Stránka 2 z 6
Napsal: čtv 24.12.2015 22:11
od Snejk
Boha jeho tak si kup nav03 a uvidis nadhernou rychlou 3d navigaci (ktera do 3d integruje i nazvy ulic),vyhlazovanou barevnou ze ani cic nema tak hezkou mapu. Plakat nad tim armadnim radarem (nav01/2) nema zadnou cenu, to lepsi nebude.
Napsal: čtv 24.12.2015 22:40
od Jaris330D
JJ já to tak časem plánuji.
Napsal: čtv 24.12.2015 22:46
od Snejk
Vubec zfaceliftovani interieru je velkej prinos, at uz novej monitor s kterym jde rozchodit bluetooth hf a dension prehravani z usb a tim z toho udelat multimedialni system co se ani dnes nema za co stydet a hlavne fl ovladani klimy atd, pekne kovove cudliky misto tech plastovejch zrud. A hned se s tim jezdi mnohem veseleji
Napsal: čtv 24.12.2015 22:56
od Jaris330D
Věřím, jen to stojí dost peněz, předpokládám, že 20 000 kč tam zahučí jako nic. Teď jsem koupil nové letní pneu, alu na zimu s pneu, rameno, náklonové čidlo, přední destičky, axiální táhlo s čepem, vyměnil olej a filtr, seřídil LPG a 40 000 tam bylo hned

.
Napsal: čtv 24.12.2015 23:28
od Snejk
Tak to uz se nejakej facelift v tech investicich ztrati
Napsal: čtv 24.12.2015 23:51
od 27jarin
Tak jsem dnes zaktualizoval navi a nepostrehl jsem zatím žádné změny. Jinak se jedná o verzi V32 kdyby měl někdo zájem.
Napsal: pát 25.12.2015 09:43
od jozin7
no dvacet,to ti asi pochybi penez...Kup si gumy radeji,taky kupuji v lete zimni a naopak.Ja po navi3 vubec netouzim,osobne.Jsem rad ze to co tam je funguje

.Uz to mas v cestine,nebo pilujes anglinu?Ja komunikuji nadale,,nach hundeert meter rechts abg...,,
Napsal: pát 25.12.2015 11:21
od Jaris330D
Mám tam anglinu, je to zbytečné utrácet za ČJ. Vyhoda je, že to při prodeji můžeš vrátit do původního stavu a facelift mmi a Nav03 prodat zvlášť. Nebo to někdo ocení a dá ti o to víc. Základ je, ale dát auto do dobrého stavu a až pak vymýšlet ptákoviny.
Napsal: pát 25.12.2015 12:33
od jozin7
cestinu bych uvital,ne vsak za ty prachy co za to chcou.cena toho auta uz jen klesa,nema vyznam, tam rvat blbiny,bude to veteran za chvilku.nez vymyslet nejake super vychytavky,pomenim si oleje atd.Zene je stejne uplne jedno jaka tam je navi dva ci tri,ji zajima jen music at hraje.smutne ale je to tak.cd do navi jsem vymenil tri uz myslim,zadna zmena v kvalite,to same.
Napsal: pát 25.12.2015 12:44
od JaraX
ono když si člověk počká tak se to da koupit rozumně
FL MMI - 2k, FL changer 3k, FL klima 1k, FL PDC tlačítko 200kč, NAV03 5k,
máš cca 12k, nepočítám FL ASK, to mi přijde zbytečny, pak ještě pár stovek za FL ovladač světel.
ale ted toho na prodej moc není.
tak je jasny že pokud se nikdo nenaviguje tak nepotřebuje NAV03, ale někdo kdo to auto trochu používá tak navi využije. já do toho vždy kolem pulnoci spadnu, slepě nastavím navi, za 20hodin z toho vylezu zase doma, ovšem se stavem km o cca 2000km větším.
ted jezdím hodně E53 a tam je MK2, CDčková mrcha a je to nepoužitelny, už proto že třeba česko a německo je na jiném CD. tzv kuřácky paket, člověk zastaví na hranicích, přehodí CD, dá si cigárko a zas jede

když už to udělali na CD tak k tomu měli udělat CD měnič s mapama
že benzínová E65 padá na ceně bych uplně netvrdil, kamarád před 5 rokama kupoval 735i s LPG za 220, ted to auto má Snejkův kolega a cena toho auta bude furt někde kolem 2kil, možná lehce pod.
a lidi co koupili E65 pár let s ní pojezdili a zas dobře prodali je spousta, ty auta prostě zustavaj na ceně kolem 2-3 kil a moc se to nehybe. já koupil za 220, dal do ní 30-40 a mužu ji lehce prodat přes 300, průser je že bych si neměl co koupit

ale je pravda že nafty padaj jak hrušky, takže už se objevou FL nafty pod 200,
čeština mi přijde naprosto bezvyznamna, těch par slov co to auto říká se člověk naučí anglicky nebo německy

Napsal: pát 25.12.2015 12:44
od pGb
Vtipálci, mám to italsky

Napsal: pát 25.12.2015 14:00
od jozin7
ktem cenam e65-no nevim,mame v rodine jeste e65 730d,a na ni ma kupce kdykoliv,kolem 200.Navic jak srovnam obe auta kdyz je ridim,krome toho ze to je fakt social edition,bez navi(jsem ani nevedel ze se to delalo)bez softclose atd,neni to tak hrozne na jezdeni.Za studena pravda je to hodne hlucne,proti 745i teda,ale jak se to zahreje stichne to,navic ty nM jsou znat,auto ma snahu jet.Realnou spotrebu ma 8litru,ja mam 12,za sest let.jazyky ma ma sedma dva,D a GB,anglicky umim jen OK,takze sprechtime.Ceny e65 jdou dolu,dnes tady koupis bezne vrak za kilo.je jedno jaky motor to ma(krome 760)
Napsal: pát 25.12.2015 18:17
od JaraX
tak vraky nepočítám, pěkná a vybavená V8 nebo v12 E65 dlouho nepujde pod 200k
Napsal: pát 25.12.2015 18:27
od Jaris330D
Tak já bych svoje pod 270 000 nerad dával. Kromě automatu a tlumičů, tam snad bylo vše děláno. Ještě dodělám pár drobností a bude to bez chybičky.
Napsal: pát 25.12.2015 18:28
od Jaris330D
pGb píše:Vtipálci, mám to italsky

