Stránka 2 z 2

Napsal: úte 04.02.2014 01:57
od Hlavi
Když se mi tohle stalo na e39 a nešly mi dveře po úspěšném otevření zavřít, tak jsem je přitáhl co to šlo k západce a zamknul centrálem... fungovalo to :-) Pak jsem je prostříknul WDčkem a pohoda...

Napsal: úte 06.05.2014 09:09
od butthead740
S byvalym kolegou sme meli oba e38 750i a byla nehorazna prdel kdyz sme pred praci rano oba nechali nastartovany auta aby sli zavrit a my sli do kanclu.. Po ranni kave se dvere konecne dali zavrit jo a jinak oboum nas nesli zamykat dalkou u banky csob taky komedie.. Jinak e38 zlaty auta az na tehlech par prkotin..

Napsal: pon 23.11.2015 08:14
od Filozof
jo super takže jste mě potěšili ...dneska to byl mazec ... kufr stím jsem si hrál asi 20minut všelijak lomcoval a přitom všechna těsnění jsem namazal i zámky dveří... jen jsem jaksi nepočítal, že i mechanizmus zámků, ikdyž má vazeliny dost, tak zamrzá...

No takže po odevření auta jsem sice v pohodě do auta dostal ale dveře zase nezavřel....takže jsem si hrál ještě s tím jak zavřu dveře, naštěstí po pár minutách i toto vyřešeno.

Takže e38 takovej super kočát 7er a trpí na zamrzání zámků ... co na to použít nejlépe mimo WD které se bojím při -20 že taky zamrzne ...nebo ne ?

je nějakej dobrej sprej kterej stopro pomůže na prostříkání mechanizmu zámků aby nezamrzali ?

Napsal: pon 23.11.2015 09:42
od Francis
Použil jsi nevhodnou vazelínu, tuhne v mrazu.

Zkus např. Molyslip OGL

Napsal: pon 23.11.2015 10:08
od Filozof
Mohu to v klidu použít na mechanizmus zámků ?
Jinak preventivně i zámky klíčové ve dveřích u madla prostříkat nějakým sajrajtem ?

Někdo používá WD40 ale zase to je do -20C nevím co to udělá pak když bude -25 třeba.

Napsal: pon 23.11.2015 11:05
od Francis
Zámek jako takový NEMAZAT!
Když už, tak práškovým grafitem. Uvnitř jsou jemné pružinky, "mokré" mazadlo je slepí.

Mechanismus zámku vymontovat ze dveří, vymýt rozpouštědlem zbytky starého maziva s absorbovanou vodou (právě tato voda obsažená v mazadle způsobuje zamrznutí), vysušit a přiměřeně promazat.

Parkuju letos venku 323ti Compact z roku 1998, najeto 510k km, vlastním od 2008, nezamrzlo ani jednou. Na zámky jsem za těch 7 let ani nesahnul, co se údržby týče.

Napsal: pát 27.11.2015 20:14
od PRAHAV8
fishmaker píše:jj to je klasika...

jinak co se týká otevření...tak e38 má vyhřívaný těsnění....takže když vezmeš za kliku a nejde to otevřít...drž jí chvíli zdvihnutou a tím začne vyhřívat....až ti dveře povolí ;)
Nevíš jestli tohle nemají i E39?

Napsal: pát 27.11.2015 20:25
od Jaris330D
Proč nedělají ty zámky vyhřívané. Zas tak technicky to není složité a ani by to nemohlo být drahé. Odporovej drátek s čidlem a není co řešit.

Napsal: pát 27.11.2015 20:30
od PRAHAV8
Myslím že některé E38 mají zámky vyhřívané

Napsal: pát 27.11.2015 20:38
od Jaris330D
Nechápu proč to nemají všechny auta. Nedávno nám zamrzl zámek od Fabie. Až bude čas, tak tam asi něco vymyslím :)

Napsal: sob 28.11.2015 09:01
od Filozof
Tak jsem koupil speciální WD na zámky do -35 stupnu celsia. No a prostříkal jak mi doporučilo několik lidí včetně zámečníka. Pročistil i capliky ve dveřích které nám ukazují zda je zamčeno nebo odemčeno ...tam to taky prý někdy chytá.... no a zdá se už pár dní že je to ok.
To se uvidí až bude první ledovka co to udělá. Případně -20 zda se dočkáme.

je to přímo toto a je tam doporučení i na zámky. Pokud by někdo něco sháněl. Je to lepší jak klasické WD.
http://www.ges.cz/cz/sprej-silicone-GES08003352.html