Stránka 2 z 2
Napsal: ned 07.08.2016 15:06
od Effa
mi00wa píše:a zkoušel jsi ještě zaměnit vstřiky hlavně přehodit z toho 4. válce za jiný ?
Teď sem se do toho pustil, ješte zkusím k tomu změřit elektriku do vstřiku :/
hned napíšu výsledek, dekuju moc..
Napsal: ned 07.08.2016 19:27
od Effa
mi00wa píše:a zkoušel jsi ještě zaměnit vstřiky hlavně přehodit z toho 4. válce za jiný ?
hotovo ale nedopadl sem dobře, vyndal jsem vstřikovací lištu vše vyčistil, odmastil, i kontakty, dal jsem nový o-kroužky nad i pod všechny vstřiky, změřil jsem konektory ke vstřikům, mám cca. 1,8 voltu na 4. a 1. válci taky
na diag DIS mi to píše hlášku:
DME - F1 DME: Misfire, cylinder 4 - Combustion miss with cylinder cutout - P1349 or P0304
porád bohužel 4. válec nepracuje

tak nejsem znalec ale asi teda udělat dle rady tady tlaky a potom .. ventil, hydro, kroužky a tak ?
tak to je nárezz
Předem děkuju za zkušenost, radu, díky..
Napsal: ned 07.08.2016 19:59
od mi00wa
změř to ještě kompresiometrem, je to otázka pár minut.
Napsal: ned 07.08.2016 20:06
od TANN3R
Měření tlaků Effa záměrně oddaluje

. Až něco naměříš, a na válci č. 4 případně málo, vstříkni do válce trochu oleje a změř znovu. Když se tlak zvedne, utíká přes spodek, když ne tak přes vrch.
Napsal: ned 07.08.2016 20:22
od Effa
.. Ano rozumím, jen ten tlakoměr nemám

, změřim u známýho a napíšu hodnoty..
Děkuju za rady, to je teda KO.. :/
Napsal: sob 13.08.2016 18:43
od Effa
.. tak je to bohužel tlaky, na 4. válci i po zalití trochou oleje ( cca 80% víčka litrové flashe oleje, je to optimální množství ? ) měřeno 5 minut po zalití .. 0 BAR :/
jinak ostatní válce mají tlak:
7,8 8 8,8 0 9,2 9,2 BAR (kpa x 100) .. asi otevřený ventil, je to i na výměnu hydroštelů, kroužků, dalších dílů ?
Mám provést ještě test zalití těch ostatních válců, jestli se zvedne tlak ? / auto je na LPG /
Předem díky za zkušenosti, radu

Napsal: sob 13.08.2016 19:20
od TANN3R
Toho oleje stačí trocha, jen aby se rozlil a na chvilku utěsnil spodek. Ale to je pro připad, kdy naměříš třeba 5 barů. Pak když se tlak zvedne, víš že je v háji spodek, nebo třeba i spodek. Aby se ti nestalo, že uděláš hlavu a i tak nebude tlak ok, protože třeba zapečený kroužek bez rorborky neuvidíš.
To ale není tvůj případ, když není tlak vůbec, určitě bude defekt vidět na první pohled, po sundání hlavy..
Do spodku bych nehrabal, i když ty tlaky nejsou bůh ví co. Můžeš ten test s trochou oleje zkusit i na těch válcích, kde máš tlaky pod 9. Ale tam už to spodkem asi bude, klasika u M54B30..
Napsal: sob 13.08.2016 19:29
od MattyX
ohnutý nebo podpálený ventil, není co řešit, hlava dolů

Napsal: ned 14.08.2016 18:51
od JaraX
to bude spíš ohnutý když to nemá vubec tlaky, ale to se uvidí, ona ta M54B30 není zrovna super spolehlivý motor,
Napsal: ned 14.08.2016 22:38
od Misanek
Jaro, teď upřímně - v tom případě si m54 s n62 nemají absolutně nic co vyčítat. Každý motor má svoje mouchy.
Napsal: pon 15.08.2016 06:22
od JaraX
M54B30 trpí na hlavy, těsněí pod hlavama, kroucení bloku, spotřebu oleje,
ostatní M54 sou spolehlivější, těm není co vyčítat, jen ten třílitr se nepovedl, ale zase má super výkon vs spotřeba,
M62 na hlavy, spotřebu oleje atd vůbec netrpí, jen vanos motory trpí na vanosy a rozvody, ale jednou za 250tkm udělat vanosy a rozvody za 30k asi není taková hrůza, a nebo spousta lidí jezdí s klepajícíma vanosema.
Napsal: pon 15.08.2016 08:01
od MattyX
Misanek píše:Jaro, teď upřímně - v tom případě si m54 s n62 nemají absolutně nic co vyčítat. Každý motor má svoje mouchy.
Nepouštěj se do debatay, že by nedejbože na N62 mohlo být něco špatně

během dne se z toho stane 40 stránkový elaborát

Napsal: pon 15.08.2016 11:46
od Misanek
Jn, to jsem přehnal

Napsal: úte 16.08.2016 01:07
od Totic
Tzn., že nedovírají ventily ve všech válcích, nebo jsou špatné když tlaky nemá ani jeden? Co jsme měřili M54 motory všechny měli shodně 12-12,5bar (3xB30 a 1xB25).
Zdravou hlavu z třílitra mám sundanou a zakonzervovanou k mání, kdyby bylo potřeba.
Napsal: úte 16.08.2016 18:30
od JaraX
a co se teda sere na těch M62 a na M54 ne?
Napsal: úte 16.08.2016 21:27
od Misanek
Napsal jsem jenom, že se na každém motoru sere něco. M54 třeba žerou olej, na n62 zase odchází srát stírátka nebo těsnění trubky mezi hlavama... Prostě na každém se sere něco, co je pro ten motor specifické. Nicméně hned bych o něm netvrdil, že je kvůli tomu nespolehlivý. Mně osobně teda m54 přijde rozhodně spolehlivější než m57
Napsal: stř 17.08.2016 06:00
od JaraX
tak M54 a M57 tady nikdo nesrovnává
M54 je dobrý motor, ale nejlepší je B25,
B30 už má prostě pár svých specifických problémů.
gufera ventilů na N62 odchází špatným olejem z výroby, na 5W40 vydrží nesmysl, ostatně najel do M62 5W30 a odejdou ti taky
Napsal: stř 17.08.2016 10:32
od MattyX
Pánové, tady se můžete vyřádit
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=153460
Jarda tam může vypustit všechny svoje argumenty

Napsal: pát 19.08.2016 16:15
od Effa
.. tak když jsem viděl ty přípravky na nastavení double vanos, přiznám se, raději jsem to předal odborníkům do Ludvíkovic u Děčína ..
hned jak budu mít nové informace o stavu stroje a opravy, napíšu co ještě přišlo na řadu, po tom LPG hádám že to bude vše hodně vysušené
? mám do budoucna řešit přímaz LPG nebo jen často projet na benzín ?
? .. po opravě ventilu(ů) mám požádat znovu o tlaky a hned i pístní kroužky ?
ať to má všechny koně ..
Předem díky za jakoukoliv zkušenost