Stránka 2 z 3

Napsal: úte 07.07.2015 21:37
od Francis
Miki333 píše:Tak mám 3.0ltr. Na okruh s tím určitě nepojedu...
Spotřebu držím cca 8-8,5litrů/100km (něco řekne o stylu jízdy :) ).
Jezdím normálně (s přítelkyní to jinak nejde:) ), občas (když jedu sám) na to trošku šlápnu, max. 160km/hod.-zřídka kdy...
Vskutku sportovní jízda na Z4 třílitr :-P

Napsal: úte 07.07.2015 22:06
od Miki333
Hele Francis. Já nepsal, že jezdím sportovně...
Jezdím jak jezdím.
Já se chtěl zeptat na normální desky a kotouče. Na norální jízdu na rozumný peníze. Z rychlosti 200km/hod na nulu myslím, že brzdit nebudu takže nějaký supr desky nepotřebuju. Chtěl jsem něco, co mi nějakou dobu vydrží, nebude to mega drahý a jako bonus, když nebudu muset co týden leštit kola, tak budu happy.
Z toho co jsem vyčetl, tak zatím bud OEM, nebo tady nějaký ty DS2500 co tady píšete...

Napsal: úte 07.07.2015 22:47
od MattyX
ZZZZ píše:Kazdy desky se musi zajizdet, zvlast kdyz jsou na starych kotoucich. Ja mam objednane redstuff. Uz je to objednany. Jsou to desky na sportovni auto se kterym se sportovne jezdi.
zcela upřímně červený EBC toho mají se sportovní deskou společného dost pramálo... kdybychom se bavili o žlutých tak OK, ale to jsi si mohl koupit nějaký aftermarket OEM a za ušetřený peníze se jet raději projet ;)

Napsal: stř 08.07.2015 07:44
od ZZZZ
Taky upřímně. Očekával jsem spíš reakci na první post typu tyhle desky mám / jsem měl a jsou skvělý / hrozný. Nic takového tady nepadlo, jen pár teorií vycucaných z prstu.

Prodejce u červených desek uvádí
EBC Redstuff jsou tvrdší sportovní brzdové destičky vhodné pro výkonné vozy. Velmi nízká produkce brzdového prachu a vysoká citlivost brzdového pedálu jsou přednostmi této směsi. Výkonné brzdové destičky EBC Redstuff jsou určeny pro street a okruhové použití.
Navíc mi je doporučil pro můj styl jízdy, tedy rychlejší zábavná jízda na okreskách.
Už to dál nehodlám komentovat a protože se nechci s nikým dohadovat, případná hodnocení koupených desek si už taky nechám pro sebe. Tady je odborníků co se vyznají až dost.

Napsal: stř 08.07.2015 08:34
od Francis
Rozčiluješ se zbytečně. Desky co jsi si vybral pravděpodobně nepoužívají ti, co ti sem odepsali. Používají pravděpodobně výrobky jiných firem. Já osobně mám zkušenost s deskami Textar, ATE, Hawk a OEM.
ATE - máš vlastní zkušenost
Textar práší a špiní kola - nenapsal jsem "kup si je"
Hawk Performance Plus jsou polozávodní, pískajíí nezahřáté - nenapsal jsem "kup si je"
Hawk Street 50 mám v regále a ještě jsem je nepoužil - nenapsal jsem "kup si je"
OEM - doporučili ti je ostatní

Vlevo nahoře je tlačítko Hledat, po použití najdeš informací víc.

Škoda že se nedozvíme, zda prodejce, který ti desky doporučil, má s nimi reálné zkušenosti a nebo jen načtené marketingové motivační barevné letáky a vymytý mozek z firemního školení :-D

Napsal: stř 08.07.2015 08:56
od MattyX
Taky mi přijde že se čertíš úplně zbytečně, prodejce ti přeložil oficiální marketingový text z fabriky a to je vše... reálnou zkušenost s tím zřejmě nemá, protože by nenapsal takovou kravinu, že jsou vhodné pro sportovní ježdění, když na okruhu typu Vysoké mýto zahořely jako list papíru a bílá kola byla najednou černá (asi ta velmi nízká produkce brzdového prachu).
Nejvíc sportovní je na nich asi ta červená barva a to je tak vše :)

Můžeme tu rozebrat debatu o koeficientu tření (což je číslo, které by ti prodejce měl poskytnout) vzhledem k teplotě s průběhem, potom se dostaneme na jádro pudla, na co jsou ty desky vlastně vhodné :)
Desky co brzdí, nepískají a nepráší , tak ty neexistují a kdo tvrdí, že ano, zřejmě pracuje v NASA :lol:

