Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 - existuje SW upgrade NAV03 ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Vubec zfaceliftovani interieru je velkej prinos, at uz novej monitor s kterym jde rozchodit bluetooth hf a dension prehravani z usb a tim z toho udelat multimedialni system co se ani dnes nema za co stydet a hlavne fl ovladani klimy atd, pekne kovove cudliky misto tech plastovejch zrud. A hned se s tim jezdi mnohem veseleji
cestinu bych uvital,ne vsak za ty prachy co za to chcou.cena toho auta uz jen klesa,nema vyznam, tam rvat blbiny,bude to veteran za chvilku.nez vymyslet nejake super vychytavky,pomenim si oleje atd.Zene je stejne uplne jedno jaka tam je navi dva ci tri,ji zajima jen music at hraje.smutne ale je to tak.cd do navi jsem vymenil tri uz myslim,zadna zmena v kvalite,to same.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ono když si člověk počká tak se to da koupit rozumně
FL MMI - 2k, FL changer 3k, FL klima 1k, FL PDC tlačítko 200kč, NAV03 5k,
máš cca 12k, nepočítám FL ASK, to mi přijde zbytečny, pak ještě pár stovek za FL ovladač světel.
ale ted toho na prodej moc není.
tak je jasny že pokud se nikdo nenaviguje tak nepotřebuje NAV03, ale někdo kdo to auto trochu používá tak navi využije. já do toho vždy kolem pulnoci spadnu, slepě nastavím navi, za 20hodin z toho vylezu zase doma, ovšem se stavem km o cca 2000km větším.
ted jezdím hodně E53 a tam je MK2, CDčková mrcha a je to nepoužitelny, už proto že třeba česko a německo je na jiném CD. tzv kuřácky paket, člověk zastaví na hranicích, přehodí CD, dá si cigárko a zas jede
když už to udělali na CD tak k tomu měli udělat CD měnič s mapama
že benzínová E65 padá na ceně bych uplně netvrdil, kamarád před 5 rokama kupoval 735i s LPG za 220, ted to auto má Snejkův kolega a cena toho auta bude furt někde kolem 2kil, možná lehce pod.
a lidi co koupili E65 pár let s ní pojezdili a zas dobře prodali je spousta, ty auta prostě zustavaj na ceně kolem 2-3 kil a moc se to nehybe. já koupil za 220, dal do ní 30-40 a mužu ji lehce prodat přes 300, průser je že bych si neměl co koupit
ale je pravda že nafty padaj jak hrušky, takže už se objevou FL nafty pod 200,
čeština mi přijde naprosto bezvyznamna, těch par slov co to auto říká se člověk naučí anglicky nebo německy
FL MMI - 2k, FL changer 3k, FL klima 1k, FL PDC tlačítko 200kč, NAV03 5k,
máš cca 12k, nepočítám FL ASK, to mi přijde zbytečny, pak ještě pár stovek za FL ovladač světel.
ale ted toho na prodej moc není.
tak je jasny že pokud se nikdo nenaviguje tak nepotřebuje NAV03, ale někdo kdo to auto trochu používá tak navi využije. já do toho vždy kolem pulnoci spadnu, slepě nastavím navi, za 20hodin z toho vylezu zase doma, ovšem se stavem km o cca 2000km větším.
ted jezdím hodně E53 a tam je MK2, CDčková mrcha a je to nepoužitelny, už proto že třeba česko a německo je na jiném CD. tzv kuřácky paket, člověk zastaví na hranicích, přehodí CD, dá si cigárko a zas jede

když už to udělali na CD tak k tomu měli udělat CD měnič s mapama

že benzínová E65 padá na ceně bych uplně netvrdil, kamarád před 5 rokama kupoval 735i s LPG za 220, ted to auto má Snejkův kolega a cena toho auta bude furt někde kolem 2kil, možná lehce pod.
a lidi co koupili E65 pár let s ní pojezdili a zas dobře prodali je spousta, ty auta prostě zustavaj na ceně kolem 2-3 kil a moc se to nehybe. já koupil za 220, dal do ní 30-40 a mužu ji lehce prodat přes 300, průser je že bych si neměl co koupit

ale je pravda že nafty padaj jak hrušky, takže už se objevou FL nafty pod 200,
čeština mi přijde naprosto bezvyznamna, těch par slov co to auto říká se člověk naučí anglicky nebo německy

