Stránka 2 z 2
Napsal: stř 17.06.2015 23:20
od Dolfus
Vlastanemec : dik, zkusim hladinu oleje nejak overit, pripadne doplnit, kdyz prijdu na to, co tam kluci Pupici lili. Adaptace jsme mazali. Mechatronik vs nikasil, jasny.. uvidime. Neni to nic tragickeho, ale..
Napsal: ned 21.06.2015 23:28
od Arnie_one
Repas to byl kompletni, lepe receno toho co bylo treba. Hridel lopatky vše OK, tam sem neviděl důvod proč to tedy dělat. Na repasu to bylo v KAPS.CZ, nebyl to Franta podomácku.
Ale jak říkáš olej v automatu aby tam toho bylo dost je vážně podstatné, pokud bude olej cyhbět převodovka bude dělat psí kusy.
Doufám, že ža mnou je další etapa opravy ... ťuk ťuk
Napsal: pon 22.06.2015 21:07
od Emilios
Jak tu na to koukám a pročítám, si vlastně nevim rady, protože můj jedinej problém je kopání při skoro úplném zastavení. A to pokaždý. Jinak řadí perfektně a to za studena, zahřátý atd.
Četl jsem tu problém o podřazování z prudšího kopce. To je v pořádku. Je to těžký auto a pomáhá to brzdám. Potvrdili mi to další tri majitelé e53.. Dělala mi to i sedmička z roku 2000...
Než to někam odvezu, tak jsem chtěl o tom něco vědět, jestli s tím má někdo zkušenost.... Může mi tu někdo doporučit někoho, kdo umí opravdu dobře, a tak jak to opravdu má být, výměnu oleje v převodovce? Auto Pupík neni úplně tak volba (osobní zkušenost) ... Nejlíp okolí Prahy
Dík
Napsal: pon 22.06.2015 21:09
od Emilios
Dolfus píše:Emilios : sorry, jsem se nechal unest myslenkami a ted mi doslo, ze jsem vlastne v Tvem dotazu, mam to nekam vysoupnout, nebo Te to take zajima?
Zajímá!!!
Napsal: úte 23.06.2015 00:51
od Dolfus
Emilios : moc rad bych napsal neco vic, ale bohuzel, to kopani pri zastaveni netusim. Parkrat se mi taky stalo, ale posl dobou uz vubec.. tusim, ze po vymene oleje to prestalo uplne.
"DRSNE podrazovani" jsem slysel, ze je normalka, ale stejne se mi to nejak nechce zdat..
btw ...vymena oleje v prevodovce u Pupiku, mel jsi problem? Reknes jaky? Taky jsem tam byl menit a proste nevim, viz muj minuly prispevek.. od te doby vice mene klid. Ale kdybych vedel kam jinam, asi bych to zkusil hodit na kontrolu i jinam... Kdyz jsem se vratil s tim, if je vse ok a je v poho hladina, tak pry ano, ale kdybych vedel jak, nejradeji bych si to zkontroloval sam (jsem takovy nejaky neduverivy)

Napsal: čtv 25.06.2015 22:57
od bmw116is
zahada pokracuje kto nam povie preco to kopne pri dobrzdeni dostane nobelovu cenu

Napsal: pát 26.06.2015 00:27
od Emilios
To bych byl ten nejvic spokojenej....
Napsal: ned 12.07.2015 09:28
od tukesko
Ahoj pridam svoj postreh,
mne tieš robil automat trocha neplechu, trocha kopanie tiez do 1st. ked som isiel zastavit a tiez kolisanie otácok pri ustalenej rychlosti. ale vymena oleja z preplachom pri 100.000km to urobila a teraz zase pri 185.000 a vsetko OK! ide ako nove . )))
Napsal: pát 07.08.2015 11:11
od Emilios
Tak jsem vyměnil olej v převodovce a cukání se rapidně zmírnilo... Ale bohužel nezmizelo. Narazil jsem na moc šikovného chlapíka ve Vinoři u Prahy. Dělá hlavně BMW. Má taky X5 a koupil ji při 215 tis najeto. Převodovka mu taky kopala. Nicméně teď má najeto 290 a říkal, že už repas potřebuje. Prostě to celou dobu neřešil a radil mi, že pokud se smířim, že mi občas při dojezdu trochu cukne, tak ať to neřešim, dokud nezačne blbnout úplně. Takže na to kašlu a až bude úplně nezbytné, repas udělám.. Výměna s filtrama atd mě stála 6500 tis!!
Kdyby někdo potřeboval, zde je kontakt:
Pan Kotrbáček
Mladoboleslavská 759
Praha
Napsal: pát 07.08.2015 11:14
od Emilios
Jestě doplním, že mi byl navrhován průplach. Že jsou nečistoty v hydroměniči. Ale že je tam riziko, že se to dos.... ještě víc..
Napsal: stř 20.04.2016 12:41
od Koldas
Chlapi, rád bych zkontroloval hladinu oleje v automatické převodovce X5 3.0d E53 facelift - ZF, podle dostupných informací by to měl být boční šroub, myslím, že imbus č.8, je to zároveň i plnící. Jen vypadá dosti podivně, viz. foto. Na vaně jsou dva, na boku jeden, ale je nějaký zaslepený nebo nevím. Netušíte? Jak měřit hladinu atd. vím, ale kudy? Mockrát děkuji

Napsal: čtv 21.04.2016 22:07
od vlastnemec
Ahoj, předpokládám že diag. asi u toho nebude abys měl přesnou teplotu, takže mírně ohřej krátkou jízdou. Šroub je vpravo nejspíše ten co máš na fotce č.1, měří a dolívá se při nastartovaném motoru - když ho budeš povolovat a začne Ti chcát olej tak je plná, pokud ne tak tlačit olej dokud nebude chcát ven, mělo by se ještě prořadit pokud budeš dolívat.
Napiš jak jsi dopadl, když tak poradím co dál.
Napsal: pát 22.04.2016 06:36
od Koldas
vlastnemec píše:Ahoj, předpokládám že diag. asi u toho nebude abys měl přesnou teplotu, takže mírně ohřej krátkou jízdou. Šroub je vpravo nejspíše ten co máš na fotce č.1, měří a dolívá se při nastartovaném motoru - když ho budeš povolovat a začne Ti chcát olej tak je plná, pokud ne tak tlačit olej dokud nebude chcát ven, mělo by se ještě prořadit pokud budeš dolívat.
Napiš jak jsi dopadl, když tak poradím co dál.
Ahoj, diag mám, při 40°C atd. jen mě zajímá ten šroub, myslíš teda, že to je ten, jak jsou dva vedle sebe na vaně, tak ten menší? U pár aut vím, že to bylo takhle zespodu, že tam je trubička a hladina má být po vršek té trubičky, ale právě vůbec nevím jak to je u této převodovky. Díky moc
Napsal: pát 22.04.2016 23:23
od vlastnemec
Ten větší viz obrázek a to jsem psal výše.
Napsal: sob 23.04.2016 14:33
od Koldas
Tak já to zkusím nějak odšroubovat, no mě právě zmátlo, že jsi psal na foto č.1 já je mám totiž v opačném pořadí

tak mě to zmátlo. Díky
Napsal: sob 23.04.2016 23:20
od vlastnemec
Jááááj já zapomenul že e53 má aluvanu v poslední době jsem řešil jen e65 a tam je plast.