Stránka 2 z 2
Napsal: pon 12.05.2014 21:55
od majuse39
jarax:jinak na tom alegru jelikoš neumim polsky tak to jsou jako po repasi nebo prostě vrakáč?
Napsal: pon 12.05.2014 22:12
od majuse39
http://www.sbazar.cz/pillerm/detail/451 ... 65-e66-750 tady je ta samá fotka jako v tom polsku to je trochu divný néé?
Napsal: čtv 15.05.2014 16:31
od majuse39
JaraX píše:majuse39 píše:no tak vypada celkem že to vražda neni jasně že to polkne nějaky ty DESÍTKY pro jistotu necham udělat i tu posranou středovou trubku v motoru s přetěsnením.ale pak budu vědět že mam od motoru klid a repasi automatu a bude cajk.a pak se muže vysrat zas něco jinýho

ale srát na to žijem jenom jednou a srdcovka je srdcovka.jinak fota hodim jen to musim nafotit leštil jsem světla a obědnaval jsem nějaké ulámane držaky v Groupu tak že zitra to nastrojim a snad se mi to sem povede hodit.
tak hlavně si nech udělat i další strašáky toho motoru, dělat jen trubku je nesmysl.
a co máš namysl těma strašákama?
Napsal: čtv 15.05.2014 23:12
od VLADAS
Jelikož o e65 mam taky zájem , dost mě to zajima . Děkujem v tvém případě Jaraxi stačí asi stručně , jedna a4 bude stačit

Napsal: pát 16.05.2014 07:21
od JaraX
ten motor je skvělej a spolehlivej, ale už je starej a většinou má i dost najeto, takže vlastně trpí navšechny těsnění
chce to udělat
- hlavy dolů, srovnat, zkontrolovat,
- gufera na ventilech - často pak kouří
- těsnění pod alternatorovou konzolí,stojí 30kč, měnit to na autě je dost ojeb,
- trubku s vodní pumpou a termostatem
plus další drobnosti, které už sem nebudu moc rozepisovat, přece jen mě to živí.
Napsal: pát 16.05.2014 11:51
od gsicbr
je fakt, že jsem neviděl žádnou 4,5ku, ze které by netekl olej a nemusí mít až tolik najeto. Ty gumičky na vodítkách je taky pravda, ale já s tím problém nemám a nekouří to ani trochu. A ta trubka se dá dát teleskopická a kámoš to už dělal a vyšlo ho to do 5000,-, já jsem to zatím nedělal a nemá s vodou problém. Takže je to kus od kusu.
Musím dát ale za pravdu JardaX, že tich bolestí je na jeden motor trochu moc.
Napsal: pát 16.05.2014 13:00
od JaraX
jako jakých bolestí?
těsnění ti přijde jako blbost? ten motor najede 300tkm/nebo 5-6 let, bez jakýchkoli problému a to že se pak musí přetěsnit je prostě normální, ono taky při teplotě vody a oleje 120C se není čemu divit.
a trpí tim uplně každej benzínak, stejně jako starší M62 apod, jen gufera na ventilech dřív vydrželi víc.
Napsal: pát 16.05.2014 15:25
od gsicbr
Ty teploty tam jsou fakt hrozný. Když jsem to koupil a s kámošem jsme to projížděli s přípojenou diagnostikou, tak jsem se úplně zděsil, že ten termostat otevřel až ve 107°C. Myslel jsem, že je v háji termostat, tak jsem ho vyměnil a to samý. Až jsem se víc informoval, tak jsem zjistil, že je to normální a už jsem se nedivil, že jim praskají expanzní nádoby a všude je samá netěsnost.
Napsal: pát 16.05.2014 16:25
od JaraX
to maj všecky nový benzíny, výrazně to zlepšuje učinnost motoru
Napsal: čtv 22.05.2014 10:36
od Bembik
Osobně bych zajel do ZF-Pakra (Jihlava). Nechával jsem tam měnit měnič a maximální spokojenost, skvělý přístup. Ideálně jim tam dovez převodovku a oni si s ní poradí.... Ceny bych se také příliš nebál
