Stránka 2 z 18
Napsal: pát 15.05.2015 20:59
od JaraX
hlavně je vtipny že když ti někdo vola tak to mužeš vzít
A) na mobilu
B) na volantu
C) dotykem na display
D) gestama
E) na idrivu
to už z toho musí byt člověk magor, ja třeba beru hovory tlačítkem na volantu a jeden zakaznik si pro přijetí hovoru vždycky vysune klavesničku

Napsal: pát 15.05.2015 21:06
od pGb
u mě klávesnička taky vede

Napsal: pát 15.05.2015 21:40
od Frogger
...a já už na tu klavesničku málem zapomněl

. Tlačítko na volantu jasná volba, ostatní nevyužiju. Ale jsem na novou 7er zvědav. S e65 jsem nadšen, ta výbava rozmazluje

..
Napsal: sob 16.05.2015 21:47
od hurvajs77
zzeli píše:...Nebo jsem jedinej, komu ta gestikulace prijde naprosto uboha? :D
i podle mne je to neuvěřitelná blbost. Stejně jako touchscreen. Ale lidi jsou ruzní a věřím tomu, že to určitě někdo ocení.
Napsal: ned 17.05.2015 20:40
od RomanM3
Já jsem zase zvědav jak se budou opravovat ty karbonove vyztuze po bouračce. Co když to praskne?
Napsal: pon 18.05.2015 09:09
od JaraX
tak jak hlinikova audina, prostě se to auto vyhodí a je to
Napsal: pon 18.05.2015 10:21
od hurvajs77
myslím si, že obecně to spěje k tomu, že jakýkoliv výrobek vydrží cca 2-3 roky a pak vyhodit a koupit nový. Prostě máme 21. století, technologie ale budeme vyrábět shity, který s zkurví jakmile se na ně člověk špatně podívá...
Napsal: pon 18.05.2015 10:28
od dogeatdog
Tak zase teoreticky by se to mělo ohnout a prasknout při stejné nebo větší zátěži než původní ocel, ne?
A v případě takové mrdy si myslím, že je jedině dobře, že ta auta nebude na stolici rovnat kdejaký kšeftař, prostě to v případě silného poškození prakticky opravit nepůjde...
Napsal: pon 18.05.2015 10:35
od hurvajs77
měl jsem za to, že karbon je hlavně lehčí, ale také pevnější, ale křehčí. Ale souhlasím s Tebou, že pokud nejde karbon opravit, alespon ubude smejdů, kteří vyklepou plechy, vykytují a nastříkají a pak prodají jako nebourané.
Jen si myslím, že karbonový auto nás nemilionáře bude zajímat nejprve tak za 5 let :-D
Napsal: pon 18.05.2015 10:38
od Filozof
všichni tady machrujete jak jste novou 7er viděli ale fotky nikde . to se bojíte ?
by mě zajímalo zda to je stejné jako na těch uniklých fotkách co jsou na netu.
http://www.autorevue.cz/nove-bmw-rady-7 ... -se-v-zari
zajimavej článek.
Auto si samo najde místo a zaparkuje. to zní moc dobře hlavně pro blondýny.
No a s tou váhou jsem zvědavej pokud se dostanou někam k 1,8tuny v plné palbě tak smekám.
Napsal: pon 18.05.2015 10:40
od JaraX
no vídíš, mě se ale odlehčování moc nelíbí
Napsal: pon 18.05.2015 10:46
od hurvajs77
Filozof píše:všichni tady machrujete jak jste novou 7er viděli ale fotky nikde . to se bojíte ? :lol:
on tu nikdo nemachruje, že jí viděl. Jen jeden kluk psal, že ano.
Nejsem ani moc proti odlehčování, bohužel je to tlak zkurvený EU. Za chvíli začnou dávat do 7er 0.8l a bude pro srandě. Ono tedy je dávno po...
A jestli začnou dávat i do 7er elektro motory, tak snad už bude konec světa. Kdy už konečně pochopí, že elektro auta jsou 100x horší než normální. Sníží emise, ale zhuntují planetu 1000x více výrobou baterie, která nic nevydrží atd. Zvedne se spotřeba el. energie, ČEZ zdraží, postaví se dalších 10 jaderných eletráren, aby se pokryla spotřeba... To je fakt smíchu... :-D
Napsal: pon 18.05.2015 10:52
od JaraX
těžší auto = bezpečnější auto, to je prostě pasivní bezpečnost,(pokud nebudu bourat do mostu),
mě přijde že i bezpečnost klesá, jelikož ty auta se navrhujou na konkrétní crash testy
Napsal: pon 18.05.2015 11:03
od hurvajs77
to si nemylím, že je tu taková úměra. Pokud budou použity lepší materiály, tak paradoxně může být lehčí auto bezpečnější. Je asi pravda, že se navrhují auta na konkrétní testy a pokud je jiná situace při nehodě, má nehoda drtivé následky. Což je důsledek toho co jsem psal víše - lidstvo má technologie, ale raději udělá shit. Bohužel
Napsal: pon 18.05.2015 12:51
od zzeli
hurvajs77 píše:pokud nejde karbon opravit, alespon ubude smejdů, kteří vyklepou plechy, vykytují a nastříkají a pak prodají jako nebourané.
Trochu se bojim, ze to takto nebude. Ty karbonove kousky jsou, myslim, pouze pridavna vystuz, ktera kdyz tam nebude, tak to nikdo nepozna, protoze to je prekryte dalsim komplet plechovym dilem. Alespon co se mi zda z tech YT videi. Takze postupem casu budou ty vystuze z tech aut ubyvat, az si za 20 let koupis Geckovou sedmu, ktera misto puvodnich 1800kg bude mit 1750kg
Ovsem toho se nemusime bat, protoze 20 let ty auta stejne nevydrzej, protoze by to bylo proti firemni strategii.
Napsal: pon 18.05.2015 13:02
od dogeatdog
zzeli píše:...za 20 let koupis Geckovou sedmu, ktera misto puvodnich 1800kg bude mit 1750kg
No vidíš, tak za dvacet let tenhle topic obnovíš se slovy "já vám to říkal"