ktem cenam e65-no nevim,mame v rodine jeste e65 730d,a na ni ma kupce kdykoliv,kolem 200.Navic jak srovnam obe auta kdyz je ridim,krome toho ze to je fakt social edition,bez navi(jsem ani nevedel ze se to delalo)bez softclose atd,neni to tak hrozne na jezdeni.Za studena pravda je to hodne hlucne,proti 745i teda,ale jak se to zahreje stichne to,navic ty nM jsou znat,auto ma snahu jet.Realnou spotrebu ma 8litru,ja mam 12,za sest let.jazyky ma ma sedma dva,D a GB,anglicky umim jen OK,takze sprechtime.Ceny e65 jdou dolu,dnes tady koupis bezne vrak za kilo.je jedno jaky motor to ma(krome 760)
za 270 to uz neprodas dnes.Lidi jsou blby nezajima je stav a co sji ty investoval,staci stocit km to je alfa omega.plno nesmyslu co tam je jako soft nikdo neoceni,me osobne se ani long e66 nelibi,je to divne,a ani by mi to garaze uz nevlezlo.co jsi to psal o tom CD ze to neukazuje cislo skladby?me to normalne ukaze cislo skladby,neukazuje cas to je fakt.
Long a vybava dela to auto cennym. No a stav je druha nejdulezitejsi vec. Ono jich tu opravdu moc neni. V DE jich taky moc neni. Koupis za 180 000, ale lpg, nove letni pneu, zimn alu + pneu a jsi na 240 000 a ted je tam hodne strasaku, ktere te muzou i nemusej prekvapit. Repasovane svetla 20 000, pretesneny motor 30 000, repas rizeni 10 000, opravene ASK+L7, hydrokufr, nove lambda sondy, baterie 6 mesicu stara Bosch AMG, ani kapka oleje nekapne a zatim ani nezere. No a kdyz si to spocitas, tak chybi jen tlumice a automat. Takze nejakou cenu to porad ma. Jinak interier, az na ridicovu sedacku je netknutej. Don a Klimsonn se o to dobre starali. No a stacet je to zbytecne, mozna to uz stocene bylo
, kdyz to bylo dotazene z DE, ale o tom se da jen polemizovat. Cenu ma i to LPG, protoze kdyz nekomu reknes, ze to zere 12l benzinu, tak kouli ocima. Jenze, kdyz se zminis o 13 lpg, tak kazdy obrati jak je to super. Jedine, co by mohlo mit je adaptivni svetla a tempomat, jenze tech je tak malo v predfaceliftu, ze by ses treba ani nedockal.

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
je to vec nezoru nic vic.pro me long je nehezky(ale urcite je vetsi).LPG plno lidi nemuze ani citit,v tom nejsem zdaleka sam,to u me cenu neprida.Ocenil bych treba Webasto,vodnik,co ohreje vodu,to je k nezaplaceni.Sedacky vetrane je fajn mit jen ze mas vsechny tri cudle,masaz vyhrev luft,me osobne z toho boli jen zada.Osobne bych 270 nedal ani za V12 po liftu,Smutne je ze tyto auta si koupi dnes uz jen fanda,nebo blazen.Normalni smrtelnik do toho nejde,boji se spotreby a hlavne servisu.V robote to slysim denne jak dojedu na plac,ze dojela pokladnicka:-)Spotreba nevim,vcera jsem jel do Boskovic a zpet,bezne rychlostni limity,po okresce jen,300km ujetych za 10,2,to neni nijak hrozne ale dnesni moderni auta to umi temer za polovinu zajet.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ukaž mi moderní auto které má 333 koní, váží přes 2 tuny a žere 5 litru benzínu a hned si pro něj utíkám.
spotřeba u turbo benzínu spadla tak o 25 procent, ale určitě ne o pulku, navíc sou ty novější auta lehčí, což je pro mě spíš nevyhoda.
výhoda longa není jen místo ale hlavně i to že je podstatně pohodlnější díky velkému rozvoru, tchán si koupil krátkou když jsem mu říkal at si koupí tak nadával že longa nechce, pak měl pár dní pujčenýho mýho longa a krátka šla z domu a má taky longa, pro lidi co jdou po komfortu je long určitě lepší, naopak pokud někdo lítá jak hovado na limitu auta, je pro něj lepší krátka. když už jedu na limitu auta tak poznám že to je long a ne krátká, jinak celkem ani ne, krom komfortu.
vlastnemec to muže potvrdit jelikož měl moji sedmu pujčenou.
a za 270 se dá v pohodě prodat krátká vybavená 2001,2002, pokud je ve stavu a má LPG tak hned.
pro tebe je LPG nevýhoda, ale pro 90 procent lidi kupující E65 je to výhoda.
v DE se dá koupit vybavená 745i za 160k, ale bohužel na takové auto se čeká třeba i půl roku a lidi čekat nechcou, tak si radši kilo přidaj a koupí u nás hned.
a jak říkám, na svojeho longu mám přes 300k spoustu kupců, stačí zavolat pár lidem a to auto je ještě dnes pryč, ale docela mi trvalo najít all inclusive kousek s webastem, ACC, adaptivníma světlama, plně vybaveným podvozkem, long a ještě zadní idrive, atd.
spotřeba u turbo benzínu spadla tak o 25 procent, ale určitě ne o pulku, navíc sou ty novější auta lehčí, což je pro mě spíš nevyhoda.
výhoda longa není jen místo ale hlavně i to že je podstatně pohodlnější díky velkému rozvoru, tchán si koupil krátkou když jsem mu říkal at si koupí tak nadával že longa nechce, pak měl pár dní pujčenýho mýho longa a krátka šla z domu a má taky longa, pro lidi co jdou po komfortu je long určitě lepší, naopak pokud někdo lítá jak hovado na limitu auta, je pro něj lepší krátka. když už jedu na limitu auta tak poznám že to je long a ne krátká, jinak celkem ani ne, krom komfortu.
vlastnemec to muže potvrdit jelikož měl moji sedmu pujčenou.
a za 270 se dá v pohodě prodat krátká vybavená 2001,2002, pokud je ve stavu a má LPG tak hned.
pro tebe je LPG nevýhoda, ale pro 90 procent lidi kupující E65 je to výhoda.
v DE se dá koupit vybavená 745i za 160k, ale bohužel na takové auto se čeká třeba i půl roku a lidi čekat nechcou, tak si radši kilo přidaj a koupí u nás hned.
a jak říkám, na svojeho longu mám přes 300k spoustu kupců, stačí zavolat pár lidem a to auto je ještě dnes pryč, ale docela mi trvalo najít all inclusive kousek s webastem, ACC, adaptivníma světlama, plně vybaveným podvozkem, long a ještě zadní idrive, atd.