Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745li - inzerát - poraďte jestli koupit
A uz vubec ne e30 treba
V tom pardubickym bazaru jsem jednou byl a tamejsi poskok vypadal jako grazl nejvyssi kategorie. Byl jsem se tam podivat na jednu sedmu a rovnou jsem se otocil a odesel. Nekoupil bych tam ani vodu do ostrikovacu natoz resit pripadne problemy okolo zavadnyho auta.
Jak pisou ostatni, sedma se neda koupit jako rohlik. Cim vic si das na tom zalezet, tim mene penez pak utratis a uzijes si vic radosti.
Co mondeo ST220? Jede slusne, mas to i v kombajnu, naklady velmi rozumne, porizovaci cena lidova, akorat to chce vybrat nenacatej motor
Po oktavce budes spokojenej s mistem, jizdou i V6 motorem.
U 7er nezapomen nejen ze neni kombik, ale nejdou ani sklopit sedacky, muzes pouzit jen prostup skivaku, kdyz tam je.

V tom pardubickym bazaru jsem jednou byl a tamejsi poskok vypadal jako grazl nejvyssi kategorie. Byl jsem se tam podivat na jednu sedmu a rovnou jsem se otocil a odesel. Nekoupil bych tam ani vodu do ostrikovacu natoz resit pripadne problemy okolo zavadnyho auta.
Jak pisou ostatni, sedma se neda koupit jako rohlik. Cim vic si das na tom zalezet, tim mene penez pak utratis a uzijes si vic radosti.
Co mondeo ST220? Jede slusne, mas to i v kombajnu, naklady velmi rozumne, porizovaci cena lidova, akorat to chce vybrat nenacatej motor

U 7er nezapomen nejen ze neni kombik, ale nejdou ani sklopit sedacky, muzes pouzit jen prostup skivaku, kdyz tam je.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
no tak to je pekná holomáma. Nehledě na to, že čedá je fakt hnusná, k tomu je to US verze. LPG je taky peknej humus. A když jsem viděl zpracování, jak je udělný LPG, tak se dá tipnout, že auto bude pěkný pelech.
@onkl_karl: promiň, ale když čtu tvé příspěvky, tak si raději kup nějaký kosočtverec nebo posranou šádovku. Budeš mít klid, vybereš si kombajna a bude klid. Argumentace kolik má tvoje pochcávka koní je naprosto směšná, požadavky na auto taky. Nejsi na fóru šádovek, aby jsi nás oslňoval jak je Tvoje "fáro" nařachaný a kurevsky velký a ještě v kombajnu... BMW není pro Tebe, synku :mad:
@onkl_karl: promiň, ale když čtu tvé příspěvky, tak si raději kup nějaký kosočtverec nebo posranou šádovku. Budeš mít klid, vybereš si kombajna a bude klid. Argumentace kolik má tvoje pochcávka koní je naprosto směšná, požadavky na auto taky. Nejsi na fóru šádovek, aby jsi nás oslňoval jak je Tvoje "fáro" nařachaný a kurevsky velký a ještě v kombajnu... BMW není pro Tebe, synku :mad:
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
tohle mi připadá zbytečnéhurvajs77 píše: @onkl_karl: promiň, ale když čtu tvé příspěvky, tak si raději kup nějaký kosočtverec nebo posranou šádovku. Budeš mít klid, vybereš si kombajna a bude klid. Argumentace kolik má tvoje pochcávka koní je naprosto směšná, požadavky na auto taky. Nejsi na fóru šádovek, aby jsi nás oslňoval jak je Tvoje "fáro" nařachaný a kurevsky velký a ještě v kombajnu... BMW není pro Tebe, synku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
kurevtor : nevím proč. Člověk, který chce 7er v kombajnu a pak tu háže perly kolik koní má jeho pochcávka, má zůstat u šádovky
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
napsal, že uvažuje o sedmičce, ale že mu furt vrtá hlavou kombajn...
Myslel jsem, že tohle je diskuzní fórum, kde se takový věci řeší a diskutujou a třeba mu někdo poradí nebo mu to rozmluví nebo ho nasměruje, a vy ho posíláte do píče, že napsal, že měl dřív oktávku s 200 koňma? Se proberte ne?
Nechápu za co ho takhle zbytečně zmrdíte.
Nepotřebuju nikoho z vás fotrovat, ale pokud má on zůstat u škodovky jen proto, že potřebuje vozit věci a chce velký auto tak jste možná vy měli zůstat u originálního paliva a nesrat do vrcholnýho modelu "prémiový" značky propan butan. Jste možná taky měli zůstat u něčeho jinýho, ne?
S takovymhle přístupem to fórum půjde celkem rychle do hajzlu a nebude mít smysl se ani na nic zeptat.
Mír.
Myslel jsem, že tohle je diskuzní fórum, kde se takový věci řeší a diskutujou a třeba mu někdo poradí nebo mu to rozmluví nebo ho nasměruje, a vy ho posíláte do píče, že napsal, že měl dřív oktávku s 200 koňma? Se proberte ne?