Napsal: pon 18.05.2015 13:05
od hurvajs77
dogeatdog píše:No vidíš, tak za dvacet let tenhle topic obnovíš se slovy "já vám to říkal" :D
:smich2:
Napsal: pon 18.05.2015 13:49
od zzeli
Za 20 let budu rikat, ze ty cinsky vodikovy palivovy clanky do elektrickejch sedmicek jsou pekny sracky

Napsal: pon 18.05.2015 14:20
od JaraX
ten tablet mi přišel hroznej, ale hrozný interiery umí spíš audi
http://www.autorevue.cz/GetFile.aspx?id_file=240561203
Napsal: pon 18.05.2015 15:28
od kurevtor
ale blbost JaraXi

Audi je naopak na špičce co se interiérů týče

ale už jsem si zvykl, že lidi co žerou BMW nemají rádi Audi, pozoruji to i mezi známými... když jsem minulý týden řekl Snejkovi, že uvažuju o A8 D3 tak se mě zeptal jestli hulim crack
co se týče gest v nové sedmičce - tohle je jako se vším, jde o to jak to bude implementované. Pokud to bude něco o čemž řidič "nebude vědět", půjde to snadno permanentně deaktivovat atd. tak je to v pohodě. Pokud to ale bude něco co bude provádět akce v iDrive na základě náhodnýho máchnutí rukou nebo něco, co se musí vypnout po každém nastartování přes 40 kliků v iDrive tak to samozřejmě bude stát za hovno. Zde si holt musíme počkat jak to bude fungovat. Celkově mi to přijde zbytečné, prostě potřebovali mít určitý počet novinek.
A to automatický parkování je naopak podle mě super. Mám teď k dispozici garáž postavenou za socialismu. Tzn. sedmička se mi tam "vejde" s rezervou 10 cm na stranách ve vjezdu, vevnitř je to o něco lepší. Takže pokud si nějaký milionář koupí novou 7er 2015 a má malou garáž tak je ta funkce pro něj jak dělaná
