Stránka 2 z 3
Napsal: ned 04.05.2014 14:06
od vita11
Ten dekor asi není Performance, ale hlavní je na volantu věnec ne?

Dekor je jenom krytka.. A airbag a tlačítka multifunkce na Performance volantu jsou shodné s M-Paket volantem
Mě osobně se interierové prvky Performance nelíbí .. je to takové obludárium (hlavně ten volant s displayem). Jediné pěkné jsou Performance sedadla, ale to jedině do okruhové hračky a ne do auta na cestování po Evropě. A pak by k tomu asi i pasoval ten volant. A navíc je to strašně nepraktické .. alcantara na volantu se strašně rychle ošahá.
Ohledně pocení v celokoženém sedadle - myslím, že je to spíš věc individuálního člověka .. já jsem neměl problém v žádném autě s kůží, sestra zase snad v každém. I když v ML už si nestěžovala (ale tam jsou sedadla jak v obýváku) A pokud má iv0 problém v Mondeu, bude nejspíš mět aj v celokožené 1er.
Napsal: ned 04.05.2014 14:16
od ARMAN
to asi zaleži na kůži ale v letě je jasny že se budeš potit, latku bych si dobrovolně nevybral už nikdy ani tu alakantru
Napsal: ned 04.05.2014 15:10
od iv0
ARMAN píše:to asi zaleži na kůži ale v letě je jasny že se budeš potit, latku bych si dobrovolně nevybral už nikdy ani tu alakantru
Mě se vždy nejlíp sedělo v kombinaci kůže/látka, v alcantaře jsem nikdy neseděl, takže nevím. Většinu roku trávím na Mallorce, tady je i v únoru spousta dní s 20°C kdy svítí sluníčko - sedneš do auta a už je pěkně rozpálený. Celé léto je přes 30°C, v srpnu přes 40°C, takže celokůže bez odvětrávání nepřipadá v úvahu. Co tady sleduju auta, tak i ta luxusnější se španělskou SPZ jsou v kůži jen výjimečně. Vzpomínám si, že jsem za ten rok a půl, co jsem tady, viděl jen dvě auta - CLS a 7er - s celokoženými sedačkami, kde se ty odvětrávaný sedačky dají čekat. Hned vedle mě tu parkuje docela pěkně vybavené 5er a taky má jen polokůži. Celý březen tady probíhal nějaký sraz Porsche, chodili jsem je trochu očumovat a nebylo tam žádné nové, které by bylo v celokůži. Třeba u Cayenne bych ani neřekl, že taková verze bude existovat.
Napsal: ned 04.05.2014 22:04
od xyron
1. mpaket radicka, mpaket volant a vyhrejvany sedadla sportovni manualni (mpaket), vysouvaci monitor (navi) protoze to je předfacelift
2. Performance radicka origo, volant serie obsity alcantarou, vyhrejvany sedadla sportovni - neni videt zda v elektrice nebo manualni (mpaket), pevny monitor (navi) bo je to facelift
Napsal: ned 04.05.2014 22:09
od vita11
xyron píše:2. volant serie obsity alcantarou
to nebude serie ... serie nemá zkosený spodek a má jiný tvar airbagu
Napsal: ned 04.05.2014 22:11
od xyron
iv0 píše:
Ještě bych se zeptal, proč je někdy obrazovka navigace jakoby (nebo doopravdy) sklápěcí a proč je někdy napevno v kapličce (podobně, jako to má 3er)? To je podle faceliftu, nebo to je Business / Professional? A stejně tak "joystick" iDrive - jednou je to jenom kolečko, pod kterým jsou dvě tlačítka a někdy to má tlačítka nad i pod otočným ovladačem.
Ještě bych se zeptal: M-packetové sedačky existují také ve verzi s větráním a vyhříváním, nebo pouze s vyhříváním? Jde mi o to, že v nedovětrávaných kožených sedačkách se hrozně potím a klouže to - nemám to moc rád (ale zkušenost z mám z Mondea, možná to BMW umí udělat líp). Existují látkové M-packetové sedačky?
1. obrazovka vysvetlena v minulem prispevku
2. kolecko idrive - bez tlacitek okolo - predface, s tlacitkama face
3. viz Vita11, jen doplnim ze muzes mit vyhrev do zakladnich i mpaketovych sedacek nehlede na to zda je to hadr nebo kuze... vse bylo volitelne..
Napsal: ned 04.05.2014 22:13
od xyron
vita11 píše:xyron píše:2. volant serie obsity alcantarou
to nebude serie ... serie nemá zkosený spodek a má jiný tvar airbagu
To nevím, ale je to facelift... nemá náhodou tenhle nový tvar bagu ?? Jinak to zkosení to máš recht.. ale performance to není... ten existuje jen ve verzi s tema diodama a ukazatelema atd primo v horní casti vence... to co je tady na fotce je proste jen obsity...
Napsal: ned 04.05.2014 22:28
od vita11
xyron píše:To nevím, ale je to facelift... nemá náhodou tenhle nový tvar bagu ?? Jinak to zkosení to máš recht.. ale performance to není... ten existuje jen ve verzi s tema diodama a ukazatelema atd primo v horní casti vence... to co je tady na fotce je proste jen obsity...
Když se podívám na mobile, tak jsou tam ve faceliftech stejné volanty jak v před-facech, včetně toho obludného základního plastového...
Performance se dělal i bez těch diod a displejů a podobných nesmyslů ... viz třeba
tu
Napsal: ned 04.05.2014 22:33
od xyron
hmmm zajímavý... asi se mrknu do ETK .. nezdá se mi že by někdo chtěl platit za tohle jako za performance..
Napsal: ned 04.05.2014 22:37
od vita11
pokud bych měl platit za Performance tak radši za tento než za ten cirkus s diodama

