov som si 22kou pretocil motor rucne

Napsal: úte 25.02.2014 22:35
od cont17
Musim zistit okolko sa otoci vanos a nastavit to priblizne tak ako si myslim ze to moze byt,,, ono ked aj vanos nieje dobre tak chytit by to malo ,,, musim zohnat tlaky v tych valcoch :D ...

Napsal: stř 26.02.2014 13:09
od darklord
Nie priblizne, urob to tak ako to byt ma. Pokial to zatial neni UPLNE skurvene a potkane, tak po takejto "oprave" kde nieco urobis nejak ako si myslis (myslet vseobecne znamena hovno vediet) tak sa ti moze stat ze sa to prave posere definitivne. Zaaretuj motor, zhod vanos, nastav kolecko vacky, nainstaluj vanos, pretoc opatrne motor rukou a potom skus startovat. Ovsem je zvlastne ze si tie nulove tlaky nepoznal podla zvuku, pretoze motor napr bez sviecok ma uplne iny zvuk ako ked startuje normalne.

Napsal: stř 26.02.2014 17:41
od cont17
Motor nemal tlaky ale daval som to vzdy za vinu tomu ze je casovanie zle ... motor som si vzdy pretocil rukou ,, teraz sanie dole ,, vacka dole a ventili otvorene ,,, nerozumiem kedy sa to stretlo ,, motorom pretocit slo aj rucne v pohode ,,, keby sa to stretlo tak by som hadam pocul bum ,, a ani nechapem preco sa to stretlo ked to bolo na pripravky zlozene ,, ale to uz tazko teraz ,,, skratka bud nove ventily ,, neviem co stoja ,, alebo keby mal niekto hlavu z 2.5 i ... dajte vediet keby nieco

Napsal: stř 26.02.2014 19:06
od Foldas
protože když jsi točil rukou točil jsi pomalu a neměl jsi tlak oleje a hydroštely se zmáčkly

Napsal: stř 26.02.2014 19:22
od cont17
Asi to bude tak ,, teraz to musim nejako pozhanat a potom nastavit nejako ,, ono tie hydrosteli nove niesu tvrde este ,, takze to bude tazsie asi nastavit nez ich znovu dotlaci ,,, popravde po tych tyzdnovych spekulaciach co sme to natacali ux ani neviem ako to spravne nastavit aby to fungovalo ked natlaci vanos ...asi len na pripravky ,, a sacia vacka bude musiet asi kusom spät pootocit ,, uvidim ,,,

Napsal: stř 26.02.2014 19:51
od libovka
No oni by se taky ty hydroštely měli nejdřív naplnit olejem než se daj na auto. :wink:
Ty ventyly ti mohli zůstat pootevřené,protože jsi to určitě při montáži nenamazal a nenaplnil olejem.Hydroštely ti zůtaly zamačkané a držej venty otevřené.Po takovéto rozborce samo taky není vhodné motor hned natočit.Ale vyndá se třeba pojistka od palivové pumpy a točí se startérem dokud nezhasne mazání a pak třeba ještě 5x po 10 sekundách aby se dostal olej všude.

Napsal: stř 26.02.2014 20:12
od darklord
Ja som to hovoril...

Napsal: stř 26.02.2014 21:52
od cont17
libovka píše:No oni by se taky ty hydroštely měli nejdřív naplnit olejem než se daj na auto. :wink:
Ty ventyly ti mohli zůstat pootevřené,protože jsi to určitě při montáži nenamazal a nenaplnil olejem.Hydroštely ti zůtaly zamačkané a držej venty otevřené.Po takovéto rozborce samo taky není vhodné motor hned natočit.Ale vyndá se třeba pojistka od palivové pumpy a točí se startérem dokud nezhasne mazání a pak třeba ještě 5x po 10 sekundách aby se dostal olej všude.
Ked som tam hydrostely daval tak boli tvrde ,,, sami zmakli ... ked som ich vyberal tak nwm ci z tych 24roch bolo 6 tvrdych ... hydrostely boli z oleja vybrane a na vazelinu vlozene do tej listy ,, cize nepridrelo ich ...

Napsal: stř 26.02.2014 21:54
od libovka
Na vazelínu???? 8O aha

Napsal: stř 26.02.2014 21:59
od cont17
Ano na trochu vazeliny ,, pretoze ta lista je opacne a keby si tam nedal vazelinu tak otocis listu a vypadnu ...