Stránka 2 z 2

Napsal: pon 19.10.2015 16:19
od bawore30
Po dlouhých uvahách a po svezení se v cca 3x M5 e60 jsem to zavrhl koupil bych ji jen v tom případě že by byl k.o. motor tím pádem aby auto bylo auto za pár korun a koupit nový motor nebo udělat G.O. a nebo koupit s novým motor (doložitelně) a nic takového není k nabídce :wink:

Napsal: úte 20.10.2015 17:13
od annri
To byl i duvod proc jsem i ja nekoupil M560. Je toho proste hodne co se muze pokazit a jen strkat penize do auta se mi nechce...Pokud M560 ale jede tak to je brutal..
P.S. jestli chces prodam ti mou Alpinu B5... :D Svezeni na urovni M5 (mozna i lepsi kvuli monstroznimu tocivemu momentu) a hlavne se nesere a je to drzak s prijatelnou spotrebou... 8)

Napsal: úte 20.10.2015 18:28
od Sweden
Uz zase prodavas? :D

Co by jsi mel planu kdyby jsi prodal B5?Tipoval bych M5 f10 nebo M4?Tenkrat,kdyz jsem chtel tvoji M5 jsi tenhle model dost chvalil.

Napsal: úte 20.10.2015 19:09
od annri
Neprodavam,ale kdyby ji nekdo chtel tak bych ji asi prodal. Jinak jsem s tim autem spokojeny. Najeto za leto neco pres 10 tisic km a bez problemu. Pouzivam ji normalne kazdy den jako mou byvalou M5... Jede jako krava a spotreba prijatelna.
M4 nebo M3 by byla super, ale jeste draha...
Mozna by nebyla B5 F10 spatna.. :)

Napsal: čtv 26.11.2015 00:10
od sanitak
Já jsem si M5 e60 koupil s motorem ko,uletěla ojnice a udělala díru v bloku,bylo to zřejmě ve velké rychlosti,protože se až strhnul setrvařník.Koupil jsem jinou ohořelou,z ní jsem použil motor,rozdělal a vyměnil ojniční ložiska.Je pravda,že pro tyto motory je slabost ojniční ložiska a systém vanos.Ale pokud si M5 koupíte,je dobré nechat ložiska vyměnit a víte,že máte tak na 50tis klid.V materiálu je to investice okolo 12000kč,při ceně M5 to není tak likvidační.Je to auto,které nikdo moc nešetřil a málo kdo nechal ložiska vyměnit,každej čeká až to zaklepe a to už je pozdě.