Stránka 2 z 2
Napsal: úte 18.02.2014 23:31
od Brátn
pokud doděláváte výhřev nezapojujte ho na zapalovač!
stačí si jen najít, která pojistka je originál na výhřev sedaček, potom odstrojit dekl pod kastlíkem a najít správnou pozici a od té natáhnout kabel k tlačítkům a z nich do sedaček, bude to stejné jako originál a bezpečnější
Napsal: čtv 20.02.2014 22:51
od Elektro
i panel s potenciometrem funguje na I. polohu klíčku.Zapalovač je myslím na stálé " +".
Napsal: pát 21.02.2014 08:46
od Birkoff
Myslím že až poloha 2 klíčku ... i kolečko i tlačítko.
Napsal: stř 29.10.2014 12:57
od rakeesh
daval jsem ted sedacky z roku 2001 do auta z roku 2002 a vyhrev nefunguje, kdyz zmacknu tlacitko, diody jenom probliknou a nic.. prej se musi pres diag nejak preprogramovat nebo co? umi to nekdo?
Napsal: stř 29.10.2014 17:26
od wEnC
Aby ten panel fungoval, je potřeba zapojit všechno. Bez připojení ke komunikační sběrnici auta to určite nefunguje. To probliknutí by souhlasilo, jestli si to ještě dobře pamatuju, výhřev se nespustí. Je možné, že i bez připojení teplotních čidel sedadel se to nebude chovat správně.
Jak tady někdo psal,že to musí po 20km vypínat, že to začíná být nepříjemné, tak u mě to jsou tak 4km přes město, než mám prdel fajnově ohřátou. Časově to může být nastejno

Napsal: stř 29.10.2014 21:32
od ACDC
Vstoupím sem s dotazem. Ovl. tlačítky. Sedačka hřeje pořád naplno. Vadný PWM?
Napsal: stř 29.10.2014 22:04
od wEnC
A zkoušel si diagnostiku ? Stoupá ti teplota sedačky po zapnutí adekvátně zahřívání pozadí ?
Jestli né tak bych to viděl na chybu v čidle teploty a to by pak mohlo hřát furt naplno, páč si to myslí že je sicna pořád studená.
Jestli teplota stoupá jak má pak bych teprve uvažoval nad chybou v modulu.
A sicny máš 2... dělají to obě ?
Napsal: čtv 30.10.2014 18:16
od rakeesh
wEnC píše:Aby ten panel fungoval, je potřeba zapojit všechno. Bez připojení ke komunikační sběrnici auta to určite nefunguje. To probliknutí by souhlasilo, jestli si to ještě dobře pamatuju, výhřev se nespustí. Je možné, že i bez připojení teplotních čidel sedadel se to nebude chovat správně.
vsechno co bylo pod sedackou je zapojeny

nelisej se nejak pred FL a po FL? tlacitkovy jsou obe, s potenciometrem to nebylo.
Napsal: čtv 30.10.2014 21:59
od ACDC
Jen řidič.
Napsal: pát 31.10.2014 07:47
od wEnC
Podívejte se do toho modulu Heating seats nebo jak to je třeba inpou na chyby, co se tomu nelíbí, jsou tam teploty z čidla v sedadlech, pokud bude sicna hřát a teplota nebude stoupat, tak bude hřát furt na maximum a k omezení nedojde, pořád ještě nevěřím na vadné PWM v panelu.
Samozřejmě pokud má někdo náhradní panel tak prohození je otázka minut a jasno bude po první projížďce.
Napsal: pát 31.10.2014 22:07
od ACDC
Do toho modulu jsem se nedostal. Zkusím proměřit tepelné čidlo.
Napsal: čtv 06.11.2014 13:11
od elegant047
Elektro píše:Birkoff píše:Taky jsem měnil sedadla a už několikrát

Oboje byly poface a šli do předface aut, takže jsem ještě přeletovával konektory z černých na žluté a v obou případech jsem nechával ovládání výhřevu z předface (kolečka) a v obou případech sedadla hřejí, i když mám pocit (pouze subjektivní) že jim to nahřátí trvá o něco déle (ale už to nemám jak změřit).
I předpínáky jsem nechával, a vše v pohodě, jen pro zajímavost.
Tohle je přesně informace kterou jsem potřeboval znát.Přepínáky pásu jsem také neměnil (pouze jsem přeletoval konektor). Podle diagnostiky je to funkční.Díky
Mam poface e39 12/2000, vodicova sedacka je z roku 1996, je pripojena len cez redukciu a zohrieva sa rovnako rychlo ako original spolujazdcova, takze rychlost ohrevu zavisi od riadiacej jednotky, nie od sedadla. Inak sedadlo je pripojene cez nejaku origo redukciu presne na toto

Napsal: úte 16.12.2014 12:32
od Michaelsson
Mám předFL E39 a u sedačky řidiče hřeje jen podsedák, né záda, jde to nějak odzkoušet, je to napájené společně, nebo samostatně?
Napsal: úte 16.12.2014 22:49
od ACDC
Společné