Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 745i nejde nastartovat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

spíš trpí na pár drobných nesmyslů stařím a jinak celkem nic nechce, většina mych zákazníků jen jezdí. já kupoval svojí v lednu, od té doby už mám najeto přes 30k a vůbec jsem na to nechytl, ale od ledna nemám čas si vyměnit termostat :)
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#22 Příspěvek od superkamilos »

Tak to jsi koupil dobrý kus.Já už tam jsem za 70000 a to počítám jen materiál.Začnu od předu: tlačný ventilátor chladiče klima,expanzka,altik,kladky řemeny,samozřejmě ramena při té příležitosti zjištěno že tlumiče ko takže nové s horním uložením a prachovkami,servo pumpa,siletbloky motoru převodovky,uložení kardanu vyměna kloubu kardanu,hardi + vyvážení,přetěsnění van,čidlo tlaku oleje,zaslepení zrušení sekundárního vzduchu + uprava v jednotce,svíčky cívky,oleje,pružina valvetroniku,ventilátor chlazení jednotek,milion všemožných hadic a těsnění,mechatronik kopal při dojíždění oprava sadou sonnax+frázování,těsnění,pruchodka,filtr olej,hydroměnič nedržel loc up,několik lamel a O kroužku na písty spojek,Zadní náprava samozřejmě to samé co předek + kotouče.plyn nové membrány BRC MAX 3x lpg vstřik filtry. Vniřek několik jednotek ASK modul,Navi mechanika,power modul,stahovačka,Agm baterka,a hodně dalších drobností.
Na jaře motor ven a udělat gufera ventilu a závit jedné svíce je načatej,šlo by to asi na autě,ale nejsem Saxana.Ale po tom všem si nestěžuju je to VLÁÁDA 8)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

to asi nebyla moc top stav :)
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#24 Příspěvek od superkamilos »

Zapoměl jsem vysypané katy ko. lambdy a překopání celého laufu + uprava jednotky
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#25 Příspěvek od superkamilos »

To nebyla,ale dal jsem za ni opravdu málo a i stěmi díly je to pořád pohoda.Jenž kdyby měl člověk platit i tu práci tak by to bylo lepší zapálit.Je to prostě obří koníček téměř valach. :lol:
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#26 Příspěvek od Jaris330D »

Na kolik tě vyšla oprava toho mechatroniku? Mně to taky kopne při dojíždění. Když dojíždím pomalu, tak OK. Když dojedu prudčeji, tak to těsně před zastavením kopne. Klučina, co jsem to kupoval, tak říkal, že je to normální a dělají to všechny sedmy.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#27 Příspěvek od Jaris330D »

JaraX píše:spíš trpí na pár drobných nesmyslů stařím a jinak celkem nic nechce, většina mych zákazníků jen jezdí. já kupoval svojí v lednu, od té doby už mám najeto přes 30k a vůbec jsem na to nechytl, ale od ledna nemám čas si vyměnit termostat :)
Hah, já mám auto dva měsíce a najel jsem 1000 km a to jsem s ním byl jen třikrát pryč :). Já jsem pořád v práci a do vánoc to nebude jiné. Jezdím pořád služebním.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

Jaris330D píše:Na kolik tě vyšla oprava toho mechatroniku? Mně to taky kopne při dojíždění. Když dojíždím pomalu, tak OK. Když dojedu prudčeji, tak to těsně před zastavením kopne. Klučina, co jsem to kupoval, tak říkal, že je to normální a dělají to všechny sedmy.
a olej se tam měnil?
podle mě jen výměna oleje a těsnění mechatroniku a bude to ok
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#29 Příspěvek od superkamilos »

Tak to normální určo není,Jsou to vychozený přesuvníky v těle mechatroniku a dochází tam k uniku tlaku.Sonnax na to dělá zip kit který pomocí o kružku na záslepkách zatěsní ty největší uniky,ale většinou se to musí přestružit a dát větší+výměna regulátoru tlaku +separační plech.10000 matroš.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#30 Příspěvek od superkamilos »

Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#31 Příspěvek od Jaris330D »

Prý ho měnil Don, ale do další výměny je tak 30 000 km. Nejspíš, až bude chvilku času, tak bych ho nechal nejspíš vyměnit. No a při tom udělal kompletní test automatu. On bude nejspíš načnutej hydrák, protože když je to studené, tak jemně houpou otáčky. V rozmezí 150 ot/min. Já to moc nepoznám, protože než vyjedu kopec, tak se to zahřeje a je to v klidu. A jednou jsem dokonce zaslechl takové jakoby to přerušovaně drhlo.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#32 Příspěvek od superkamilos »

Olej to řeší jen na chvíli u maenších uniku,Je hustější a vyčistí se tím částečně solenoidy které pak dávají víc oleje do okruhu a dokrývají stráty tlaku.Nic víc.Udělal jsem ji ch už pár. 8)
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#33 Příspěvek od superkamilos »

To hopání dělá taky mechatronic,dělal jsem to několikrát.Měnič většinou odchází u nafty kde ten krouták odpraví lock up spojku.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#34 Příspěvek od Jaris330D »

No a kolik by sis za to řekl? Nikdy jsem to nedělal a nemyslím si, že bych měl odvahu. Ramena, brzdy, tlumiče, mikrořemeny a kladky, oleje a náplně jo, ale tohle asi ne :). Výměnu oleje v diferáku a převodovce jsem si vždycky nechal dělat. Jsem docela šikovný, ale jak mám staženou prdel, tak neriskuju :).
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od JaraX »

no u mě 90 procent problému s automatem co zákaznici měli byl protože měli KO těsnění mezi mechatronikem a přeovodovkou, s vadnym mechatronikem jsem se setkal jen 2x a nikdy to nebyla E65
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#36 Příspěvek od superkamilos »

Mužem se pak domluvit ,ale pokud máš prostory tak zip kit dáš i sám.Koupíš třeba tady http://www.opravaprevodovky.cz/komponen ... hp26-6hp28 máš tam generaci 1

Pokud by jsi si netroufal tak jsem z Prostějova.
Poradím zdarma
Za práci by jsme se domluvili,Děláme to po práci. :)
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#37 Příspěvek od superkamilos »

Ty těsnění mezi mecha odchází často to je pravda,ale nedělají popisované problémi,Když hodím na vakuový test kteroukoli mecha na 6hp která má najeto víc než 20000 což mají všechny tak není žádná OK.To hliníková tělo je prostě moc měkké a ty nikasilové přesuvníky to za pomoci oleje s nahoblovanejma lamelama vydřou.Jo kdyby se tam měnil olej po 50000 to by byla jiná.Jenže to se nestalo ani u jedné :lol:
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#38 Příspěvek od superkamilos »

Jinak všechny 6hp převodovky mají stejný mechatronik takže všechny bmw těchto let.Jen sedma má variantu E kde se řadí jednička solenoidem jinak je stejná jak na 5tkách a 3kách.Novjejší poface jsou vylepšená generace 2 kde se snaží právě eliminovat uniky opotřebením.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

#39 Příspěvek od superkamilos »

více než 200000 utekla nula :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#40 Příspěvek od Jaris330D »

Tak to bys byl hodný. Právě že nemám ani kde. Vše dělám pod přístřeškem. Příští rok už snad budu stavět garáž, nad kterou budu mít bydlení, tak už to bude lepší :wink: . Zatím to není nic hrozného, takže to nějak nespěchá, nebo když se to odkládá, tak se to může posrat ještě víc a oddělat i něco jiného?
Odpovědět