Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 28.04.2016 20:45
od honzibmw
a dava z vas nekdo jiny olej nez castrol?ja osobne castrol vubec nepouzivam nemam k nemu duveru
Napsal: čtv 28.04.2016 23:30
od pindak1
Před dvěma měsíci sem dal místo Castrolu Millers Oils Motorsport Nanodrive CFS 10w60 NT který mi doporučil Meda a musím říct že dost dobrý. Řekl bych že motor je na volnoběh docela tišší než byl. Vzal jsem od nich i převodový a řazení jde teď znatelně líp.
Napsal: pát 29.04.2016 20:54
od honzibmw
ted ho budu davat v pondeli do obou ///M rad slysim ze to i v nich maka.jezdime millers v zavodakach a musim rici ze olej super.
Napsal: sob 30.04.2016 21:37
od Meda
Ja lil taky cela leta Castrol do vsech ///M, ale stejne jako nademnou, ztratil jsem k nemu duveru a vyzkousel Millers, ikdyz spousta lidi tvrdi, ze maji jen dobry marketing (to ma Apple taky a jsem s iP spokojeny), zatim mam najeto asi jen 3000km, ale spotreba oleje sla dolu, uvidime co dal az zacne nejake okruhove jezdeni.. Prevodovy a diferakovy olej mam uz od Millerse taky pripraveny, tak jsem zvedav

Napsal: sob 30.04.2016 23:53
od Deliquente
pindak1 píše:Před dvěma měsíci sem dal místo Castrolu Millers Oils Motorsport Nanodrive CFS 10w60 NT který mi doporučil Meda a musím říct že dost dobrý. Řekl bych že motor je na volnoběh docela tišší než byl. Vzal jsem od nich i převodový a řazení jde teď znatelně líp.
Je dobre delat "vyplach" pri přechodu na millers ?
Napsal: ned 01.05.2016 06:48
od pindak1
Prodejce mě přesvědčil že bych výplach měl udělat aby byl v motoru opravdu jen olej Millers a né pozůstatky starého a že se opravdu nemůže nic stát. Výplach od Millers stojí kolem 170k tak jsem ho vzal s tím že ho buď použiju nebo ne,protože jsem měl docela obavy po tom co se tady píše o výplachu. Výplach sem udělal a po ujetí cca 800km se zatím nic nestalo tak snad to bude ok.
Napsal: ned 01.05.2016 06:56
od Deliquente
jak se ten v
výplach provádí ?díky
Napsal: ned 01.05.2016 07:17
od pindak1
Před výměnou to naliješ do motoru a cca 20 min pojezdíš se zahřátým motorem a vypustíš ven. Je tam napsaný přesný postup.
Napsal: ned 01.05.2016 08:48
od Francis
Problém je, že po výplachu zůstanou v motoru zbytky výplachu. Vždy zůstane uvnitř nějaký zbytek, ale je toho tak malé množství, že nemá smysl se tím zabývat.
Napsal: ned 01.05.2016 11:23
od MattyX
To by jsi pak po výplachu musel dělat další výměnu, aby jsi dostal ven i zbytky výplachu a pak možná ještě jednu aby jsi měl jistotu, že tam nic není ... absurdní
