Stránka 2 z 3

Napsal: stř 25.05.2016 13:14
od Teddy
Nezohledňuje se v povinném i výkon motoru?

Napsal: stř 25.05.2016 13:19
od zzeli
Kazda pojistovna to muze mit jinak, nekdo jede podle objemu, nekdo podle vykonu.

Napsal: stř 25.05.2016 13:56
od Rejchy
Tak já měl 750i na denní ježdění,s tím LPG se to dalo.I na těch mejch 12 km tam,12 km zpátky.Kdybych to na těch dvanácti kilometrech třikrát nechcípal a znovu nestartoval tak by byla i spotřeba super :D Takhle jsem jezdil za 16L plynu a 4L benzínu.

Napsal: stř 25.05.2016 14:12
od Darkstar96
No já právě jezdím 10km do práce a přijde mi to že tím ten nafťák dost trpí, jako jinak přez den najedu dalších 100km každej den. Ale jde o to z práce do práce. Počkat když je to na LPG to žere i benzín nejenom LPG?

Napsal: stř 25.05.2016 14:41
od zzeli
Motor musi dosahnout urcite teploty, aby to jelo na LPG. LPG se totiz musi v reduktoru zplynovat z kapalne faze, coz zere teplo, ktere se odebira z okruhu vody. Jinak by zamrzly vstrikovace. Takze prvni 2-3 km jedes na benzin po studenem startu. Za horkych dnu to prepne rychleji, na teply start hned.

Napsal: stř 25.05.2016 15:53
od fishmaker
obecně to vždycky startuje na benzín...takže čím víc startů...tím víc benzínu to sežere ;)

Napsal: stř 25.05.2016 16:04
od Jaris330D
fishmaker píše:ja třeba měl e38 na denní ježdění...740 v LPG...a i po Praze sem byl vysmátej...
ted mám na denní ježdění e66 v LPG :D

jinak jak pise JaraX ... jestli máš 530d nebo 740i nemá na povinný vliv...tam se to pocita podle objemu ;)
Jediný vliv to bude mít na připojištění čelního skla, odcizení, vandal, živel a havárko. Je to vůz vyšší třídy. Já na E46 330D měl all za 9 000 kč a u E66 745 jsem se dostal na 16 000 kč.

Napsal: stř 25.05.2016 17:50
od JaraX
proto mám retro tzn pojíštění na stanovenou hodnotu vozu, na e66 745Li platím 10500kč a mam to pojištěny na 150k se spolučasti 3k

Napsal: stř 25.05.2016 18:30
od Teddy
No to ale píšete o havarijku. Ze začátku byla řeč o povinnym. :wink:

Napsal: stř 25.05.2016 19:17
od Don
Povinne na velkoobjemy ma celkem dobre CSOB. Bez oken to je cca 5k na rok podle bonusu.

Napsal: stř 25.05.2016 19:35
od vlastnemec
Don píše:Povinne na velkoobjemy ma celkem dobre CSOB. Bez oken to je cca 5k na rok podle bonusu.
Jo ale vokna k tomu maj celkem mastný :D jsem taky u CSOB.

Napsal: stř 25.05.2016 21:25
od Foldas
csob 2600 ročně na 3,0d i 2,5benzín :wink:

Napsal: čtv 26.05.2016 08:37
od Sweden
Tak zrovna Frogger prodává e38 V8,koukni do inzerce,vypadá moc pěkně,cena lidová :wink:

Jinak jsem taky za V8,nic jiného si tak nějak ani v e38 nedovedu představit

Napsal: čtv 26.05.2016 08:43
od Darkstar96
Hned bych pro ni jel kdyby byla předělaná na LPG :wink:

Napsal: čtv 26.05.2016 09:07
od Sweden
Dáš 30k a máš to předělaný do LPG a hlavně víš co tam máš a pokud to dáš tomu správnému člověku tak to nebude žádný bastl.Zrovna to že tahle V8 nemá LPG by mě osobně trápilo asi nejmíň.

Napsal: čtv 26.05.2016 09:11
od Darkstar96
hmm, to je k zamyšlení.

Napsal: čtv 26.05.2016 10:29
od Filozof
u 7er e38 doporučuji dle lidí jen dva motory mě osobně vyhovují a to bud 728i pro nenáročné a úsporné pohodáře co furt netlačí na pilu ...případně rodinné auto co hodně jezdí super volba a velice úsporná ve spojení s LPG...

a asi nejžádanější avšak trochu náročnější na servis je 740i V8 M60ka nebo M62. Často chce však investici do chlazení i motoru protože to po těch letech chce každá V8 dát dokupy. Takže tam to je pak o investici a docela slušné aby to bylo v pořádku snad u každého druhého auta.

U R6 to není tak náročné ale není to takové dělo jako V8.
V benzínu jede R6 obstojně (moje osobně má 1840kg) a pokud se dá sportovní režim umí velice pěkně a svižně jezdit, ikdyž to není V8 na běžné auta jezdí velice slušně. V LPG je to trochu horší po nějaké době to chce projet na benzín a případně seřídit at to zase táhne ale to každé auto na LPG protože se postupně rozšteluje co 30tis km by se mělo vždy zkontrolovat ...většinou je to otázka pár minut...

750iL je pro fajnšmejkry co to mají jako leštěnku na víkendy. To je TOP u E38 nepočítám-li Alpiny které jsou dnes většinou sběratelské kousky.

V8 se nejlépe hodí pro e38 jakožto limuzínu a V12. Ale pokud někdo chce 7er a chce nejuspornější model tak jedině 728i LPG a za mě osobně doporučuji PRINS VSI kterej přijde sice na 35tis (u R6) ale stojí to za to a údržba je jen o filtrech a jednou za dlouhej čas projet a zkontrolovat na diag.

PS: osobně mám 45tis od nově pořízeného LPG Prins VSI a zatím spokojenost.
735i 180KW verze jede taky velice dobře a pokud se narazí na krásnej kus je to alternativa k 740i jen o něco slabší.
Beru to tak že 7er si kupuje bud fanda na leštění nebo fanda co hodně jezdí a obojí je dobrá varianta.

Do toho auta se člověk prostě zamiluje pokud si jej udržuje v krásném stavu neznám dnes lepší variantu, krom modelů E32 a možná e65 facelift. A e30-e36-e46 cabrio a coupé které jsou taky super a dávají duši autu.

Můj osobní pohled po 15letech co se zajímám aktivně o BMW. :-)

Napsal: čtv 26.05.2016 10:43
od Darkstar96
Filozof. Děkuji moc, to je odpověď na kterou jsem čekal. Je mi jasné, že se do toho auta člověk zamiluje, vždyť je to BMW v svém největším luxusu :))
A jak jsem zmínil výš, chci ho na víkendové výlety + na každodenní ježdění do práce. Asi to vidím tak že podle toho co jsi mi napsal, bude pro mne nejlepší volbou V8 735i v kombinaci s LPG :) o víkendu pořádně prohnat na benzín a do práce jezdit na LPG. Ta 7mice od Froggera se mi moc líbí. Mohl bych ji koupit a rád bych to udělal, ale dokud neprodám 5ku nebudu si moci přestavbu na LPG dovolit. Taková je bohužel moje situace. :roll:

Napsal: čtv 26.05.2016 12:01
od Misanek
Tak se na to vyser a nech si pětku, když nemáš prachy

Napsal: čtv 26.05.2016 12:22
od Darkstar96
WTF? když mám 140tisic a kolem dalších 100 v autě tak nemám prachy na 7 aha, pán bude asi matematik.