Stránka 2 z 3

Napsal: pon 13.01.2014 21:37
od milius
Doporucil bych auto nekupovat na pohled budis za ty prachy co taky clovek chce :lol:
jinak spodek chybeji kryty, tece olej, dostalo to ranku i ze spoda jeden kat vis asi o 5cm, utrzeny teplomer pred katem, z konektoru lambdasond vypadavaji piny, diagnostika na motoru- snimac hladiny oleje, teplomer oleje, spatny cidlo vacky nekdy chcipa, odpojuje vsechny valce, lambdy atd atd coz nejspis zpusobuje ten snimac vacky a milion dalsich zavad. jasne tukly na predek atd, pred koupi bych nechal udelat prohlidku celeho vozu
ale kdyz toto vsechno cloveku nevadi tak se masiruje v M5 :lol:

Napsal: úte 14.01.2014 00:19
od Arnie_J
no ty kráso, voňafka :lol:

Napsal: čtv 16.01.2014 20:16
od annri
Co cekate za ty prachy...
To je furt dokola. Clovek chce za suchy z nosy top vyladeny auto, jeste k tomu M5... :roll:

Napsal: pát 17.01.2014 10:21
od jozin7
Me zarazi jedna vec na M5e39 a to ,ze ty auta uz zdaleka tak nejedou jak clovek ocekava.Alespon vetsina.Hodne jsem ji taky chtel ale uz me to nebere.Byl jsem pred 3lety na bmw srazu,dojel tam namistrovany chlap s M5,taky dovoz z nemecka,prej od nejakeho zubare.Sam mam mnohem tezsi e65,745i.A Vysledek?Obe auta jeli naprosto stejne ve sprintu ocekaval jsem ze me spraska rozdilem tridy.Cim to je ,netusim bud je me V8 v takem top stavu nebo jeho 400ps uz davno nema 400koni.Komentoval to samozrejme slovy ze to nehonil...Netvrdim ze M5 nejede ale je to vice mene uz jen mytus v dnesni dobe,myslim tim e39.Udrzba tohoto motoru je nakladna a lidi na to serou a setri proto to tak dopada.

Napsal: pát 17.01.2014 10:42
od Syrup
To je zajimavy, nejspis mel tu M5ku jednou nohou v hrobe proste :)

Napsal: pát 17.01.2014 11:36
od jozin7
Treba jo,nevim.Rikal ze to ma v top a full.ale to rika kazdy.6.3s a 5,5s dle TP zas neni omracujici rozdil-kazdopadne ale zvuk ma M5 paradni o tom zadna.kam se na to hrabe me V8.

Napsal: pát 17.01.2014 12:32
od Flyshit
tak treba ja zas na sprintu ze 30km ujel 745i a ja mam 540i bezvanos... ujizeej jsem pomalu ale ujel :D

Napsal: pát 17.01.2014 13:07
od jozin7
No vidis to.V tom pripade bys to nandal i M5-uz to davno neni taka raketa co zni delaji lidi.Je to smutne ale je to tak.

Napsal: pát 17.01.2014 13:13
od ada540i
V Bechyni 2013 na srazu drag na 400m s pevným startem:
540i 2001 manuál (bez jakýchkoli úprav): 14,01s
e39 M5 vizuálně po FL (stav neznámý): 14,45s
e61 545i automat (stav neznámý): 15,22s

Už jsem to párkrát viděl, že 540i porazila M5. Nicméně když je M5 v dobré kondici, tak se 540i nechytá a podle mě ani 745i. Problém je, že dneska už je většina M5 po smrti. Neřekl bych, že je M5 mýtus, jenom musíš najít tu pravou a pak porovnávat.

Jinak než kupovat tuhle M5, tak bych za 200k našel pěknou 540i.

Napsal: pát 17.01.2014 13:17
od Flyshit
presne tak, je plnej jutub videi, jak 540 pojede m5... ale lak je tam zas dost videii, kde m5 pojede auata, ktery maj o dost vetsi vykon... jwnom ty cesky jsou asi mrsky.. az na vyjimky tady z bmwklubu

Napsal: pát 17.01.2014 14:00
od jozin7
Ale to se snazim celou dobu rict,ze to jsou vetsinou auta za zenitem uz.Nic vic.Nechvalim nikde 745i nebo 540i.Osobne jsem do M5ocekaval vice ale nic krome zvuku me nepresvdcilo-na druho stranu v roce 2000 to byla raketa.Tak stejne.muj byvali sef ma e60 M5,koupenou od nova,zadnou vylagrovanou ojetinu,parkrat me stim vezl a dokud to neprepnes do rezimu power na 507ps nic sileneho se nedeje,tech 400koni co tam je normalne pusobi ospalim dojmem.

