Stránka 2 z 2
Napsal: ned 12.01.2014 18:01
od tanner540i
Pro srovnani, ceny na trhu v cr:
http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_sor ... 5&model=39
Nejlevnejsi je za 169tis, ale holota se slavnym automatem od GM (samozrejme ma min najeto

)
Bazos i tipcars jsou na tom stejne.
Marrtin: Jestli to nechces stocit, tak to hod na mobile nebo autoscount. Takhle to u nas koupi jen prekupnik a za par mesicu bude na sautu za 200tis+ s najezdem kolem 150tis km. V cr se auta s najezdem pres 250tis prakticky vubec neprodavaji, jezdime tu jen v ulezenkach

Napsal: stř 15.01.2014 17:50
od Pupak
Ač to tady bude znít až kacířsky, BMW není na prodej v Česku dobré auto. Ani naftové ani benzínové. Před skoro pěti lety jsem prodával svoji velmi pěknou E39 530 dTA, rok 2000 (před FL) Několik měsíců. Auto bylo v super stavu, najeto originálních cca 290 000. Očekával jsem dobrou prodejnost za 150 000. Cha chá... Přestože v inzerátech ta auta začínala na nějakých 140, nezavolal NIKDO ani za 110 000! Nakonec jsem ji nechal kamarádovi za zmíněných 110, což bylo jenom málo pod nákup. Zhruba v té době vykoupil kamarád autobazarista E39 525 tds, rok 1998. Nejprve se prodávala za 140, pak 130... To bylo v roce 2009. Prodal ji v roce 2012 (!!!) za padesát.
Shodou okolností jedu dneska pro 320dTA do Německa. Pro kamarádku, která přesně tohle auto chce. Jinak by mě to ani nenapadlo; hůř prodejný bude snad jen Jaguar X-Type.
Jen pro dokreslení: v říjnu jsem prodával Octavii TDI 81 kW, rok 2001. V 16.00 jsem ji přistavil do bazaru, v 16.15 vyšel inzerát. Druhý den ráno v osm už před bazarem stál kupec, který si ji v 10 odvezl. Asi měsíc předtím Fabii 1,2 HTP 47 kW. Prodaná druhý den po přistavení. V prosinci Seat Ibiza 1,9 SDI. Prodaná ještě před přistavením do bazaru, kupec na ni už čekal. Teď Audi A3 TDI. 48 hodin od zveřejnění inzerátu neuplynulo a auto je prodané. Kterékoli BMW je prakticky ve všem lepší a nakonec i levnější. Přesto neprodejné.
Napsal: čtv 16.01.2014 10:35
od Davyd
Pupak: můžu to "BMW je prakticky ve všem lepší" dokreslit na příkladu. Na firmě mám nebo jsem měl: 2x Octavia 1, 2x Octavia II, 3x Passat, 2x BMW E91. Octavia 1 jela do světa protihodnotou v bazaru, koupená s nájezdem (beztak stočeným) 90 tis., prodaná s 280 tis. KM. Octavia 2 nová, dnes 190 tis. km. Druhá O 2 koupena jako ojetina 120 tis. km, dnes 240. Passat koupený v 87 dnes 210. Druhý koupen se 130 tis. km, dnes 180tis. Třetí koupen s 150 tis. dnes 320 tis.
VŠECHNY koncernové auta mají původní turba, vstřiky a dvojhmotu (vše 1,9 TDI). Žádné nemá DPF, díky bohu.
Můj poj...baný e91 320 D má za sebou výměnu rozvodů v nestočených 120 tis. Km. Teď závada turba, uvdiíme...
Kolegův ještě mladší e91 (nový od 2010) zatím snad se svými 90 tis. km ještě něco požije.
BMW mi do firmy už nesmí. Ano - asi má trochu lepší jízdní vlastnosti (což potřebujem, protože všichni tady jsme strašní závodníci a do každé zatáčky jedem bokem). Ale kvalita měřená tím, jak se to sere...?
Napsal: čtv 16.01.2014 22:15
od ACDC
Protože poctivé poslední bavo je E46. Pak už jen sračky..
Napsal: pát 17.01.2014 11:23
od jazet
Vidim to stejně
Napsal: pát 17.01.2014 11:41
od patriot
Tak to rozhodně, o tom není sporu....
Jinak auto je moc hezké, ale jak už bylo napsáno, koupí si ho jen velmi,velmi řídký okruh kupujících.
Můj tip je, při troše štěstí 150-170 tis. kč.
