Stránka 2 z 2

Napsal: úte 24.12.2013 03:55
od bmwe36fans
hledejsi sam kurna vty zimě

Napsal: úte 24.12.2013 03:56
od bmwe36fans
mam ještě otazku na matea z jakyho duvodu s daval dodatačně tam ty filrty když je tam nemaš už stokově? ma to nejaky vyznam?

Napsal: úte 24.12.2013 18:06
od Mateo
Duvod proc v nejakych autech nebyly to netusim. Ja to tam daval z duvodu jakej popisovali vsici ostani a to ze kdyz tam ten filtr neni tak ti litaj do auta sragory jako listi treba. Ale znova upozornuju muj prispevek viz. by mel byt pro auto bez klimy.

Napsal: úte 24.12.2013 19:42
od Kukace
Jenze na tom videu nejaky filtry vytahuje,pokud tam nemely byt z vyroby bude je kam uchytit?

Napsal: úte 24.12.2013 21:02
od Mateo
Ja tam konkretne uchyceni na tyto filtry http://www.voton.cz/cz/e-shop/914274/c5 ... klima.html a mel jsem E36 320i. Mrkni do etk tam to nastopro musis mit napsany.

Napsal: sob 28.12.2013 21:37
od Totic

Napsal: ned 04.09.2016 08:12
od rejdy
Ahoj, potřeboval bych radu ohledně kabinového filtru u verze bez klimy u coupe (je to u něj zjevně jinak než sedanu/touringu a compactu). Včera jsem filtr měnil - demontoval jsem stěrače, abych mohl sundat kryt pod čelním sklem (dil 9 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_2059) - ten jsem dal při té příležitosti rovnou novej.

Ale po sundání byl přístup pouze k pravému filtru (po směru jízdy), levý je zakrytý táhlem od stěrače a další tyčkou, na které asi drží motorek stěračů, takže bez šance ten filtr vytáhnout.

Měnil to někdo na coupe/cabriu (verze bez klimy asi nejsou moc časté)? Napadlo mě jedině, že by se musel sundat kryt motoru a rozmontovat ta část, kudy vede kabeláž do ECU atd.

Díky

Napsal: ned 04.09.2016 21:03
od helikon
presne tenhle problem sem mel taky :D takze sem vymenil jen ten jeden protoze sem vubec netusil kudy se tam mam dostat abych vymenil ten druhej jinak co tady lidi pisou ze verze bez klimy filtry nema omg nevim co to melou.... filtry tam normalne sou....

Napsal: ned 04.09.2016 22:37
od rejdy
No vypadá to, že postup je stejný jako u jiných karosářských verzí (s tím rozdílem, že u coupé/kabrio se musejí demontovat stěrače, což jinde není nutné).

Tzn. když jsou stěrače a kryt s mřížkou pod předním sklem pryč, je potřeba odšroubovat dva šrouby z vrchu, čímž se uvolní kabelové vedení k ECU od přepážky mezi motorem a sběrnou komorou vzduchu. Samotná přepážka by pak měla držet na 3 šroubech (2 na straně spolujezdce, 1 u řidiče), ta se vyndá a tím bude přístup lepší.

Je to tak v Bentley service manualu


Chybně jsem předpokládal, že stačí sundat pouzr ten kryt pod předním sklem...