Stránka 2 z 3

Napsal: stř 18.03.2015 22:26
od gsicbr
termostat u výměníku aut. převodovky?

Napsal: čtv 19.03.2015 00:07
od FilipMontoya
A tenhle termostat muze mit vliv na teplotu motoru?

Napsal: čtv 19.03.2015 12:00
od vita11
pořád je to termostat chladícího okruhu, takže jo

Napsal: čtv 19.03.2015 22:03
od gsicbr
co mají kluci 5er tak to byla poslední možnost a pomohla.

Napsal: čtv 19.03.2015 22:12
od FilipMontoya
Diky za tip... Muzu poprosit o vyrobni cislo toho termostatu, pokud nekdo vi? V katalogu to nemuzu najit.

Napsal: úte 31.03.2015 19:41
od FilipMontoya
Ještě mám dotaz k tématu. Může mít v případě špatné funkčnosti čerpadlo common rail vliv na kolísání výkonu, vyšší spotřebu a zároveň i horší starty v zimě?
Díky

Napsal: stř 01.04.2015 17:23
od vita11
může

Napsal: čtv 02.04.2015 10:57
od gsicbr
FilipMontoya píše:Ještě mám dotaz k tématu. Může mít v případě špatné funkčnosti čerpadlo common rail vliv na kolísání výkonu, vyšší spotřebu a zároveň i horší starty v zimě?
Díky
jj muže to být, ale pravděpodobnější jsou vstřiky nebo regulátor tlaku v railu. Dělal jsem v Boschi na opravách a čerpadla druhý generace jsou fakt držáky.

Napsal: pát 03.04.2015 11:06
od FilipMontoya
díky za info... doporučíte mi nějakej rozumnej postup? nechce se mi moc to nechat v autoservisu a ať hledaj... to by mě stálo asi dost peněz a možná zbytečně.

Napsal: sob 04.04.2015 11:08
od gsicbr
tak hlavně na diagnostiku a pak budeš chytřejší.

Napsal: stř 20.05.2015 19:02
od FilipMontoya
Pretrvavajici problem: vysoka spotreba (9-10l), vetsinou nizky vykon, casto kolisajici vykon (zrychluje pri jakychsi vykonovych vlnach pri konstantnim seslapnutim plynu), vyfukovy plyny smrdi jak stara avia.
Kdyz nekam jedu tak ze zacatku se auto chova vetsinou pekne, ale cim dyl jedu tim se vic a vic projevuji vyse psane problemy, az vykon klesne na cca 50%. Kdyz ale na chvili zastavim a vypnu motor, staci klidne na minutu, tak pak auto jede chvili zase normalne.
Jsem z toho uz celkem zoufalej, neznam nikoho v karlovarskym kraji, kdo by s tim poradil, pripadne udelal dukladnou diagnostiku. Poradi mi nekdo tady, prosim? Nebo vite o nejakym specialistovi na bmw v karlovarskym kraji?
Jeste informace: teplota motoru je jiz vyresena. DPF odstranene, pokud by to melo mit vliv na rady.

Diky za kazdou novou informaci.

Napsal: čtv 21.05.2015 08:57
od PeqpeK
vaha vzduchu a preplnovanie su v pohode?
chod s tym niekomu na diag, ale iba bmw diag

Napsal: čtv 21.05.2015 10:44
od FilipMontoya
turbo bylo údajně měněné než jsem to koupil, cca před 15.000km. O váze vzduchu nic nevim. s tou diagnostikou je problém, že nevim za kym jít tady v mym okolí...

Napsal: čtv 21.05.2015 21:44
od gsicbr
soustředil bych se na úpravu softwaru po odstranění DPF. Jestli to dělal nějakej mastil, tak to nejede a hulí jako prdlý kamna. Kdo ti to dělal?

Napsal: pát 22.05.2015 00:10
od FilipMontoya
Troufam si rict, ze to DPF delali profici. Delala mi to plzenska firma M+H, zabyvaj se takovyma vecma uz nekolik let, tak verim, ze udelali vsechno spravne.

Napsal: pát 22.05.2015 12:06
od matiz
Mam takove tuseni ze cesta k naprave bude dlouha a bolestna...

Napsal: pát 22.05.2015 13:34
od FilipMontoya
Toho se bojim. Proc si to myslis? A na co by ses zameril?

Napsal: pát 18.09.2015 17:00
od FilipMontoya
Po delší době se ozývám s přetrvávajícím problémem. Mezitím mi jeden borec upravil software tak, jak by měl být po odstranění DPF. Zároveň upravil software na vyšší výkon a vypnul EGR.
Auto se chová pěkně, výkon je dobrej, ale do nějakých 2000 otáček motor táhne málo, ve 2000 to škubne a výkon je pořádnej. Problém vidim v tom škubnutí, představoval bych si to plynulejší. Navíc spotřeba je pořád vysoká, cca kolem 8-9 litrů. Na doporučení jsem zaslepil EGR, tim by se mělo ukázat, jestli nebyl zaseklej pootevřenej, což by údajně způsobovalo ten neplynulej nárust výkonu. Po tom zaslepení to jede o trochu plynuleji, ale spotřeba se nezlepšila, možná i trochu zhoršila. Navíc se mi zdá, že to smrdí ještě víc jako stará avie. Ale ten EGR je pravděpodobně špatnej, takže možná i lehce zaseklej a nedovřenej. Přikládám fotku, jak vypadá.
Takže prosim vás, napadá někoho co by ještě mohlo být špatně nebo co bych mohl zkontrolovat? A hlavně proč to pořád tolik žere? Diagnostika neukazuje nic neobvyklýho..
[/img]

Napsal: pát 18.09.2015 18:17
od mi00wa
Turbo bylo meněno či repasováno ?

Napsal: pát 18.09.2015 18:43
od FilipMontoya
Turbo bylo vyměněný za zrepasovaný než jsem to auto kupoval, cca před rokem (cca 20.000km).