jinak ja v
ETK to je
EDIT: navíc stojí skoro půlku
Napsal: ned 04.05.2014 22:41
od xyron
jo máš recht, už jsem to taky našel.... šílenost.. platit za alcantaru a dole zkosený venec jako za peformance ....

Napsal: ned 04.05.2014 22:44
od vita11
lidi jsou různí

ale nestojí zase tolik ... na rozdíl od toho diodového
Napsal: ned 04.05.2014 22:53
od ARMAN
iv0 píše:ARMAN píše:to asi zaleži na kůži ale v letě je jasny že se budeš potit, latku bych si dobrovolně nevybral už nikdy ani tu alakantru
Mě se vždy nejlíp sedělo v kombinaci kůže/látka, v alcantaře jsem nikdy neseděl, takže nevím. Většinu roku trávím na Mallorce, tady je i v únoru spousta dní s 20°C kdy svítí sluníčko - sedneš do auta a už je pěkně rozpálený. Celé léto je přes 30°C, v srpnu přes 40°C, takže celokůže bez odvětrávání nepřipadá v úvahu. Co tady sleduju auta, tak i ta luxusnější se španělskou SPZ jsou v kůži jen výjimečně. Vzpomínám si, že jsem za ten rok a půl, co jsem tady, viděl jen dvě auta - CLS a 7er - s celokoženými sedačkami, kde se ty odvětrávaný sedačky dají čekat. Hned vedle mě tu parkuje docela pěkně vybavené 5er a taky má jen polokůži. Celý březen tady probíhal nějaký sraz Porsche, chodili jsem je trochu očumovat a nebylo tam žádné nové, které by bylo v celokůži. Třeba u Cayenne bych ani neřekl, že taková verze bude existovat.
jo tak na mallorce to je jina tam bude latka určitě lepši varianta
Napsal: ned 04.05.2014 23:57
od xhans
Me ten Performance like" volant prijde obludnej , skoro stejne jako ten zakladni volant alá wartburg.
A pravda je, ze s kuzi bych mel asi problemy vsude, zpotim se v lete v rozehratym aute behem minuty, a prilepeny stehno v sortkach na prodlouzenym sedaku je nocni mura.
Jinak mate nekdo tu performance radici paku ? je to vyznamne prijemnejsi do ruky nez Mtechnik ?
Napsal: pon 05.05.2014 00:18
od iv0
Díky za vyčerpávající odpovědi, opravdu si vážím Vašeho času, který tomu věnujete. Co se týče interiéru, tak už tomu začínám rozumět a při prohlížení fotek už vím, co si hlídat.
Ještě prosím, mohl by mi někdo znalý objasnit mé předchozí dotazy ohledně ICE?
iv0 píše:
* Co navigace a mapy? Je pravda, že velká navigace (CCC Professional) jde počeštit a má v sobě rovnou i bluetooth?
* Jak to pak bude se soubory z USB disku (MP3/WAV/FLAC, co max. velikost HDD)? Zaslechl jsem, že snad verze s navigací neumožňují přehrávat MP3?
* Jsou nějaké prvky výbavy, které se blbě dodělávají a jsou tak "fajn", že by mě později mrzelo, kdyby tam nebyly?
Když koukám na mobile.de resp. na autoscout24.cz tak aut s M-kovými sedačkami v polokůži/alcantaře, s professional navigací, manuálním řazením, šíbrem (ten by byl na Mallorce taky fajn) a xenonama tam pár je. Jsou to podle Vás rozumné volby? Třeba to třetí má docela minimální nájezd, ale jak se v tom ještě moc nevyznám, tak klidně do mě
Jestli jsou podle Vás některé z nich úplně blbě už podle popisu, tak bych to rád věděl, abych je dokázal už pak odfiltrovat sám. Rozpočet, včetně dovezení, přihlášení a nějakého úvodního servisu, je do 20kilo Euro zlaťáků (ty dražší bych asi zkoušel smlouvat, aby to vyšlo):
*
jedno
*
druhé
*
třetí s performance volantem...
*
čtvrté
*
páté
*
šesté
*
sedmé
Napsal: pon 05.05.2014 09:24
od vita11
Pěkné kousky jsi vybral

