Ty turbomotory jsou na teplotu oleje vic haklivy, nema ten tvuj pridany elektricky ohrev? Ja to v turbikovi mam.Curo píše:Moje stabilní teplota po rozjetí je 120°C (E89 35is).
Při delší jízdě se dostanu na min. 110°C, při nízké venkovní teplotě nebo dálnici. Ale po pár minutách jízdy teplota stoupá vždy ke 120°C, a nijak ho po většinu času nešetřím.
Teplota motoru - e89
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
Takhle jezdim s turbikem. do 2000 nez se teplota pohne, do 3000 nez stoupne na normal (staci 10 km) a pak normalne
S atmosferou bych to o tisic posunul. 3000 obratek bych se nebal jakmile se rucka pohne.
Ono je to cele spis o vyrovnani teplot motoru nez o nejake konkretni teplote. Vetsinou si to stejne na zahrade predehreju navod nenavod.
Jestli bude v pondeli pocasi, tak mysaka "zaletnim" a vytahnu 4ku letnicku. Je to traga kdyz mas rad obe, tak se ta laska deli. A na nakupy jezdim s manzelky SUV
S atmosferou bych to o tisic posunul. 3000 obratek bych se nebal jakmile se rucka pohne.
Ono je to cele spis o vyrovnani teplot motoru nez o nejake konkretni teplote. Vetsinou si to stejne na zahrade predehreju navod nenavod.
Jestli bude v pondeli pocasi, tak mysaka "zaletnim" a vytahnu 4ku letnicku. Je to traga kdyz mas rad obe, tak se ta laska deli. A na nakupy jezdim s manzelky SUV
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
shwaaraa
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 18.02.2007 01:00
- Klubové ID: 1416
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
-
shwaaraa
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 18.02.2007 01:00
- Klubové ID: 1416
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Neska sem to bedlivě sledoval - rafika se začala hýbat asi na 7-mém kilometru od vyjetí (max 3000rpm), po dalších 6km zadržené jízdy dolezla na 80, taxem přidal další tisíc rpm, po cca dalších 5km dolezla na 100, tak redline a rafika hup na 115 a tam už vydržela celých zbývajících asi 330km - venku bylo 10 až 15st C
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
