Stránka 2 z 18

Napsal: pon 24.02.2014 19:31
od Teddy
Ten chip mi nějak vypadl. :)
To je už ale úplně na hlavu!! Proč sis teda rovnou nekoupil silnější motor?

Power box je totál. kravina. Neudělá nic jinýho, než že zvedne dávku paliva o nějakej koeficient. Bohužel ve všech režimech stejně.

Napsal: pon 24.02.2014 19:52
od Jendix

Napsal: úte 25.02.2014 03:02
od Batler
Všichni se tady do Dyxa pustili jak slepice do flusu.
Ale já se vůbec nedivím, řekl bych že jsi nikdy před koupí F10 jiné bmw neměl a šoféroval jsi maximálně koncernové mrdky...
Víš vůbec jakou má baworák poháněnou nápravu ?

2: BiO naftu si tam klidně lej, ono ti to pak vysvětlí finančně čerpadlo a vstřiky až budeš mít na faktuře servis za 200 tisíc....
3: spotřeba, řešíš litr rozdíl.... Měl jsi uvažovat nad TDI a né dvou tunovým baworákem.
4: Zimní pneumatiky: Až se naučíš jezdit se zadním náhonem tak věř tomu že s kvalitníma pneumatikama nebudeš mít problém.
5: výkon.... Zase ti říkam měl jsi zvolit TDI a nechat si to nachipovat. Jelo by ti to jak splašený za směšnej peníz. Nebo neřešit spotřebu 1,5 litru a šáhnout po 530d.
K té baterce 7 bod. Chčiju smíchy :D :D :D :D :savle: :savle: Super inteligetní vývojáři dávají batteri do kufru u BMW už více jak 20 let. Věř tomu nebo ne, máto svůj význam. Zatím jsi první člověk kterého sere baterka v kufru...
Pokud ti přijde kufr F10 malej, tak nevidím jedinný důvod proč jsi nešáhnul po F11. Nebo ti jde pouze masírku ?
Sorry jestli se tě nějak dotknu. :wink:
Takový týpci nemaj chybu. Chci aby to auto vypadalo luxusně, tím pádem abych se mohl vytahovat.
Jde mi o to aby to mělo co nejmenší spotřebu a jelo jak píchlá svině.
Znovu říkám TDI to si chipni a vyndej katík s tlumičem. Budeš mít auto co pojede jak vzteklý za nulové výdaje a budeš budit všude pozornot :satisfied:

Napsal: úte 25.02.2014 04:30
od Totic
Njn tak jenom se tady celej natěšenej zeptal. :)
Říkám fajn - moc pěkný auto F10, na mě už trochu moc veliký do města.. jinak to je realita dneška co mnohé k takovým autům vede.

Takže starter atd. je samozřejmě dimenzován na ty časté stop/starty a baterka taky, akorát už nestojí 2tis,- ale 7tis,- ..to na ukázku jen jeden detail. :lol:

Napsal: úte 25.02.2014 08:28
od Kane
Nějak mi uniklo, proč je tady dotyčnej opakovaně urážen a zesměšňován.
OK, chápu, jsou to sice dost hloupé dotazy, nicméně dotyčnej asi koupil první BMW a chtěl se optat na to, co neví ...

Fakt nechápu, proč je potřeba (nejen tady, ale zejména v inzerci) někoho urážet ...

Napsal: úte 25.02.2014 09:39
od Fx
Totic: To už máš jedno, jestli budeš měnit baterku se startérem, nebo IBS :lol:

Napsal: úte 25.02.2014 09:52
od hurvajs77
Dyx píše:1. Navigace
Navigaci mam zastaralou udajne nejde aktualozovat pouze pres DVD ale je nutno ji tam nahrat pres diagnostiku (alespon mi toto tvrdil prodejce), mate nekdo tip / doporuceni kde by se toto dalo nekde pobliz Prahy nebo Praha Vychod zaridit za co nejlepsi cenu ?
S navigací Ti rád pomohu a myslím, že i cenu mohu nabídnout zajímavou... :-)

BIO naftu rozhoně ne, tuším že ani výrobce píše že ne.

Napsal: úte 25.02.2014 11:35
od Pazdi
už na e60 mám na víčku napsáno žádné biopaliva, žádné aditiva

Napsal: úte 25.02.2014 16:38
od harmonica
Upřímně s těmi aditivy je to nesmysl. Podle mě je to spíš ochrana před přesně takovými typy co vymýšlí hovadiny a ani neví proč to tam dávají. Takže když normálně použiješ VIF tak tomu nemůžeš ubližit ale spíš pomoct. 8)

Napsal: úte 25.02.2014 17:06
od hurvajs77
také si myslím, že aditiva ničemu neuškodí, max. peněžence protože prodražují cenu nádrže.