chvíli jsem měl pocit, že vybíráš zásadně s Performance výfukama

č.7 má dokonce i Performance sání (což bude nádherně znít, ale nevím jak na delší cesty), zkrácené řazení, vzpěru a brzdy.
č. 2 (a č. 5 jsou stejné auta) má docela ošahaný volant a řadičku na ty km
č. 6 má celokožené sedačky
Mimo toho v zásadě v žádném nevidím zásadní problém při takovém letmém pohledu. Osobně bych hlasoval za nějaký kousek se střešním oknem (na svém autě ho nemám a docela mě to štve

)
Až teda na ten Performance volant v č. 3 ... to bych v autě na denní ježdění a cestování nechtěl
Napsal: pon 05.05.2014 09:29
od vita11
xhans: mě z fotky ta Performance řadička připadá, že je taková prťavá úzká neforemná, takže se musí držet hůř než M-paketová ... navíc je strašně škaredá a do toho interieru vůbec nepasuje, ale naživo jsem ju nikdy neviděl
Napsal: pon 05.05.2014 09:51
od xyron
Naživo je pěkně hnusná..

Napsal: pon 05.05.2014 15:15
od iv0
vita11 píše:č.7 má dokonce i Performance sání
č. 2 (a č. 5 jsou stejné auta) má docela ošahaný volant a řadičku na ty km
č. 6 má celokožené sedačky
Chci cestovní auto, nikoliv okruhový speciál, takže zbyla jednička a trojka. Jednička je třídveřová, což je pro mě spíš mínus.
Asi jsem úchyl, ale mě se displejík na volantu líbí, podle popisu to prý má i šíbr, ale asi bych to měl nejdřív vidět na živo. Zavolám mu a "cestou" do ČR bych se na to zajel podívat.
Jestli o něčem víte v ČR, tak klidně nahoďte...
Nevíte někdo, jak je to s navigací a zvukem (viz můj příspěvek výše), resp. na koho se obrátit, kdo tomu rozumí?
Napsal: pon 05.05.2014 15:41
od vita11
každý má rád něco

jinak (až na ten volant

) je ta "trojka" pěkné auto ... střešní okno je na 2 fotkách vidět, pěkná barva, 2 sady kol, přípojka na iPod, nedávno aktualizované mapy a software jednotek, dělaná spojka se setrvákem, měněná baterka, ABS jednotka. A má teda Performance výfuk a nebude moc chtít smlouvat na ceně podle toho co píše.
Teď se ještě dívám, že to má docela málo km a už to má dělanou spojku ....