Napsal: stř 08.07.2015 09:04
od Francis
NASA má prášení "u prdele" :-) je zajímá hmotnost, brzdný účinek a životnost minimálně na jedno přistání :-D

Napsal: čtv 09.07.2015 19:11
od Miki333
Chlapi ještě se zeptám, zná někdo americkou Cquence?

http://www.cquence.net/partfinder/produ ... &year=2003

Disky vypadají slušně. Disky i destičky.
Nějaké zkušenosti? :)
Ale mají tam napsáno pouze na E86 (ale to jsou stejné jak na E85 ne?)

M.

Napsal: čtv 09.07.2015 20:32
od pavproch
zrovna minulý týden sem od nich koupil a namontoval slotted/dimpled zadní kotouče na m4Zlika.... absolutně bezproblémový nákup (platba via paypal), do týdne to bylo tady v CZ (akoráth, že nejzbytečnější úřad pod sluncem - celníci - si na to napařili DPH a druhý nejzbytečnější úřad - ČPošta poplatek za proclení....)

viz fotky ve vlákně o m4Zlikovi

nákup doporučuju, na field zkušenosti ještě nemám s nima nic ujeto...

Napsal: čtv 09.07.2015 20:53
od xyron
E85 je totožná technika s E86 ... není tam rozdíl :wink:

Napsal: ned 09.08.2015 10:40
od ZZZZ
Ojetý desky jsou jen zadní, přední mají víc než 50%, zajímavý....

Napsal: stř 12.08.2015 08:33
od MDaniel
Mam to same, zadni desky uz byly meneny kolem 40 tis km a predni jsou jeste v super stavu

Napsal: stř 12.08.2015 10:23
od Etien
zjevne ma stabilizace na zadni naprave vic práce 8)

Napsal: stř 12.08.2015 12:08
od MDaniel
To by mozna odpovidalo,protoze kdyz je sklopena strecha v kufru,jde citit teziste vic vzadu (ja to teda poznam na non rft pneu)

Napsal: pát 21.08.2015 08:56
od ZZZZ
MDaniel píše:Mam to same, zadni desky uz byly meneny kolem 40 tis km a predni jsou jeste v super stavu
Menil jsi to sam, nebo servis? Nevim, jestli se nemusi nejak odblokovat ta el. brzda

Ja si to vysvetluju nastavenim pritlaku desek u sportovnich aut. Na Lanceru EVO X se mi sjizdi vsechny desky stejne vpredu i vzadu. Jeste nemam 40tis a taky jsou na doraz. Cekam jen az jedna zapipa (zaskripa)

Napsal: pát 21.08.2015 09:37
od Tom_e89
Parkovací el. brzda se pomocí diagnostiky uvede do tzv. servisního režimu, - elektromotor zašroubuje pístek.
Lze to i trochu prasácky v garážových podmínkách bez diagnostiky, vyrobíš si přípravek, upustíš trochu brzdovky a pístek zašroubuješ...
Přes diagnostiku je to ale rozhodně jednodušší.

Napsal: pát 21.08.2015 10:13
od ZZZZ
To musí jít nejak odblokovat v ECU, kdyz jde u MB, tak u vrtule to taky pujde, ale jak na to?

Napsal: pát 21.08.2015 11:44
od ZZZZ
Na zroadster.com jsem nasel zajimavy navod. Tam se to resi jako u nas, protoze nikdo nechce davat stovky eur za pozdrav v servisu. Navic z doneseneho materialu servisy vetsinou nechteji delat.

Pry se sunda konektor 3pin a do motorku se privede stejnosmerne napeti. Motork bud sevre kotouc, nebo naopak od kotouce odjede, podle polarity proudu. Je tam vic lidi kteri to delali podle navodu a pry to funguje :-)

EBC desky redsttufe tam ma vic lidi na originalnich kotoucich a pry velka pohoda
http://www.zroadster.com/forum/index.ph ... 010/page-4

Napsal: pát 21.08.2015 12:22
od pavproch
moc to prožíváte, já už dvakrát měnil desky m4Zlikovi vzadu bez jakékoli kalibrace a ...

a) nic se nikde nerozsvítilo
b) ruční brzda spolehlivě ručněbrzduje

Napsal: pát 21.08.2015 12:29
od ZZZZ
Me nejde o kalibraci, jak jsi odtlacil pisty rucni brzdy od kotouce?