Stránka 2 z 2

Napsal: úte 02.09.2014 10:23
od kurevtor
hurvajs77 píše:podle toho co jsem četl tady na fóru, tak 40d je opravdu průser. Někdo to snad přirovnal k nejhoršímu motoru, co BMW udělalo
ty jo tak to jsme asi četli stejný forum :-D když jsem vybíral sedmičku tak jsem chtěl nafťáka, něco silnějšího... ale bohužel tady ty recenze na osmiválec 740d byly tak negativní, že jsem tuhle variantu vyškrtnul ze seznamu... ale docela by mě zajímalo v čem přesně je ten motor problémový. Chápu, že když se vysype turbo tak je to blbý, že se mění obě, ale co dál je tam tak problematický?

jen tak na okraj, 740d dá 745i v akceleraci, což? Ten zátah musí mít ropáček hodně slušnej :)

Napsal: pát 05.09.2014 13:45
od magyar
kurevtor píše:jen tak na okraj, 740d dá 745i v akceleraci, což? Ten zátah musí mít ropáček hodně slušnej :)
To áno, akurát že to je väčšinou na ceste do servisu :lol:

Napsal: pát 05.09.2014 14:44
od hurvajs77
magyar píše:To áno, akurát že to je väčšinou na ceste do servisu :lol:
:smich2:

Napsal: pát 05.09.2014 15:54
od kurevtor
magyar píše:
kurevtor píše:jen tak na okraj, 740d dá 745i v akceleraci, což? Ten zátah musí mít ropáček hodně slušnej :)
To áno, akurát že to je väčšinou na ceste do servisu :lol:
:-D :-D :-D

no a co se na 740d sype? Je to fakt tak zlý?

Napsal: sob 06.09.2014 14:00
od pivasek
Já nevím jak je to možný, ale ty V8 v naftě jsem viděl vždy jen takhle...

Napsal: ned 07.09.2014 07:51
od jozin7
Nevsiml jsem si ze by byla rychlejsi na rozjezd 745d oproti 745i.Pred 3 lety jsem to zkousel na srazu u Opavy,nafta me nepredjela ve dvou pokusech ani jednou.Tak asi spatna nafta nebo cip,nebo tak neco. 8O .Pravda je ze ja mel nove pneu vzadu Pirelli,tudiz adheze ok a nehrabal,na rozdil od neho,ale to neni muj problem.Srovnani s 730d e65 byl uz rozdil tridy.

Napsal: úte 09.09.2014 08:37
od JaraX
to je zase jakejsi zmatek

740d, 745d E65 je V8 ropák, co se tam sere? motor ani ne, ale spíš příslušenství, turba,navíc se musí měnit vše párově, nemuže jedno turbo tlačit 1,8 a druhy 1,6. u osmiválce je vždy nutno řešit vyvážení motoru. stejně jako u benzínového osmiválce člověk nemuže vyměnit jednu lambdasondu. dál to má vysokotlaky railovy čerpadlo, to odchází, navíc odchází i tlakový regulátor a snímač tlaku, k tomu odchází vstříky a je jich tam 8, má to 2x EGR, další problémy,
prostě to má smysl akorát tak nový, stejně jako 730D, která jak už má nějaky kilometry už je taky past, ale zdaleka ne takova jako V8Diesel

F01 740d už je N57S, tedy 3 litr s dvouma turbama, na to že je nafta je to super motor, navíc benzíny šli do sraček, 730D má velkou turbodíru, 750D je jen xdrive, takže 740d je u F01 jasná volba.

Napsal: úte 09.09.2014 12:34
od Don
Jeste tu mame F01 740i, snad to trochu zachrani :lol:

Napsal: stř 10.09.2014 19:21
od jaroslav
740i nebudu v dobrej vybave. Pokial problemy 750i nevyriesili vo FL tak tymto pre mna F01 pada a zostanem u E65.

Napsal: pát 12.09.2014 08:30
od hurvajs77
Také si říkám, že E65 je dobrá volba. Teď se 750Li jsem si udělal přípravu na spotřebu, aby to po naftě nebyl takový šok, a příští auto už bude 760Li... Jen mne trochu děsí ty benzinové motory v Fer... Ale uvidíme, myslím si, že dalších 10let klidně mohu mít E66 a nic vážného se nebude dít. E38 jezdí dodnes a některé jsou fakt pěkný kousky.

MOD fishmaker : smazána citace přímo předchozího příspěvku...doporučuju používat tlačítko ODPOVĚDĚT

Napsal: pát 12.09.2014 21:15
od JaraX
zatím jsem nepostřehl nějaky problemy motoru F01 760i tak uvidíme