Nechápu za co ho takhle zbytečně zmrdíte.

S takovymhle přístupem to fórum půjde celkem rychle do hajzlu a nebude mít smysl se ani na nic zeptat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
sorry,ale nemám rád lidi kteří ti napíšou jak si tuní auto at to je kombík co má nejvíc koní, pak si jdou vybrat sedmičku, protože ta má hodně koní za málo penez a tam udělá hodně dojem když s tím budem lítat, jednomu takovýmu jsme sedmu sháněl a ted mě strašně mrzí že ten člověk sedmu má a doufám že mu dlouho nevydrží, ten člověk koupil top sedmu za top peníze, ale nikam s ní nejezdí protože to moc žere, lítá s tím po městě jak dobytek, už jsem na něho slyšel tolik stížností a takový člověk tomu autu dělá jen ostudu.
těm lidem napíšeš že kombík je nahovno, proto není sedma kombík a oni furt budou mlet o kombíku, tak at si jdou koupit něco jiného a hotovo
těm lidem napíšeš že kombík je nahovno, proto není sedma kombík a oni furt budou mlet o kombíku, tak at si jdou koupit něco jiného a hotovo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
onkl-karl: hele nic proti tobě nemám. ale podle toho, co píšeš, jsem taky došel k závěru, že sedma není pro tebe vhodné auto. Sedmu dneska koupíš za pár kaček. ale servis toho auta už tak levný není. není to oktávka, kde když je vůle na podvozku, tak koupíš čep za 400kč a výměna znamená povolit 4 šrouby. na sedmě jen na přední nápravě jsou 4 hliníkový ramena z nichž každé stojí cca dvojku plus k tomu řízení. chcí říct, že blbá vůle na podvozku a jsi v tom za desítku jen v materiálu ani nemrkneš. a to je banalita. nedej bože trubka v motoru co běžně tečou a podobné věci, kdy taky desetitisíce jen lítají. najdi si to, je tu toho o tom dost.
na druhou stranu: když je sedma (potažmo téměř kterékoliv BMW) alespoň po mechanické stránce v pořádku, tak je to úžasné auto, úžasné svezení. je neskutečné jak to auto sedí, co všecko si můžeš dovolit. jaký například sedma nabízí komfort, M3 zase sportovní zážitek atd atd. ale ten servis je pro běžného čecha neunosný. proto většina těch aut v čechách je v mizerném stavu a potřebují dost peněz aby byly zase TOP. a proto jsou za pár kaček
pokud jseš i ty z těch pacientů jako jsme my tady většina z nás, že ti právě ten komfort svezení stojí za ty prachy co ta udržba stojí, pak si kup sedmu. pokud jseš jako většina lidí v čr, kup si raději nějakou simply clever. i když ty dnešní koncerny se některé umí taky pěkně zesrat, že je pak člověku z faktury za servis do breku....
je to o prioritách. někdo chce auto, které ho dopraví z bodu A do bodu B a je mu vcelku jedno jak a že palubka je z tvrdého plastu apod. a někdo když už má jet z bodu A do bodu B, tak se chce nechat hýčkat komfortem sedmy. Která však má podle mě z dnešních limuzín stále nejsportovnější charakter. pokud chceš čistý komfort, pak asi jedině S-klase. na mě je to ale už moc měkký
na druhou stranu: když je sedma (potažmo téměř kterékoliv BMW) alespoň po mechanické stránce v pořádku, tak je to úžasné auto, úžasné svezení. je neskutečné jak to auto sedí, co všecko si můžeš dovolit. jaký například sedma nabízí komfort, M3 zase sportovní zážitek atd atd. ale ten servis je pro běžného čecha neunosný. proto většina těch aut v čechách je v mizerném stavu a potřebují dost peněz aby byly zase TOP. a proto jsou za pár kaček
pokud jseš i ty z těch pacientů jako jsme my tady většina z nás, že ti právě ten komfort svezení stojí za ty prachy co ta udržba stojí, pak si kup sedmu. pokud jseš jako většina lidí v čr, kup si raději nějakou simply clever. i když ty dnešní koncerny se některé umí taky pěkně zesrat, že je pak člověku z faktury za servis do breku....
je to o prioritách. někdo chce auto, které ho dopraví z bodu A do bodu B a je mu vcelku jedno jak a že palubka je z tvrdého plastu apod. a někdo když už má jet z bodu A do bodu B, tak se chce nechat hýčkat komfortem sedmy. Která však má podle mě z dnešních limuzín stále nejsportovnější charakter. pokud chceš čistý komfort, pak asi jedině S-klase. na mě je to ale už moc měkký
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
akorát že oktávka se většinou kupuje v jiné cenové relaci, většina lidi bere novou, no a když uděláš rozvody a dvouhmotu a nedej bože se ti protočí oska olejového čerpadla jak se stává, tak už seš na tom hůř jak člověk s 7er a trubkou, ale vše je o lidech, já mít šádezmrda tak nedám ani 10k do servisu, to auto mi přijde zadarmo strašný. 3er je uplně někde jinde a nákladama stejně.
jenže dneska lidi šetří i na té šáde, pak to nasledujíciho majitele stojí o to víc.
jenže dneska lidi šetří i na té šáde, pak to nasledujíciho majitele stojí o to víc.
