Stránka 2 z 2
Napsal: stř 08.06.2016 20:17
od JaraX
tak už to prej neklepe

Napsal: stř 08.06.2016 21:42
od fishmaker
už to doklepalo jo ??
Napsal: stř 08.06.2016 23:10
od Misanek
No ty vole, tak to je radost teda...

Co vypochodovalo nakonec ven se ví?
Napsal: pát 10.06.2016 13:09
od Frogger

každopádně klasik, 130 000 km je standart

Napsal: stř 15.06.2016 06:26
od Filozof
opraveno ? co tomu bylo ? mohli by jste se rozepsat ? stetoskop a šikovné ucho dokáže aspon popsat místo odkud to jde. Je to 750i to bych nechal preventivně rozebrat a vyměnit co je třeba co tam zmastili ...nevím zda jen řetězy nebo i vnitřek motoru stojí za pendrek ... podle mě generálka z kvalitních dílů at to vydrží a byl by klid včetně řetězu.
Kvalitní olej co se dává do benzínu a ne LL ty jsou k h.. třeba milera a měnit co 10-15tis km.
Jaké jsou poznatky další ? Zavez to k Jaraxovi nebo šnejkovi at se motor dá dokupy.
Napsal: stř 15.06.2016 12:36
od inspi1981
Tak zrovna regloskopem teda toho na motoru moc nepoznáš

Napsal: stř 15.06.2016 12:49
od JaraX
Napsal: stř 15.06.2016 18:39
od Jaris330D
Spletl si to se stetoskopem. Už jsem párkrát několik věcí tímto zařízením poslouchal a je to dobrá věcička.
Napsal: stř 15.06.2016 20:13
od pGb
a nemyslíte náhodou endoskop
regloskop - zaměření světel
stetoskop - to doktorské do uší
endoskop - kamera na drátku
Napsal: stř 15.06.2016 20:32
od JaraX
mam i automechanickej stetoskop a je to super věc.
Napsal: stř 15.06.2016 22:11
od Filozof
jsem to spletl ale všichni víme co jsem myslel ... stetoskop pro mechaniky
Prostě poslechnout zdroj zvuku to je asi nejlepší možnost...
U 750i bych měl strach že motor se pomalu loučí ...všichni ví jakou má pověst a co vše je tam odfláknuté krom špatného chlazení turb a přepalování oleje ... včetně luxusního řetězu a poddimenzované součástky...
No jaraxi nechceš si vzít tento případ jako detektiv servisák by jsi se stím jistě popral.
Docela by mě zajímalo co vše je na motoru špatné a co vše je třeba preventivně zgenerálkovat....protože pak až se to vymění za kvalitnější díly jistě by to šlapalo další dlouhé roky. Cena dnes jistě bude ještě vysoká.
Napsal: stř 15.06.2016 23:38
od inspi1981
BMW tento motor zlevnil. Proti původní ceně je za pakatel
Napsal: stř 15.06.2016 23:48
od Filozof
BMW to totálně podělalo a mělo tento motor uplně překopat ...a měnit je zadarmo ...díky jejich kurvení motoru.
Toto museli páni inženýři co mají platy jak 10 klubáků dohromady sakra vědět. Takto podělat konstrukci motoru toto je neodpustitelné.
Napsal: stř 15.06.2016 23:56
od fishmaker
inspi : co znamená za pakatel ?

Napsal: čtv 16.06.2016 05:48
od Don
ze ho sezenes na slevomatu

Jen se zeptam... G rada uz tento problem nema? Ja bych rekl, ze je to to stejne.
Napsal: čtv 30.06.2016 00:24
od inspi1981
Tak z původních 640.000 klacku to stáhli na nějakých 140.000
Géčka mají stejný typ motoru, který ale prošel inovací, tedy N63B44O1
Napsal: čtv 30.06.2016 08:00
od Filozof
to by mě zajímalo jakou inovací ... když ten motor má tolik mínusů. Kdyby to bylo jedno kurvítko a oni jej opravili ale bohužel celá konstrukce je uplně mimo s chlazením motoru a dalšími ...takže by mě osobně moc zajímalo co tam inovovali.
Navíc v BMW od výroby dávají LL oleje 30ky což je olej pro naftu nechápu jakej idiot v BMW toto vymyslel. Proč do benzínových vysokootáčkových motorů dávají oleje co patří do nafty. Pak jsou motory zakarbonované a olej díky tomu pomalu ničí a snižuje dost životnost motoru.
pak si budeme kupovat takové krámy tady fandové na klubu za pár let ...to bude radost dělat generálku motoru.
PS: trochu jsem hledal na netu tady je nějaké info i popis toho motoru koho to zajímá prosím muže studovat.
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1420144191
TU2
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1448402724
Napsal: čtv 30.06.2016 10:10
od inspi1981
No když už nic, tak tam aspoň přidali klasickou měrku oleje
