Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupe Z4

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#21 Příspěvek od zlatnik »

hmm...zaujimave a cisto hypoteticky by sa v akych cislach pohyboval predaj tvojho vozitka?
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#22 Příspěvek od ZZZZ »

Jak rikam nepremyslim nad tim. Najdi si nejakou podobnou na internetu a od toho odvod nejakou nabidkovou cenu. Kdyz bude prijata a ty na aute najdes nejake chyby, muzeme je zohlednovat.
Komunikace ohledne ceny pouze pres SZ, to neni vec verejna.

Ma to i nejakou vybavu, nepamatuju si ty cisla. Jsou tam parkovaci senzory, vyhrivany kozeny sedaky, ten dekl Windblende za operkama, radio zaplatbuh jen zakladni. Auto je v Praze 9
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od xyron »

To je prodejni navrh jak stehno .... S timhle jednanim se na to radsi vykasli
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#24 Příspěvek od ZZZZ »

Pro ty s pomalejsim vnimanim - najdi si podobnou v odpovidajicim stavu 2009 - cca 40tis ktera by te zajimala, odecti kolik bys z ni chtel slevit a tu cenu nabidni.
Na tipcarsu jsou od 500000 (125tis km), se 44000km je za 600000. Je to ale evidentne od prekupnika. Realna cena bude nekde mezi tim.

Pokud nechces, nekupuj, ja si ji klidne necham. Je mi to fakt jedno.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od xyron »

To pomalejsi vnimani si priste odpust tj. chovej se slusne : prvni varovani
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#26 Příspěvek od zlatnik »

dakujem za odpoved...urobim si o tom este cenovy prehlad, ale urcite si necham poradit od skusenejsich, napokon, na nemeckych portaloch ich je neskutocne vela. Aj o dovoze som zvazoval. Je to cele este otvorene. Viem, ze nie vzdy je moznost vyberu konkretnej motorizacie, ale ak predsa, ktory motor mimo 3litra ( kedze v At su poistky drahe) by ste odporucili? 2,5Si? Cim robia tie oznacenia motory odlisnym? Este ma napada asi dost otrepana otazka, coho sa pri kupe vyvarovat? Na co ako prvorade treba pozerat?
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od xyron »

Pokud se bavíme o první generaci Z4 roadsteru tj. kodu E85 :

předfacelift

2.2i 125kw 5ti kvalt (vse zminuji manual, automat je do roadsteru nesmysl kupovat )
2.5i 147kw 5ti kvalt
3.0i 170kw 6ti kvalt

facelift

2.0i 110kw 4valec 5ti kvalt
2.5i 130kw 6valec 6ti kvalt
2.5si 160kw 6ti kvalt
3.0si 195kw 6ti kvalt

Při koupi napíchnout na diagnostiku, zkontrolovat podvozek, řazení, chod motoru za studena a tepla atd ... funkčnost střechy
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#28 Příspěvek od ZZZZ »

Nebud tak utlocitnej, tys me popich, ja jsem te popich, to tak chlapi mezi sebou delaji.

Ja tomu tak uplne nerozumim, ale kupoval bych nebouranou v dobrym stavu, prednost bych dal legendarnimu atmosferickymu sestivalci. Nevim jak ty starsi, ale ty E89 maji vecne, i kdyz ne vazne problemy s elektrikou.

Spoustu informaci vycucnes na nemeckem foru http://www.zroadster.com

Pro pripadne zajemce o moje auto tu necham email zroadster[]seznam.cz . Ja sem moc nechodim a taky by mi mohli diky dobre proriznuty hube vyhodit. Jak jsem napsal, inzerat na nej nedavam, a budu radsi kdyz ho dostane nekdo kdo se k nemu bude chovat jako ja.

Z4 je zabavne auto, ale Mits Evo X je jeste zabavnejsi. Drzet dve sportovni auta je nesmysl.
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#29 Příspěvek od zlatnik »

Caute, vdaka. Z danych moznosti asi budem pozerat po tychto modeloch, po facelifte.

2.5i 130kw 6valec 6ti kvalt
2.5si 160kw 6ti kvalt


:wink: a z tychto motorov sa javi ako lepsi? nemyslim vykonnostne, i ked 30kw urobi svoje tiez, ale skor v otazke spolahlivosti. Na nemeckych portaloch ich je pozehnane, vyberat z coho je...aka je vsak historia danych vozidiel, to je druha vec :?

Laicka a mozno hlupa otazka. Co pribudlo 2,5si oproti modelu 2,5i, ked tych 30kw naviac?

zzzz: vies mi dodat, alebo poslat fotos svojho vozitka?
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#30 Příspěvek od zlatnik »

ZZZZ píše:Pro ty s pomalejsim vnimanim - najdi si podobnou v odpovidajicim stavu 2009 - cca 40tis ktera by te zajimala, odecti kolik bys z ni chtel slevit a tu cenu nabidni.
Na tipcarsu jsou od 500000 (125tis km), se 44000km je za 600000. Je to ale evidentne od prekupnika. Realna cena bude nekde mezi tim.