Napsal: úte 25.02.2014 18:37
od Teddy
Myslet znamená h... vědět.
To naprostý minimum co vim o palivech mi stačí k tomu, abych věděl, že míchání různých aditiv, stejně jako přeaditivování naopak naftu degraduje. Různý aditiva se můžou navzájem i redukovat, nebo jinak špatně snášet.

Je to podobný, jako se dřív u dvoutaktů říkalo "dej tam raději víc oleje, ať to líp maže". Ono to akorát blbě spalovalo a zasvinilo co mohlo.

Napsal: úte 25.02.2014 18:42
od hurvajs77
nikdy jsem neříkal, že jsem expert na paliva. Asi protože, musí být aditiva měřená na piko litry je na všech napsáno, že předávkování ničemu nevadí. Ale nebudu se hádat. Já do svého auta leju podle oka

Napsal: úte 25.02.2014 19:16
od Teddy
Teď mi došlo, jak blbě jsem to napsal. Nemyslel jsem to nijak zle. :)

Já jsem zkoušel taky aditiva, "lepší" naftu atd. Nikdy jsem se ale nedostal na úroveň toho, co tankuju v rakousku. :( Mam už vstřiky a čerpadlo zralý na repas, takže ta kvalita nafty se dost projevuje. Motor má znatelně lepší chod, otáčky tolik nehoupou. Výkon neposoudim, protože ho je většinou víc, než potřebuju.
Ale taky třeba najedu na jednu nádrž cca o 100 km víc. Už při tankování vidim, že to tak nepění a má to jinou barvu.

Napsal: úte 25.02.2014 21:00
od mcconrad
s těma aditivama je to na levačku. na víku od nádrže máte psáno, no biodiesel, no aditiv, takže je to na každém jakou cestu si zvolí.
problém je v tom, že těch aditiv je na trhu hrozná hromada. můžou být aditiva, která jsou neškodná, můžou být aditiva, která ti zaserou části vstřik. systému, máš různé dreky, které jsou agresivní a následně způsobí korozi atd. takže výrobce v podstatě nemůže dát "zelenou" aditivům obecně....

Napsal: stř 26.02.2014 00:00
od kornout
Jako ty dotazy jsou hezký, co psal, ta baterka to je masakr, auto v ceně cca půl mega :-D
K stop start, tam nejde jen o sw, je tam i jinej HW v tom autě, ale každopádně buď rád že to nemáš, protože největší problém tohodle systému je opotřebení motoru, řešilo se to postupně a defacto furt řeší. Motor když běží, tak se opotřebovává minimálně, zato právě starty mu dávaj pokouřit.
F10 ještě klasicky nachipovat nejde, ještě nebyla prolomena ochrana jednotky (třeba na VW 1,6 TDI až loni), takže jedinné řešení je něco pořešit přímu u BMW, ale co vím, tak třeba u Mercedesu to stálo raketu, protože spolu s tím se řešily i brzdy a podovzek a pochybuju že to BMW prostě jen přeprogramuje s původním HW.
Bionafta není dokonce zakázano jí do toho lít, v manuálu to nepíšou?
Jinak ten infotainment F10 je uplně jinde jak u e60, to se mi moc líbí.

Napsal: stř 26.02.2014 09:19
od Teddy
Oni ty dotazy asi moc vážně myšlený nebyly.
Všimli jste si, že autor tu od tý doby nebyl? Resp. nediskutuje. :mad:

Napsal: stř 26.02.2014 12:35
od vita11
Možná když vyděl ty reakce tak se lekl a už se sem bojí přijít :lol:

Napsal: čtv 27.02.2014 21:43
od ZaK
Asi spíš nečekal takové ukamenování za tu bionaftu :roll:
Ale když jsem řešil dojebané vstřiky já a telfonicky to konzultoval se StarML, téměř první jeho věta byla >>>"podivej se, lejete do toho sra_čky, naftu od jézáďáků, a pak se divíte že to nejede"
Těžko potom zpytovat svědomí a nebo přemýšlet kdy, kde a co do toho vůbec kdo nalil...
Má smysl takhle šetřit na palivu, když se to pak odrazí na údržbě/opravách :?:

Napsal: čtv 27.02.2014 22:07
od Teddy
Vždycky, když potkam kluky ve starym pěknym BMW, tak si na tohle vlákno vzpomenu.
Proč? To je jednoduchý. Maji úsměv od ucha k uchu. Je vidět, že si jízdu užívaji a maji svý BMW rádi!! Rozhodně asi nevymejšleji píčoviny, jako přendat baterku k motoru, nebo lejt do toho bionaftu.

Napsal: pát 28.02.2014 00:18
od Fx
Zato zhusta vymejšlej co polepit karbonem a kam přilepit jakej spojler. Já si myslím, že každá skupina má svoje. Někdo zachraňuje a opravuje, někdo lepí spojlery a někdo přesouvá baterku. V konečným důsledku ani jedna z těch skupin není až tak nebezpečná okolí jako spíš svý peněžence.