Stránka 2 z 3

Napsal: sob 29.08.2015 07:51
od tommy_romeo
Prave ze neni z E60 jinak bych si ho nechal. Podle ETK je z E65

Napsal: sob 29.08.2015 10:28
od JaraX
jo to je ten socialni jen od webasta

Napsal: pon 31.08.2015 08:46
od tommy_romeo
I ventilator(bez klimy) startuje ne?

Napsal: pon 31.08.2015 08:52
od JaraX
nestartuje

Napsal: pon 31.08.2015 14:08
od Vlasta
Trochu nechápu, proč řešit drahej dálkovej ovladač s omezeným dosahem bez zpětné vazby v době chytrejch telefonů a jednoduché APPky

Napsal: pon 31.08.2015 14:22
od JaraX
asi proto že thermocall stojí trochu víc penez.
nebo máš lepší řešení?

Napsal: pon 31.08.2015 14:53
od Vlasta
Webasto lze spustit signálem na 1 pin. Startování se dá taky pořešit, obzvlášť startování s tlačítkem a automatickou převodovkou. GSM modul se dvěma relátky stojí cca 2500. Webasto nabízí originální APPku, už nevím kdo, tady na fóru nabízí svoji verzi, asi by nebyl problém naprogramovat druhé relé pro startování.

Napsal: pon 31.08.2015 15:10
od JaraX
ten pin 1 nefunguje u nových webast co má E60, E65, alespon tak mi to vysvětloval ALL,
ten gsm start je taky blbost, jak bys to autorizoval? musel bys mít nějakej wandler pro autorizaci klíčku, resp vzít to ten ovladač, zabudovat do auta a jeho tlačítka spínat přes GSM.
a každymu vyhovuje něco jinyho, ja mam jedno auto přes APPku a druhy přes ovladač a než najdu apku, spustím, odešlu, tak to mam přes ovladač davno hotovy, joooo mit tak na mobilu hadwarovy tlačítko, to by bylo fajn

Napsal: pon 31.08.2015 15:37
od tommy_romeo
Jaro a ty mas ten start pres appku na jaky bavko? Na mou e60 je neco co bych mohl startovat opravdu z pohodli domova a nebo ted v lete pred odchodem z bazenu? :D

Napsal: pon 31.08.2015 15:45
od JaraX
e60 tydle věci neumí, jen E65,
u E60 by se to dalo vyřešit nějakym magicarem, ale je to prasarna.

Napsal: pon 31.08.2015 16:49
od Vlasta
JaraX píše:e60 tydle věci neumí, jen E65,
Jaký je to SA kód výbavy?

Napsal: pon 31.08.2015 20:12
od JaraX
Standklimatisierung S539A

Napsal: stř 02.09.2015 15:57
od JaraX
tak co Vlasto přišel jsi na něco?
btw jak jsme nedavno řešili ty tlaky serva (už nevím v kterym topicu)
tak jsem ti dnes vyfotil štitek z E65,
má v 127bar v jednom okruhu a v druhym dokonce 200bar, takže jak jsem řikal.

Napsal: stř 02.09.2015 19:10
od Vlasta
Co jsem zjistil, tak podle ETK s funkcí a/c pouze E65, E66 a E67. S tím servem máš pravdu, já tenkrát psal o servu z koncernu. Oni používají elektrický, takže proto ten nižší tlak

Napsal: pát 04.09.2015 20:43
od JaraX
já mám vždy pravdu :D
ono těch věcí co E65 mohla mít a E60 ne je poměrně dost :)

a když už jsme u toho serva, myslíš že elektroservo je hydrualícky? hmmm, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, ale vlastně ani nevím jak funguje.

Napsal: sob 05.09.2015 09:44
od Snejk
u koncernu (fabie a spol.) je servo elektrohydraulicky, ale u bmw a mini je plne elektricky.

Napsal: sob 05.09.2015 16:19
od Hanz
U koncernu jsou borci, řekli si: pojďme zkombinovat el a hydrauliku, at je to řádně složité, muze to téct a jako bonus zatížené chybama související s el.
Kamarad si s tim hral u Pola a tam nejde ani dolevat, jak je Tdi narvany v malé kastli a nadobka kdesi dole.
A to vse kvůli úspoře 0,00nic na spotrebe (když nepotrebuju výkon servo čerpadla...).

Napsal: sob 05.09.2015 16:38
od JaraX
jo to umí i pežot a pár dalších aut, kamoš dělal jakysi auto a říkám "to má lanko plynu klasicky nebo potenciometr?" a kamoš prej "obojí"
tak vymysleli ultračur.kovinu, od pedálu vede lanko, u motoru je pak potenciometr ovladanej tím lankem a šktrící klapka je kus dál elektrická :D

Napsal: stř 16.09.2015 06:23
od JaraX
tak po týdnu v Řecku musím říct že jsem si standklimu zamiloval ještě víc, auto stálo půl dne v 35C vedrech a já sedal do krásně vychlazeného auta :)

Napsal: stř 16.09.2015 14:16
od Vlasta
Já nasednul v Praze do klimatizovanýho letadla, na letišti Preveza čekal klimatizovanej autobus a celou Lefkadu, kus pevniny a Ithaku jsem objezdil na skútru a dostal se i tam, kam autem v životě ne. Ale věřím, že to dálkový startování musí bejt super, akorát aplikace do telefonu by byla lepší. Ale je možný, že G11 to už bude umět. Blbý je, že BMW on-line je placená služba a málo komu se to chce platit