Pokud nechces, nekupuj, ja si ji klidne necham. Je mi to fakt jedno.



ked uz by som mal vysolit 500 000 - 600 000 kacok, to radsej dolozim par drobnych a mas tento...a si uz opat niekde inde...si myslim

http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=pl|as
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#31 Příspěvek od zlatnik »

zaujimave..hmm
Přílohy
tabulka.JPG
tabulka.JPG (121.8 KiB) Zobrazeno 4791 x
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#32 Příspěvek od ZZZZ »

Zlatnik, 500000 kacek je v prepoctu na eura asi 18500 eur. Pokud bys chtel priplacet o 3000, muzes pokracovat az skoncis u noveho. Ja ti rozumim.

Nezlob se, auto fotit nebudu. Jednak je odstavene mimo a druhak mi to prijde zbytecne. Je to standardni Z4 z roku 2009, vicemene v zakladnoi vybave az na par malickosti, cerna metaliza, cerna kuze, vsecko original krome anteny. To byl jediny tuning. Tedy se neodlisuje od tisice fotek na internetu.

Ze se mi libi muze byt jen subjektivni dojem, podle mne je to zachovale auto i najezdem a jiny to muze videt jinak. To ale zadna fotka neukaze, tedy jedine relevantni posouzeni je osobni prohlidka. Jedine co se muze odlisovat od zakladni nabidky jsou kola a ty vypadaji presne jako na obrazku.

Obrázek

Omlouvam se za pristup ale sam nevim jestli ho chci prodat nebo ne. Takovy prodavajici jsou ze vsech nejhorsi...
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od xyron »

Kdyz tu trochu na Z4 foru pohledas, tak tu fotky primo ZZZZ najdes.. jsou tu
:wink:

Auto je ok, nizkej najezd je super a nebude treba na nej dlouho sahnout... Vybava je ovsem zaklad, motor ten nejslabsi co se tehdy daval (ted uz to trumfly priblbly 4valce) a aspon MANUAL :wink:

Zalezi co kdo hleda...
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#34 Příspěvek od zlatnik »

ZZZZ je to krasne auto, mam velku slabost na dizajn BMW...zvlast sportove.
Dlho som rozmyslal, aj ked mi to financne moznosti dovoluju, ale stanovil som si strop cca 14 000 eur...predsa len, ide o vikendove auto..

XYRON, zial, doviezt z nemecka do rakuska ( zijem v AT )je vela uradnych obstrukcii vratane NoVa dane a pod...takze sa porozhliadnem po rakuskych a...snad to bude ok...za 13500 eur kupim max asi len rocnik 2007, cize s platenou strechou a starsi faclift nez mas ty..
2,0 liter je o nicom, ze?
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#35 Příspěvek od zlatnik »

co hovorite na tento? az na tie hnusne disky....cena trochu nad strop, ale...hmmm...tie disky su grc

http://ww3.autoscout24.at/classified/27 ... asrc=st|as


alebo tento? ked mne to pride vsetko rovnake....

http://ww3.autoscout24.at/classified/27 ... asrc=st|as
Uživatelský avatar
Stehlino
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 18.09.2015 00:00
Bydliště: Hranice

#36 Příspěvek od Stehlino »

Na tom prvním odkazu píše že je to šestiválec 2.5 ale na fotkách je vidět že má pod kapotou čtyřválec 2.0 :D
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od xyron »

Jak pise Stehlino, prvni je 4 valec 2.0i .. je to videt pod kapotou a vzadu ma taky jen jednu koncovku. Druhy odkaz se extremne podoba me byvalce.. mkovej volant atd :wink:

Ale byt tebou hledam kus co bude mit priplatkovy mkovy sedadla.. tyhle oba maj zakladni lavice a jsou hrozny ...
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#38 Příspěvek od zlatnik »

mate pravdu s tym 4 valcom..vyfuk svoje napovie. No chlapi, vyber motorizacie a kubatury na rakuskom portali stoji fakt za HOVNO...chcem rocnik 2006-2008 2.5 liter s kilometrami do 100 000 +- a nasiel som len 2 vozy!! to je normalne v prdeli..

http://ww3.autoscout24.at/classified/26 ... asrc=st|as


alebo..zeby ist do 3,0 litrovych motorov? to je vsak na poistky brutal v AT a neskor asi aj nepredajne..
Pechy
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Praha / Benešov

#39 Příspěvek od Pechy »

Ahoj všem, začínám pokukovat po Z4 (E85, 86). Pokud byste věděli o něčem pěkném, tak budu rád za nabídku. Zájem mám jen o 3.0 a lépe + manuál ;-)

Děkuju
zlatnik
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 07.02.2016 01:00
Bydliště: Wien

#40 Příspěvek od zlatnik »

chlapi a 2litrove motory? ake mate skusenosti? nuda?
Odpovědět