Napsal: pát 17.01.2014 12:17
od Kani
ACDC píše:Protože poctivé poslední bavo je E46. Pak už jen sračky..
Amen
Napsal: pát 17.01.2014 15:40
od stevelr
Čau díval jsem se ti na to a ikdyž nejsem mechanik, tak sleduju hodně prodeje aut a především pak ceny. U tvého, které dle popisu spadá do TOP i s těma KM by si mohl chtít od 145 tis. Kč do 180 tis. Kč a myslím, že měsíc dva a máš to prodané. Bohužel na tipcars.cz jsou teď dva kousky a oba jsou velice pěkné. Stav jako takový není to co konkrétně majitele copé chytí za srdce, dle mě je to především design toho auta a jak je sladěný interiér i exteriér.
Každopádně hodně štěstí s prodejem, znám to od sebe. Dlouhou dobu to vypadá, že nikdo nic nechce, ale nakonec se to zlomí a potvrdí se to, že nepotřebuješ 10 kupců co brblají, ale stačí 1 který to myslí vážně.
Napsal: pát 17.01.2014 16:10
od matiz
Preci jen bych s tema srackama byl opatrnejsi. E9x je ve vsem lepsi nez e46, jak komfortem, ovladatelnosti, bezpecnosti, designem, vybavou jen ma par detskych nemoci -)
Jak jsem rikal, pokud to prodat chces, nahod inzeraty a cekej. Treba se nekdo najde kdo bude chtit presne toto auto. Neni to absolutne nemozna castka, jen nebudou stat zastupy lidi a budes muset pockat. Bohuzel cim vic cekani, tim vic to auto starne a pocet lidi se bude snizovat.
Napsal: pát 17.01.2014 18:21
od Filozof
Když dá super cenu za pár dní nebo týdnů to auto tady nebude.
Bohužel pak zase tratí peníze.
Nebo prostě nechat alespoň 159tis a pak si počkat....nebo dát například 130-139tis a auto bude brzy pryč.
kolik stojí 330Ci pěkná ? 140-190tis ?
Napsal: pát 17.01.2014 22:04
od ACDC
Dyzajn a spolehlivost??
Napsal: sob 18.01.2014 18:36
od Kukace
E90 je dizajnove mimo(horsi az hnus) oproti E46 a zdaleka oproti E36 coupe/cabrio.Je to ale samozrejme o nazoru
Napsal: ned 19.01.2014 09:31
od Filozof
Hlavně náhradní díly na e46 jsou mnohem levnější a dostupnější než novější model e90.
Napsal: ned 19.01.2014 09:55
od ROBi
Nejak nepozoruju, ze by byly dily zasadne drazsi. Jsou umerne drazsi tomu, ze se jedna o novejsi model, ale jestli je to drazsi o par procent, tak to neni az tak zasadni. Mel jsem e36-e46-e90, takze muzu s klidem porovnavat.
Ono nejde o to, ze by toto coupe bylo neprodejne, ale je tezko prodejne za ty penize, co se resily na zacatku tohoto topicu. Samozrejme, ze je to uplne v klidu prodejne za 130-135 tisic, ale uz je to podstatne hure prodejne za 190 tisic.
Design e46 a e90 je vec subjektivni, to musi brat kazdy podle sebe. E46 ma vice nadcasovy design, ale nemuze se rict, ze by e90 byla oskliva. Jen proste nekomu padne vic do oka toto, nekomu zase tamto.
Napsal: ned 19.01.2014 12:30
od Filozof
ale kolik stojí e90 coupe a kolik stojí e46 coupe ?
Tam je to dvojnásobek ceny e46.
Ceny jsou někde jinde. Ikdyby díly byli dražší jen o 20-30procent.
Koukal jsem do inzerce a třeba 330Ci se dá koupit za docela pěkné peníze 130-160tis plus mínus i po nějakém servisu. Je to fakt pro lidi co mají levně naftu a chtějí coupe.
Já třeba preferuji benzín nebo pak LPG ale mít možnost mít naftu opravdu lacino, tak klidně do auta v naftě v pěkném stavu půjdu.
Načipovaná 330Cd bude mít řekněme 160-170kw a jezdit stím pak musí bejt radost ještě když je to třeba ježdění za pakatel s rychlou e46.
Napsal: ned 19.01.2014 15:09
od ROBi
Pokud se bavime o porizovaci cene, tak je samozrejme e9x nekde uplne jinde, dejme tomu na dvojnasobku, u e92 a e93 jeste podstatne vyse.