Napsal: pát 17.01.2014 15:42
od ada540i
Já se zase snažil říct, že pořádná e39 M5 má co ukázat i dnes. A že to auto nemůžeš odsoudit po jízdě ve vylítaným kusu. Pokud to byla raketa v roce 2000, tak to bude raketa i teď :wink: Pocity lidí se přece nemění podle toho jaký rok se zrovna píše. e30 M3 budila sportovní hormony před třiceti lety a budí je i dneska. Ten pocit z jízdy je prostě pořád stejnej, ikdyž třeba dnes už překonanej...

Napsal: pát 17.01.2014 17:47
od tanner540i
Nojo, fakt je ten, ze valna vetsina e39 M5.ktere se prodavaji v CR, maji vanosy po smrti. Taky sem se svezl ve dvou M5 a rikal si, jeste ze sem koupil 540i a nepriplacel jednou tolik za M5, kdyz to jede skoro stejne. Jenze pak se do toho majitel jedne z tech M5 trochu pustil, nechal vymenit oba vanosy za nove, tusim jeste vahu vzduchu a vsechny lambdy. Servis sice cenove jako prumerna 540i tady v bazaru, ale to auto je ted uplne nekde jinde, pocitove tam pribylo min. tak 150 koni. Rozdil oproti 540i je ted propastny a urcite uz me nenapadne mezi sebou ty dve auta porovnavat..

Napsal: pát 17.01.2014 19:02
od jozin7
Ja to auto vubec neodsuzuji.Sam jsem ho kdysi chtel.Uz si ho ale nekoupim to vim.To zda to mel kolega v jakem stavu ja netusim,kazdy tvrdi ze to ma top.

Napsal: sob 18.01.2014 12:31
od annri
Jaksi se nam tu ta debata rozvinula.Reknu k tomu jen svuj nazor.Mel jsem a jezdil jsem uz s dost BMW...Od starych modelu po nove.
Mel jsem i dva roky 540iA pred FL.Na muj vkus jela hodne dobre,na ctyrku tachomtrovych 270 jak nic.Rozdil ve vyssich rychlostech ve zrychleni oproti me byvale 530dA byl znatelny.
Ted k tematu.Vetsina M539 vykon 400koni nema, na Mforu a M5board jsou o tom temata.. Hodne tech aut je zprazenych nespravnym zachazenim a chybejicim servisem a "laskou"...Ja nechci svou M5 vychvalovat ale pri koupi je potreba hledat a pak za ni samozrejme i zaplatit...Kdyz jsem poprve jel s mou M5 byl jsem doslova ohromen jak jela a tahla oproti 540i a je jedno jakou rychlosti jsem jel nebo na jaky kvalt.Sila a agresivita toho auta me ohromuje jeste dnes...Na vlhku na rovine jde bokem na trojku kdyz dam neco pres pul plynu ( a zadni gumy jsou nove..)Tvou 745 musi zdrava M5 zadupat do zeme kdykoliv a kdekoliv... Tot nazor majitele jedne z mala zdrave M5

Napsal: sob 18.01.2014 13:59
od JohnyB
svata pravda, jak pise kolega....co Mko, to v cesku top stav.. :/

Napsal: ned 26.01.2014 20:19
od PowerM5
Souhlasím s annri. Měl jsem 540i E39, momentálně jezdím s M5 E39 a k tomu mám i 545i manuál. 545i jezdí hodně dobře, ale po přesednutí do M5 je rozdíl ihned poznat. Každé sešlápnutí plynu ať v rychlosti 50, 100 nebo 150 (bez ohledu na zařazenou rychlost) v M5 je vždy šťouchanec do zad (po zapnutí tlačítka SPORT je to ještě inteznivnější). V 545i to člověk nezažije. A protože 745i je těžší než 545i, zdravá M5 se nemůže se 745i vůbec srovnávat.

Napsal: pon 27.01.2014 01:16
od stellaM3
PowerM5 píše:Souhlasím s annri. Měl jsem 540i E39, momentálně jezdím s M5 E39 a k tomu mám i 545i manuál. 545i jezdí hodně dobře, ale po přesednutí do M5 je rozdíl ihned poznat. Každé sešlápnutí plynu ať v rychlosti 50, 100 nebo 150 (bez ohledu na zařazenou rychlost) v M5 je vždy šťouchanec do zad (po zapnutí tlačítka SPORT je to ještě inteznivnější). V 545i to člověk nezažije. A protože 745i je těžší než 545i, zdravá M5 se nemůže se 745i vůbec srovnávat.
Také jako majitel M5 se musím přiznat že naštěstí jak to tak poslouchám mám v garáži fungující zdravý stroj a byl bych hodně zvědavý jak by dopadl sprint se 745i jak popisuje kolega. Asi tuším jak by to dopadlo :wink: Podle mě nesrovnatelné....zdravá M5 je úplně jiná liga ale je fakt že údržba něco stojí a trochu mě mrzí že to tak dopadá když potom člověk čte takový věci že M5 nejede....

Napsal: pon 27.01.2014 16:58
od annri
Foto

Napsal: úte 28.01.2014 16:48
od code
Chuderka je nejaka studena ne? Nebo to je tím naporem vzduchu? :)