Stránka 2 z 2
Napsal: úte 08.12.2015 00:30
od Jaris330D
Jinak ze zvědavosti, jak máte vysoko předek oproti zadku. Já mám zadek asi o 10mm níž než předek.
Napsal: úte 08.12.2015 08:24
od dejvidek
ja mam nastaveno tak, aby byl předek i zadek stejně, žádná chyba nesvítí a podvozek funguje.
Napsal: stř 09.12.2015 20:52
od Jaris330D
Tak jsem mrknul na Analog a mám tam tenhle nesmysl.
http://jarisbmw.rajce.idnes.cz/chybove_ ... analog.jpg
Dofukování funguje, ale pokaždé jízdě mám ty hodnoty jinak. L třeba -3 a P=2.
Je to normální nebo by měly ty hodnoty být pořád na L=0 a P=0
Napsal: stř 09.12.2015 22:50
od dejvidek
To urcite normalni neni, paklize je tam ! Tak jsou hodnoty mimo rozsah. Koukni na konektory jestli nejsou zoxidovane
Napsal: stř 09.12.2015 22:54
od vlastnemec
To Ti vyhodilo dobrou kravinu otázkou je proč. Kdyby to ukazovali jen čidla ale i baterka 150V
Tolerance je 5mm tzn. že na levém můžeš mít -5mm a na pravém +5mm rozdíl tedy 1cm, pokud je to více musí se kalibrovat, kalibroval jsi to na absolutně rovném podkladu? Když jsme to dělal na e53 tak jsem si zajel do práce do haly a sedím s toleranci 1mm, zadek absolutně přesnej předek tam jsou rozdíly ale u mě je to dané tím že ty tlumiče v e53 pořád pracují.
Napsal: čtv 10.12.2015 00:14
od Jaris330D
S absolutní rovinou si nejsem jist. Dělal jsem to na zámkovce vedle baráku. Zkusím zajet ke klukům do servisu. Vezmu vodováhu a zkusím to znova

. Jinak jestli je to 5 mm, tak by to mohlo být O.K.
Zatím Vám děkuji za aktivitu. Mám E66tku od října a seznamuji se a asi se ještě dlouho seznamovat budu.