Stránka 2 z 2

Napsal: sob 10.09.2016 19:07
od harryb
díky za rady, jen přemýšlím kterou banku půjdu vykrást :wink:

Napsal: sob 10.09.2016 20:04
od JaraX
zpět k tématu

základ je nekupovat si naftu, to je první věc, tím se dá předějít spoustě věcí
za druhé

kontrola olejového separátoru, většina lidí co má tydle auta to bud servisuje u lidí co tomu nerozumí a nebo to neservisuje vůbec, motoru zničených separátorem už jsem viděl dost, proto kontrola separatoru

dál pak kontrola hadic od turba přes IC do EGR

a poslední problém muže být někde kroužek nebo tak,

pokud si s tím nevíš rady, odvez to odborníkovi na BMW a zjistil jeslti zkontroloval co jsem psal.

Re: X3 2.0D E83 2005!!!

Napsal: čtv 22.09.2016 17:06
od harryb
Lidi, takže problém naprosto banální
odlučovač oleje vadný (příliž starý) prasklá membrána atd.
takže veškerá investice
výměna odlučovače oleje, výměna oleje a filtrů, čištění motoru od oleje, kontrola turba a sání, filtr vzduchu, filtr kabiny, a ostatní drobnosti které automaticky proběhnou jako náplň ostřikovačů a celková cena i s prací 4:800,-kč

tlaky i diagnostika v pořádku !!!!
Jinak pokud můžu doporučit tak WWW.GARAGECAR.CZ

Re: X3 2.0D E83 2005!!!

Napsal: čtv 22.09.2016 17:59
od JaraX
jj však jsem ti to psal, separator je základ, bohužel většina lidí ani neví že ho má měnit

Re: X3 2.0D E83 2005!!!

Napsal: čtv 22.09.2016 21:04
od laik
Super, asi jsme Tě tu vyděsili s tím nejhorším scénářem ale teď ta úleva...
Díky za zprávu, každý nenapíše jak dopadl.