ale houby, u E65 pokud vybereš pěknej kus tak to jezdí prakticky bez poruch, já neměl jedinou závadu stejně jako spousta mých zákazníků, a benzínová E65 mi přijela na odtahovce jen 2x (prasklá servohadice a rozpadená vodní pumpa), to auto se servohadici by klidně dojelo, jen by to zničilo servopumpu a odtah měl zdarma.
naopak E65 je jedno z nejspolehlivějších BMW, když jsem měl 730D E38 tak tomu furt něco bylo s motorem, když jsem měl E46 tak furt něco s podvozkem, třeba uhnili zadní plechy u brzd a ve 150ti se utrhly pakny, velice přijemný, pak mi praskla pružina a rozřezala pneu, naštestí jen v 90ti.
o spolehlivost X5 se vůbec nebavím, tam člověk aby se bál jestli dojede, poloosy, měchy, furt nějaky problemy, ale E65 jen jezdí, mám víc jak 50 zákazníků s E65, nikdy nikomu z nich neumřela převodovka, jednomu z nich umřel při 560tkm motor (ještě jel ale už netáhl, vydřenej válec), nikomu z nich nikdy nepraskla vzduchově pružící jednotka. a to že je potřeba vyměnit gufera na ventilech u aut starších 10 let? to je problém? nebo to že ve 200tkm má auto unavený silentbloky předních ramen?
ale tvrdit že se to sere je nesmysl, je vidět že o tom nic nevíš, sere se tak možná E60, kde se furt řeší nějaky zlomeny dráty(u E65 nikdy), upadeny pistnice kufru, CCC, ELV, zatopeny moduly v kufru, IBS kaput apod.
a když jsem si počital co do toho moji zákaznici nacpou, tak lidi s E90 a E46 platí za servis ročně stejny častky jak lidi s E65, a proč? protože tam zase časteji meníš spotřebák, stahovačky, ložiska kol, tlumiče, to u sedmy neznáš tydle pojmy.
ano sedma opravdu nejezdí zadarmo, občas je třeba něco přetěsnit, občas vyměnit nějaky rameno, ale za svoji 12 letou praxi ke mě nikdo nepřijel s BMW ktery by nechtělo vubec žadny penize a jen jezdilo a nikdy neměnil žadny ramena, žadny tlumiče atd.
E36 byli lidové, tam stálo vše 5kč ale muselo se to poměrně často měnit.
jo a rozvody na A8 stojí 7k? ok, gufera na E65 stojí 2,5k, a vymění si to přece každej sám
a ten interier A8 je pěkná odpornost, ten ovladač světel z fábie, odporná řadička, ten malinkej display MMI kterymu se nikdo nebtěžoval ani udělat kapličku, všecko je takovy kulaty, ovalny, budiky jakysi zanořeny jak v pasatu,
už jen ty držáky napoju musel vymýšlet idiot,
a o absenci ledničky v loketce se vubec nebavím.