Stránka 2 z 3
Napsal: úte 24.03.2015 23:15
od HonzaM3
Ne do tech prvnich 1000 km opravdu klidek okresky hodne razeni a otacky do 4000 a pak postupne dal a dal ale zadna dlouha a intenzivni zatez do 3000 km se konat nebude
Napsal: stř 25.03.2015 08:11
od tanner540i
To zajizdeni nechapu. Proc tak dlouho? Po jedne hodine behu postaveneho motoru uz neni co zajizdet. Nebo co si myslis ze si jeste ma sednout?
Napsal: stř 25.03.2015 09:53
od Qido
Během hodiny nic pořádně nezajedeš.
Správně máš motor zajet rovnoměrně ve všech možných provozních stavech a hlavně teplotách.
Naprosto to schvaluji a zejména u takovéto pily.
Napsal: stř 25.03.2015 17:19
od tanner540i

Tak teda napis co se jeste bude zajizdet? Po hodine behu uz honovani davno splnilo svoji funkci a krouzky uz si vic sednout nemuzou. A nechci nikomu brat iluze, ale nic jineho se v novem motoru zajizdet neda. Urcite neni dobre prvnich treba 1000km tocit redline, ale zajizdet motor "na klobouka" je to nejhorsi co mu muzes ze startu hned udelat...
Napsal: stř 25.03.2015 19:35
od Anton
A proč teda prvních 1000km netočit do omezovače, když si po hodině vše už dávno sedlo a vše je báječné?

Napsal: stř 25.03.2015 20:19
od HonzaM3
Chce to hlavně klid a neposrat se z toho.
četl jsem spoustu věcí o zajíždění atd., nicméně 90% lidí co dělá nějakým způsobem auta se shodne, že prvních 1000 km tomu rozhodně nedávat kouř, nedržet motor ve vysokých otáčkách nechat ho plynule rozjet a nechtít po něm hned od první chvíle 100 %,
po tomto, tempo pomalu zvyšovat a přibližovat se plnému plynu

Napsal: stř 25.03.2015 20:41
od tanner540i
Anton píše:A proč teda prvních 1000km netočit do omezovače, když si po hodině vše už dávno sedlo a vše je báječné?

Protoze tocit do omezovace je nesmysl i se zajetym motorem - v pripade noveho motoru je to nesmysl kvuli teplote, ne zatezi. Videl si nekdy zajizdeni motoru ve fabrice? Je uplne jedno, jestli se jedna o tdi nebo o R6, motor se na stolici nastartuje, prozene se ve vysoke zatezi ve vsech otackach a po 20ti minutach je po vsem. Pak uz se jen vyneni olej a jde do auta. Pokud se proste motor dobre nezajede v prvni hodine, uz s nim nic neudelas i kdyby si se na hlavu stavel.. To je treba duvod, proc nektery postaveny motor ma po zajeti tlaky 15 baru a jiny jen 13. Ani jeden nebude spatny, kazdopadne ten prvni bude mit par koni navrch..
Napsal: stř 25.03.2015 21:12
od HonzaM3
Toto jsem už taky četl že první hodina je rozhodující
Napsal: čtv 26.03.2015 11:47
od Totic
Tak ve fabrice to testují taky na skrytou výrobní vadu a jestli všechno odolá a těsní při různých režimech.
Gratulejšn a teď už třeba i změřit Na brzdu, na brzdu!

Napsal: čtv 26.03.2015 14:43
od HonzaM3
Na brzdu pojedu po cca 5000 km

Napsal: čtv 26.03.2015 21:56
od MattyX
Dobře zvolenej postup, nechal bych to tak... stejně na silnici tomu motoru nedáš takovou čočku, jako kdyby jsi s tím půl hodiny někde lítal na okruhu. Dáš dva kvalty do vyšších toček a pak zase jedeš pohodu (provoz, obce, atd). takže pružnost při zajíždění je fajn... ideální je se vyhnout dálnicím.
Já to měl tak že prvních 1000 jsem se snažil krotit (není dobré dávat ani plnej plyn) a od tisíce nahoru jsem jezdil už normálně a asi po cca 4tis km jsem byl na okruhu až (dneska tlaky OK a oleje nebere žádnej vůbec...)
Jinak po cca hodině co motor běží pak vypadá honování nějak takto (sundal jsem si párkrát hlavu

)
Jde tam vidět, že sednutí není ještě úplně top... ale je potřeba tomu dát trochu času než se břit kruhů dotvaruje dle tvaru válce.
Napsal: pát 27.03.2015 13:42
od HonzaM3
Diky
Dat tomu hned kour na to nemam srdce, o vikendu pujde snad do auta
Napsal: pát 27.03.2015 15:13
od MattyX
Tak hlavně to nestálo úplně malej peníz... takže ono to člověk po investici šestimístné částky všechno dost promýšlí

Napsal: pát 27.03.2015 16:52
od HonzaM3
Ja to stavel z techto duvodu
Vim jak se motor zajede
Vim ze se vzdy radne prohreje
Vim kdy vymenim olej
Vim jak s tim zachazim
Vim ze se mu budu snazit dat kvalitni benzin
Vim ze jsem nic neojebal

To ze to stalo ne malo je dan za M3
Napsal: sob 28.03.2015 23:20
od stellaM3
HonzaM3 píše:Ja to stavel z techto duvodu
Vim jak se motor zajede
Vim ze se vzdy radne prohreje
Vim kdy vymenim olej
Vim jak s tim zachazim
Vim ze se mu budu snazit dat kvalitni benzin
Vim ze jsem nic neojebal

To ze to stalo ne malo je dan za M3
Tak tak ,obezřetnej přístup se vyplatí!
Taky jsem v minulosti sedlal m3 a choval jsem se pečlivě.
Tohle auto si to prostě zaslouží.Sice mě nepotkala go motoru ale provoz a servis něco stojí to víme

Prozradíš cca kolik tahle sranda stála?Třeba někdo uvažuje o něčěm podobným tak aby se vědělo kolik musí člověk obětovat, pokud to teda neni nějak extra tajný

Napsal: ned 29.03.2015 13:19
od HonzaM3
Dily poridi dle kontaktu a toho co tam kdo da od 70-120tisic
Prace zalezi na tom kdo to bude delat ale treba 35-55????
Asi tak nejak bych videl rozpocty
Je to hrozne o tom co za dily kdo pouzije jsou pisty za 25 ale i za 50
Jen treba ojnicni srouby dela jen jeden vyrobce a stojej 7700 kc
Pokud ale nekdo ma ojnice na sroub M10 tak to stoji 1500, atd
H
Napsal: ned 05.04.2015 22:29
od HonzaM3
Takže prvních 850km má v těle po 24 hodinách
no a jak to říct ...........
já myslim že mi rozumíte
Napsal: čtv 16.04.2015 22:31
od HonzaM3
2500 v tele uz je po prvnim servisu
Kdo nema M3 nepochopi nikdy co to auto ma, umi a hlavne co dava
Napsal: pát 17.04.2015 07:27
od MattyX
Napsal: sob 18.04.2015 08:12
od HonzaM3
To je uz druhotny

je to pro radost a to dela