Stránka 2 z 3

Napsal: stř 12.02.2014 12:01
od JaraX
kotouče se asi origo vyplatí,

Napsal: stř 12.02.2014 12:24
od Tecto
Hmmm, taky stojí přes pět tisíc kus + šestku destičky + nějaká práce hovadinky typu čidlo, atd. Výsledek je 18050,- Kč za komplet v origo servisu. :oops:

Napsal: stř 12.02.2014 13:08
od Totic
Tak hlavně bych podotknul, že kotouče pro BMW dodává výhradně ATE a desky s logem BMW od ATE si nechali lisovat stejně od Textaru, kterej vyrábí 80% desek v evropě. Ale je fakt, že ATE braný přes BMW brzdí špicově.

Napsal: stř 12.02.2014 13:24
od Tecto
Už mnoho lidí mi řeklo, že jedna věc je značka výrobce a druhá věc je požadavek na dodavatelskou kvalitu onoho výrobce. Mnohokrát jsem se potkal s tím, že i když jsou dílce vyráběny u těchto zmińovaných značek, tak speciálně BMW velmi dbá na top kvalitu odebíraných komponent. Takže to není jen o krabičce Original Erzatzteile BMW, ale hlavně o tom, co v tý krabičce je. A je jedno od koho to pochází.
Jasně, nemusí to platit univerzálně. Ale jak se v tom potom vyznat. Mnoho prodejců ND je schopno prodat dílec deklarovaných kvalit - ale skutečnost je pak o něčem jiném.
Když to jen trochu jde, je lepší koupit originál dílec. Aspoň u těch opravdu důležitých komponent jako je motor, podvozek a brzdy. Ostatní je věčně diskutovaná otázka na kterou asi nebude nikdy 100% správná odpověď.

Napsal: stř 12.02.2014 18:28
od dave520
Kde sezenu cenu orig brzd na e60 520i?

Napsal: stř 12.02.2014 18:33
od rostak
Přímo tady na stránkách máš odkaz na ceny ND. Jsou sice trochu předražený ale jako orientace kolik to zhruba bude stát to stačí... Najdeš si číslo dílů v ETK a pak ho vložíš a dáš vyhledat...

Napsal: čtv 13.02.2014 10:05
od Sonny
Tak online cenik BMW rika, ze hardyna na E60 530i vyjde na neco malo pres 3000,-.

Jinak k tem origo dilum a druhovyrobe - zatim (musim zaklepat) jsem toho nemusel menit moc, ale uz mam druhou sadu kostic predniho stabiku. Znacku nevim, nejaka druhovyroba, vybrana nejlepsim presvedcenim mechanika. To vse behem 20tis.km. To mi prijde dost slaby vysledek (podvozek/kola vse origo/rozmery). Sem mozna trochu pedant, ale jak to zacne klepat, tak to proste musi pryc - to je snad jasny ne :lol:

Jak jste na tom Vy s kosticema? Nevyplati se je fakt koupit v BMW?

Napsal: čtv 13.02.2014 10:12
od Tecto
Šel bych do originálu. V tomto bych neexperimentoval. zvlášť, když ti odešly už druhý za 2é.tis km - to je absolut aušus a reklamoval bych to. od takovýho dílu bych si představoval tak minimálně trojnásobnou životnost.

Napsal: čtv 13.02.2014 11:25
od JaraX
buhvi co ti tam mechanik dal, asi potřeboval vydělat.

Napsal: čtv 13.02.2014 13:51
od Sonny
Najit dobryho mechosa je jak najit pro baby dobryho gynekologa :( Po par opravach a letech se to pokazde posere...

Napsal: čtv 13.02.2014 14:00
od Tecto
Souhlas. Někdy je to i po druhé návštěvě. V každým případě je potřeba mít osobní vazby, jinak už nevím jak víc to podpořit.

Napsal: čtv 13.02.2014 15:58
od dave520
takže 11 tisíc za přední kotouče + desky + čidlo, celkem raketa teda já myslel že to v poho dám za 7 tisíc

Napsal: čtv 13.02.2014 16:07
od Tecto
přesně to dělá 18.050,- Kč vč. DPH

Napsal: čtv 13.02.2014 16:24
od PPetr
No pochybuju ze by nebyl rozdíl v brzdach mezi 520 a 530.... Takže i ta cenovka bude nižší. Pro me byl celkem sok když jsem je ted dělal na 535oproti 530. Fakt podstatnej cenovej rozdíl.

Napsal: čtv 13.02.2014 16:26
od dave520
tak to je paráda :D to dám 2x předek nejlepší druhovýroby

Napsal: čtv 13.02.2014 17:31
od prase007
PPetr píše:No pochybuju ze by nebyl rozdíl v brzdach mezi 520 a 530.... Takže i ta cenovka bude nižší. Pro me byl celkem sok když jsem je ted dělal na 535oproti 530. Fakt podstatnej cenovej rozdíl.
Mezi 520 a 530 tušim rozdíl neni, až 535 má větší průměr kotoučů, jde to poznat tak, že na 530ku a 530ku narveš 16ky kola, na 535ku a vejš už ne.

Napsal: ned 16.02.2014 20:16
od dave520
Copak je to na obrázku? A jaká je možná příčina mastnoty?

Napsal: ned 16.02.2014 20:24
od e155
Nádobka serva. Na boku víčka je otvor.

Napsal: ned 16.02.2014 21:02
od dave520
takže je to schválně ? proč

Napsal: stř 26.02.2014 17:04
od dave520
PDC mi hází chybu a levé dva pření senzory necvakají, znamená nějaký kontakt nebo že jsou KO ne?