Stránka 2 z 2

Napsal: ned 28.02.2016 11:13
od MUF_IV
Porad se bavím o tom ze si na ceste v první radě chci pomoci sam a ne volat servisy které stejne hovno umí ..

Napsal: ned 28.02.2016 11:27
od Jaris330D
Přesně, prd umějí a ještě tam necháš druhou dovolenou :).

Napsal: ned 28.02.2016 14:09
od zzeli
Kdyz jsem mel v haji svici na fordu (4 valec primovstrik, takze civky zvlast), tak mi zablikala zluta kontrolka (detekce missfajru) a za par vterin se rozsvitila (odpojeny valec). Zadny benzin jsem necitil a doma jsem si v klidu a bez diag zjistil, ktery valec to je, nasel prasklou svici a vymenil jsem ji. U BMW bude motor management na minimalne stejne urovni :D

Napsal: ned 28.02.2016 14:13
od JaraX
ono je lepší jednou za nějakych 250 tisic investovat 6k a cívky vyměnit,
a vozit si někde u rezervy hozenou jednu cívku a Inpa kabel není uplně špatny, připadně se da za par stovek koupit Android BT dongle takže si mužete diag motoru udělat přes mobil.

Napsal: ned 28.02.2016 14:39
od zzeli
O tom zadna :) Plus mit tu civku predem odzkousenou, ze je dobra, protoze co se tyce civek na N62, tak je to trosku bida.

Napsal: ned 28.02.2016 15:48
od JaraX
to u všech benzínáku, i u M62, na druhou stranu na N62 stojí cívka nic proti třeba M62 nebo M52 atd