Napsal: sob 25.10.2014 00:56
Byl jsem v ZF pakra v jihlavě.
Zkušenost jsem tu popsal v patřičné sekci, servis ....
Ale řeknu svůj názor, co jsem koupil sedmu tak Jaraxe považuju bez ironie za experta a člověka na slovo vzatého. Ale viděl jsem ten servis na vlastní oči, mluvil s těma zaměstnancema, viděl lidi co tam choděj a ano, čekal jsem cca 5 hodin a zaplatil 7500kč za pouhou výměnu oleje, ale za prvé-žádné řešení co tam přijde za olej, přišel tam jednoduše ten co se tam dal před dvaceti lety, prostě ten z prvovýroby, a tu zajištuje ZF, nikoliv bmw, takže když někde vidím olej od převodovky od bmw tak fakt ne, je tam Olej ZF Life Guard Fluid 6 , ten a žádný jiný, pokud jsem to dobře zkopíroval z emailu
podobný přístup k autu jsem nikde neviděl, a to rovnou přiznal že je to první e38 kterou tam mají, jezdí tam už jen auta s těma novýma osmikvaltama bo kolik to má dnes rychlostí
ale měli z toho radost, seběhla se půlka firmy
nebyl problém přihlížet celému procesu, bylo vidět že pracovník ví co dělá, odpovídal na všechny dotazy, mechaniku převodovky měl vážne zmáknutou, olej se vymění z 99 procent, všude visí certifikáty se jmény pracovníků a datumem aktuálního školení. vyměnil filtr,průchodku, těsnění vany,všechny šroubky,filtr mi ukázal i s jehjo datem výroby, byl z roku 2002,takze byl stopro měněn po 8 letech od výroby,mimochodem o výměně oleje v automatu je zmínka i v servisním plánu v servisce, ale jen u 730i , což moc nechápu-kdo má servisku necht se přesvědčí,- auto má najeto 400tis, a řadí obstojně, občas zaváhá, v jíném jsem nejel, nemohu porovnat, mechanik řek že chování je ok, auto projel dvakrát, při převzetí a po úkonu, chování stejné i po výměně,žádnou změnu nepozoruju, ale jsem klidnější ohledně výdrže převodovky,v kopci mě podrží , na rovině se samo rozjede, za studena po zařazení D možná trochu kopne, ale to je asi vše, těsnost ok.
Výměnu ramen,čepů,tlumičů,kotoučů atd svěřím i člověku co dělá renaulty a fordy je to pořád podobná mechanika, ale na funkci převodovky závisí mobilita a je mi jasný že jakmile to přestane řadit je z toho krásnýho pohodlnýho auta polovrak co vídám v inzerci na bazoši, kde se tyto auta ocitnou převážně proto že odešla převodovka. takže věřím že jsem udělal dobře a výměna oleje v ceně převodovky z inzerce se vyplatí
)))
at každý dělá jak uzná za vhodné...
Zkušenost jsem tu popsal v patřičné sekci, servis ....
Ale řeknu svůj názor, co jsem koupil sedmu tak Jaraxe považuju bez ironie za experta a člověka na slovo vzatého. Ale viděl jsem ten servis na vlastní oči, mluvil s těma zaměstnancema, viděl lidi co tam choděj a ano, čekal jsem cca 5 hodin a zaplatil 7500kč za pouhou výměnu oleje, ale za prvé-žádné řešení co tam přijde za olej, přišel tam jednoduše ten co se tam dal před dvaceti lety, prostě ten z prvovýroby, a tu zajištuje ZF, nikoliv bmw, takže když někde vidím olej od převodovky od bmw tak fakt ne, je tam Olej ZF Life Guard Fluid 6 , ten a žádný jiný, pokud jsem to dobře zkopíroval z emailu

podobný přístup k autu jsem nikde neviděl, a to rovnou přiznal že je to první e38 kterou tam mají, jezdí tam už jen auta s těma novýma osmikvaltama bo kolik to má dnes rychlostí


Výměnu ramen,čepů,tlumičů,kotoučů atd svěřím i člověku co dělá renaulty a fordy je to pořád podobná mechanika, ale na funkci převodovky závisí mobilita a je mi jasný že jakmile to přestane řadit je z toho krásnýho pohodlnýho auta polovrak co vídám v inzerci na bazoši, kde se tyto auta ocitnou převážně proto že odešla převodovka. takže věřím že jsem udělal dobře a výměna oleje v ceně převodovky z inzerce se vyplatí

at každý dělá jak uzná za vhodné...