Napsal: ned 23.03.2014 21:48
No takze asi budu uvazovat o presunuti palivoveho filtru zpet tam kam patri: do motoroveho prostoru.TT píše:...no jo už to není starý, dobrý, poctivý auto, řadí se pomalu k ostatním spotřebákům max 5 let a pak vyměnit komplet střeva, hold trend nové doby.., jak tak pomalu pročítám Dyxovi dotazy, koukám, že na té F10 už laik nenajde vůbec nic, co ?
At mne presvedcuje kdo chce jak chce ze BMW inzenyri to vsechno vymysleli nejgenialnejsim zpusobem a nic se na tom neda vylepsit ale s timto mne nikdo nepresvedci...
Byl jsem u toho kdyz na 118d rv 2006 se mechosi snazili o vymenu vzduchoveho filtru.. museli rozebrat snad pulku motoroveho prostoru vzpery atd. a trvalo jim to skoro hodinu. Na F10ce je napak vymena vzduchace otazkou par minut (zato ten vzduchac stoji snad 45 EUR) ovsem aby se nereklo tak to "vylepsili" tim palivakem dat ho tak aby byl co nejhure dostupny..
Vpravo kdyz stojim pred autem, primo na kastli v motorovem prostoru jsou 2 "kabelove uchyty" a v nich podle vseho je palivove vedeni, jedno silene tluste jedno tensi (tensi asi bude vratka) tak tam bude asi potreba se nekde napojit pro "spravne a logicke a dostupne" umisteni palivoveho filtru...