Jarax: Jeste jedna drobna poznamka. Zalezi ti na znacce a na tom, aby BMW na silnici nebylo automaticky spojovano s grazlem. No ale ted se podivej na nektere svoje prispevky a vem si, ze si to nekdo precte. Co si asi dotycny o lidech okolo BMW pomysli? Ja kdyz jsem sem prisel a cetl vlakno e60 vs e65, tak jsem byl doslova zdesen a jen touha mit BMW me pohanela dal ve cteni
Vseobecne tady casto panuje takova divna atmosfera a samozrejme to neni jen na tebe. Nechci nikoho tady urazet, jen pisu jakej mam pocit a jak nesmyslne a urazejici mi obcas ty diskuze tady pripadaji i kdyz to pisatele treba tak ve skutecnosti ani nemysli. Jestli jsem se nekoho dotknul nebo ho nasral, tak se omlouvam 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
chlapi, co si myslíte o takovýchto autech?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
ta cena se mi zdá až podezřele nízká. vidím na fotce, že řidičovo zrcátko nějk podléhá vlivům gravitace, což jsem tu četl, že zrcátko je celkem raketa na todle auto a v popisu to má qasi polovinu koní co by to mělo mít, tak možná 4válce z osmi umřely....ale jinak? nebyli jste někdo na tento kus kouknout? nebo nějaký podobný v těchto cenových relacích....ony se ty e65 už začínají prodávat nějak moc levně ne?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
ta cena se mi zdá až podezřele nízká. vidím na fotce, že řidičovo zrcátko nějk podléhá vlivům gravitace, což jsem tu četl, že zrcátko je celkem raketa na todle auto a v popisu to má qasi polovinu koní co by to mělo mít, tak možná 4válce z osmi umřely....ale jinak? nebyli jste někdo na tento kus kouknout? nebo nějaký podobný v těchto cenových relacích....ony se ty e65 už začínají prodávat nějak moc levně ne?
prodávají se levně, protože servis je drahej a spotřeba vysoká takže to moc lidí nechce... Tím myslim autorizovaný servisy, který navíc zkurví co mohou
To zrcátko vypadá, že je ve smrti, tohle bude zcela jistě potřeba vyměnit, protože zklápěcí nejde opravit. Výměna mě (pojišťovnu) stála necelých 31 tisíc s DPH v aut. servisu.
Týhle chybí ve výbavě EDC a taky nemá 4. čudlík na přístrojovce takže asi nemá chlazení/výhřev v opěrce (myslim, nejsem si jistej). Ale jinak za ty prachy mi nepřijde špatná, otázka je jak moc je ve smrti motor, převodovka a ostatní věci jako třeba to zrcátko, hydrokufr, softclose apod.

To zrcátko vypadá, že je ve smrti, tohle bude zcela jistě potřeba vyměnit, protože zklápěcí nejde opravit. Výměna mě (pojišťovnu) stála necelých 31 tisíc s DPH v aut. servisu.
Týhle chybí ve výbavě EDC a taky nemá 4. čudlík na přístrojovce takže asi nemá chlazení/výhřev v opěrce (myslim, nejsem si jistej). Ale jinak za ty prachy mi nepřijde špatná, otázka je jak moc je ve smrti motor, převodovka a ostatní věci jako třeba to zrcátko, hydrokufr, softclose apod.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
servis drahej není, ted tu mám naftovou jedničku, (123D), zadřenou na klice, má to najeto 91kkm, první majitel, už dělal rozvody za 50, ted to bude kilo, takže 150tkč, plus oleje, filtry gumy, to je drahej servis, 745i má levnější servis, ale lidi si myslí že když si koupí jedničku v naftě v manualu tak že budou šetřit, ale ono to tak uplně není.
Lidi se prostě sedmy bojí, proto je to díky nim přesně naopak, sedma je levná a jednička drahá
Lidi se prostě sedmy bojí, proto je to díky nim přesně naopak, sedma je levná a jednička drahá
Tuhle jsem neviděl, ale jinak svojí E66 jsem koupil za skoro polovinu co stojí tahle
Výbavu má slušnou, stav byl nic moc - odřená z obou stran, špatná vodní trubka atd.. Ale to nejsou věci který jsou neřešitelný, jen kupní cena tomu musí odpovídat.. Když kolikrát vidím některý auta kolem 120-150k v inzerci, tak si člověk říká, že to nebyl zas tak špatnej kup 

