Stránka 2 z 2

Napsal: stř 05.11.2014 16:44
od Francis
Zadní náprava původní, jen doplněna samosvorná klec do originálního diferu s originálním soukolím a ložisky, poloosy a ložiska v nábojích originální.
Kardan originální, letos v létě vyměněn jen přední díl kvůli větší hardyspojce - klouby jsou na zadním díle, zůstaly originální.
Na 260k km měněn jeden náboj předního kola. začínalo být slyšet ložisko, druhý originální dodnes.
Na 340k km opotřebené uhlíky v alternátoru vyřešeny výměnou za jiný celý jetý alternátor, letos definitivní repase alternátoru (nová ložiska, nové sběrné kroužky).
Na 392k km začalo sáknout čerpadlo chladící kapaliny, vyměněno za nové - po zakoupení vozu zkontrolován typ oběžného kola - poznámka pro blackjacka ;-)
Na 418k km repase hřebenového řízení , byla drobná radiální vůle hřebenu, nic dramatického, většina aut po "200k" km má vůli větší a jezdí s tím.
Na 420k km výměna zadního tlumiče výfuku, originální vydržel 15 a 1/4 roku.
Na 424k km měněn motor za M52B28, původní M52B25 leží v garáži a je plně funkční s najetými 424k km.
Na 426k měněno horní ložisko hřídele volantu (plastové).
Na 459k km měněna převodovka za S5D 320Z (k motoru M52B28 patří) současně se setrvákem a spojkou, původní převodovka měla najeto 459k km a je plně funkční. Dvouhmotový setrvák ještě nerachtal a je plně funkční, leží též v garáži.

Průběžně měněny spotřební díly: čepy přední nápravy, silentbloky, tlumiče, brzdové desky a kotouče, lambdasondy, náplně a filtry, ...

Napsal: stř 05.11.2014 18:24
od vita11
No šak to říkám :D ... z drivetrainu tam máš původní jenom karda (který se v podstatě neopotřebovává) a část difu

Napsal: sob 15.11.2014 20:44
od blackjack
Na 392k km začalo sáknout čerpadlo chladící kapaliny, vyměněno za nové - po zakoupení vozu zkontrolován typ oběžného kola - poznámka pro blackjacka Wink
Beru v potaz :D

Já mam taky k 400t a ještě chrochtá blahem :D