Ještě je potřeba počítat s tím, že auto jako takové je dost tvrdé. Na léto jsem tam měl 21" a na zimu 19" a i na nich - a nebyly to run flaty - to bylo dost tvrdé. Vzduch mají s tímhle motorem standardně všechny, ale jen na zadku a nikdy jsme ani neslyšel, že by se na něm cokoli komukoli podělalo. Navíc v téhle motorizaci by jsi mohl mít štěstí na hodně dobře naložený kousek co se výbavy týče.
Ohledně toho plynu, to je spíš jen takové osobní, podle mne tím ,,zavraždíš duši nejlepší V8, co k kdy BMW udělalo,,
 ))))) (nepočítám Mka). Ten motor se nedá vůbec srovnávat ani s konkurencí (z této éry posledních atmosfér), v té době měl kolega 500 ML a zdaleka se tomu ten projev ani neblížil. Ale uvidíš, je to spíš otázka vkusu a samozřejmě financí.
))))) (nepočítám Mka). Ten motor se nedá vůbec srovnávat ani s konkurencí (z této éry posledních atmosfér), v té době měl kolega 500 ML a zdaleka se tomu ten projev ani neblížil. Ale uvidíš, je to spíš otázka vkusu a samozřejmě financí. Ale pokud bych to shrnul, když narazíš na kus s málo km a nebudeš úplně řešit spotřebu, tak na nic lepšího ani nenarazíš. 6st Automat k tomu byl taky tak akorát. Jízdně se to s generací před tím nedá ani srovnat.



 
  

 )
 )