Na taliány prý letěj holky

.
Napsal: sob 26.12.2015 21:08
od jozin7
za 270 to uz neprodas dnes.Lidi jsou blby nezajima je stav a co sji ty investoval,staci stocit km to je alfa omega.plno nesmyslu co tam je jako soft nikdo neoceni,me osobne se ani long e66 nelibi,je to divne,a ani by mi to garaze uz nevlezlo.co jsi to psal o tom CD ze to neukazuje cislo skladby?me to normalne ukaze cislo skladby,neukazuje cas to je fakt.
Napsal: sob 26.12.2015 23:54
od Jaris330D
Long a vybava dela to auto cennym. No a stav je druha nejdulezitejsi vec. Ono jich tu opravdu moc neni. V DE jich taky moc neni. Koupis za 180 000, ale lpg, nove letni pneu, zimn alu + pneu a jsi na 240 000 a ted je tam hodne strasaku, ktere te muzou i nemusej prekvapit. Repasovane svetla 20 000, pretesneny motor 30 000, repas rizeni 10 000, opravene ASK+L7, hydrokufr, nove lambda sondy, baterie 6 mesicu stara Bosch AMG, ani kapka oleje nekapne a zatim ani nezere. No a kdyz si to spocitas, tak chybi jen tlumice a automat. Takze nejakou cenu to porad ma. Jinak interier, az na ridicovu sedacku je netknutej. Don a Klimsonn se o to dobre starali. No a stacet je to zbytecne, mozna to uz stocene bylo

, kdyz to bylo dotazene z DE, ale o tom se da jen polemizovat. Cenu ma i to LPG, protoze kdyz nekomu reknes, ze to zere 12l benzinu, tak kouli ocima. Jenze, kdyz se zminis o 13 lpg, tak kazdy obrati jak je to super. Jedine, co by mohlo mit je adaptivni svetla a tempomat, jenze tech je tak malo v predfaceliftu, ze by ses treba ani nedockal.
Napsal: ned 27.12.2015 01:37
od vlastnemec
Hlavně tyhle auta nekupují běžní lidé co jen tak přišmatlou do bazaru a spousta z nich si už něco o tom přečetla a ví co hledat, ti co neví skončí ve vraku. Já bych svoji pod 250tis nedal - kdybych chtěl peníze hned stačí zvednout telefon a mám okamžitě 220tis.
Napsal: ned 27.12.2015 09:31
od jozin7
je to vec nezoru nic vic.pro me long je nehezky(ale urcite je vetsi).LPG plno lidi nemuze ani citit,v tom nejsem zdaleka sam,to u me cenu neprida.Ocenil bych treba Webasto,vodnik,co ohreje vodu,to je k nezaplaceni.Sedacky vetrane je fajn mit jen ze mas vsechny tri cudle,masaz vyhrev luft,me osobne z toho boli jen zada.Osobne bych 270 nedal ani za V12 po liftu,Smutne je ze tyto auta si koupi dnes uz jen fanda,nebo blazen.Normalni smrtelnik do toho nejde,boji se spotreby a hlavne servisu.V robote to slysim denne jak dojedu na plac,ze dojela pokladnicka:-)Spotreba nevim,vcera jsem jel do Boskovic a zpet,bezne rychlostni limity,po okresce jen,300km ujetych za 10,2,to neni nijak hrozne ale dnesni moderni auta to umi temer za polovinu zajet.
Napsal: ned 27.12.2015 10:13
od JaraX
ukaž mi moderní auto které má 333 koní, váží přes 2 tuny a žere 5 litru benzínu a hned si pro něj utíkám.
spotřeba u turbo benzínu spadla tak o 25 procent, ale určitě ne o pulku, navíc sou ty novější auta lehčí, což je pro mě spíš nevyhoda.
výhoda longa není jen místo ale hlavně i to že je podstatně pohodlnější díky velkému rozvoru, tchán si koupil krátkou když jsem mu říkal at si koupí tak nadával že longa nechce, pak měl pár dní pujčenýho mýho longa a krátka šla z domu a má taky longa, pro lidi co jdou po komfortu je long určitě lepší, naopak pokud někdo lítá jak hovado na limitu auta, je pro něj lepší krátka. když už jedu na limitu auta tak poznám že to je long a ne krátká, jinak celkem ani ne, krom komfortu.
vlastnemec to muže potvrdit jelikož měl moji sedmu pujčenou.
a za 270 se dá v pohodě prodat krátká vybavená 2001,2002, pokud je ve stavu a má LPG tak hned.
pro tebe je LPG nevýhoda, ale pro 90 procent lidi kupující E65 je to výhoda.
v DE se dá koupit vybavená 745i za 160k, ale bohužel na takové auto se čeká třeba i půl roku a lidi čekat nechcou, tak si radši kilo přidaj a koupí u nás hned.
a jak říkám, na svojeho longu mám přes 300k spoustu kupců, stačí zavolat pár lidem a to auto je ještě dnes pryč, ale docela mi trvalo najít all inclusive kousek s webastem, ACC, adaptivníma světlama, plně vybaveným podvozkem, long a ještě zadní idrive, atd.