Všichni se tady do Dyxa pustili jak slepice do flusu.
Ale já se vůbec nedivím, řekl bych že jsi nikdy před koupí F10 jiné bmw neměl a šoféroval jsi maximálně koncernové mrdky...
Víš vůbec jakou má baworák poháněnou nápravu ?
2: BiO naftu si tam klidně lej, ono ti to pak vysvětlí finančně čerpadlo a vstřiky až budeš mít na faktuře servis za 200 tisíc....
3: spotřeba, řešíš litr rozdíl.... Měl jsi uvažovat nad TDI a né dvou tunovým baworákem.
4: Zimní pneumatiky: Až se naučíš jezdit se zadním náhonem tak věř tomu že s kvalitníma pneumatikama nebudeš mít problém.
5: výkon.... Zase ti říkam měl jsi zvolit TDI a nechat si to nachipovat. Jelo by ti to jak splašený za směšnej peníz. Nebo neřešit spotřebu 1,5 litru a šáhnout po 530d.
K té baterce 7 bod. Chčiju smíchy

Super inteligetní vývojáři dávají batteri do kufru u BMW už více jak 20 let. Věř tomu nebo ne, máto svůj význam. Zatím jsi první člověk kterého sere baterka v kufru...
Pokud ti přijde kufr F10 malej, tak nevidím jedinný důvod proč jsi nešáhnul po F11. Nebo ti jde pouze masírku ?
Sorry jestli se tě nějak dotknu.
Takový týpci nemaj chybu. Chci aby to auto vypadalo luxusně, tím pádem abych se mohl vytahovat.
Jde mi o to aby to mělo co nejmenší spotřebu a jelo jak píchlá svině.
Znovu říkám TDI to si chipni a vyndej katík s tlumičem. Budeš mít auto co pojede jak vzteklý za nulové výdaje a budeš budit všude pozornot
