Stránka 2 z 3

Napsal: úte 17.12.2013 15:55
od Totic
Kolik to má vlastně nájezd? Třeba se to časem vytěsní úsadama z olejů a bude to lepší.. Ale pokud je v záruce, myslím že by se dalo trvat na výrobní vadě, s tím že žere oleje víc než obvyklá tolerance a chtít vyměnit engine.

Ať ho pošlou na reklamaci do Bruselu, hehe.

Napsal: úte 17.12.2013 16:45
od adamosE90
Totic píše:Kolik to má vlastně nájezd? Třeba se to časem vytěsní úsadama z olejů a bude to lepší.. Ale pokud je v záruce, myslím že by se dalo trvat na výrobní vadě, s tím že žere oleje víc než obvyklá tolerance a chtít vyměnit engine.

Ať ho pošlou na reklamaci do Bruselu, hehe.


145tis nájezd....
Diagnostika ukázala Vanos, ale pak se vyčistilo sejto a už to neukazuje...

Napsal: úte 17.12.2013 17:09
od kadli
No s pripravkama do oleje bych byl opatrny, rozhodne bych tam nelil neco z benzinky, ani od nekad jinad, ale kdo chce, at si tam leje co chce. Prosim te, kolik si mel tlaky na jednotlivych valcich? Docela potrebny udaj.

Napsal: úte 17.12.2013 18:40
od adamosE90
kadli píše:No s pripravkama do oleje bych byl opatrny, rozhodne bych tam nelil neco z benzinky, ani od nekad jinad, ale kdo chce, at si tam leje co chce. Prosim te, kolik si mel tlaky na jednotlivych valcich? Docela potrebny udaj.


0,9-1,1-1,3-1,2-1,3-1,1

Napsal: úte 17.12.2013 18:47
od MattyX
0.9 je už málo docela... Hlavně je špatně ten vysokej rozdíl mezi 1.3 a 0.9 ;) Ale to může utíkat taky klidně přes ventily ;)

Nelil bych tam žádný srance, kup 10w40, spíše bych zkusil i 10w60 ;) Mělo by se to zlepšit, ale při této spotřebě je všechno výstřel do tmy trochu... ;)

Napsal: úte 17.12.2013 19:46
od adamosE90
MattyX píše:0.9 je už málo docela... Hlavně je špatně ten vysokej rozdíl mezi 1.3 a 0.9 ;) Ale to může utíkat taky klidně přes ventily ;)

Nelil bych tam žádný srance, kup 10w40, spíše bych zkusil i 10w60 ;) Mělo by se to zlepšit, ale při této spotřebě je všechno výstřel do tmy trochu... ;)


věřim tomu, kdybych tam dal 10w60, tak se ta spotřeba zlepší, ale já bych chtěl tenhle problém vyřešit kompletně, chci dolejvat litr aspoň co 5000 a nemít starosti.

Napsal: úte 17.12.2013 20:33
od MattyX
Konstrukční problém motoru se řeší těžko, respektive draho...

Napsal: úte 17.12.2013 22:36
od kadli
No tak 0,9 baru, je uz tak na hranici smrti. Zkus do vsech valcu pri vyndanych svickach nalit trochu oleje a znovu zmerit tlaky, jestli budou po olejove lazni vetsi, tam vis, ze to jde prez krouzky, kdyz bude stejny, tak ventily. Zabere ti to chvilku a vis hned. Toho oleje staci trochu. Kdyz by to bylo krouzkama, tak je mozne zkusit sarlatanstvi s louhem. Kdyz by jsi mel zajem, napisu ti postup, nebo muzu udelat.

Napsal: stř 18.12.2013 12:33
od JirkaH
no nebude to asi tvůj problém, ale já měl při stejném nájezdu uník přez víčko. Ono to není moc vidět a stéká to po boku bez toho, aby byla pod motorem skvrna. Výměna to trochu zlepšila.
Já mám nyní 1 litr na na 2000 při ohleduplné jízdě, ale někdy i na 1000 km.

Napsal: stř 18.12.2013 15:33
od adamosE90
Tak olej ve vodě neni, vicko uz jsme si mysleli taky a dali jiny, beze zmeny.
A kamarad mi doporucil BG care, zna nekdo?

Nejvetsi zahadou je, ze auto vubec, ale vubec nadmerne nekouri a jede tak jak ma...

Napsal: stř 18.12.2013 16:04
od Maximech
Hlavně do toho probůh nelej žádný sračky, co ti jakoby rádoby vymezí případné nesrovnalosti ve válcích.

Toto řešení je začátkem konce :!:


Sundal jsi spodní kryt motoru? Je fakt všechno čisté?
Při této ztrátě oleje by jsi musel mít snad i mastné zadní okno, čéče.. :o

Napsal: stř 18.12.2013 18:06
od adamosE90
Ja to asi necham cely rozebrat, ale nehrabu se v tom sam, takkze servis, dam vedet. Diky

Napsal: ned 22.12.2013 22:50
od bmwe36fans
když to tady čtu tak zlatej ecotec od opla mě bere e36ka 0.1L za 15000km hold stara poctiva kvalita nechapu vubec co posledni dobou kvalitou bmw a mercedes předvádí todle bysi nedovolily ani před 50 lety takovy uniky

Napsal: ned 22.12.2013 22:52
od bmwe36fans
pro zajimavost najeto 352 845 km neli víc

Napsal: úte 24.12.2013 22:57
od adamosE90
opraveno, těsnněí pod hlavou, šrouby, gufera.. zatim 2000km a full olej. Já snad neznám nikoho s N52 kdo nemá olejničku, chjoo

Napsal: úte 24.12.2013 23:30
od Filozof
Takže to bylo jen těsnění ....určitě by se to dávno projevilo po 2tis km.
Tak to máš kliku. :) :wink:

Napsal: pát 27.12.2013 21:27
od lucas22
adamosE90 píše:opraveno, těsnněí pod hlavou, šrouby, gufera.. zatim 2000km a full olej. Já snad neznám nikoho s N52 kdo nemá olejničku, chjoo


tesneni pod vikem ventilu nebo skutecnce pod hlavou?

Napsal: sob 28.12.2013 19:22
od Totic
:roll: Píše "těsnění pod hlavou". Myslím, že kdyby to unikalo pod deklem tak by byl motor vidět fest poblitej.

Napsal: úte 31.12.2013 11:34
od risanica
ja mam N52 taky a taky delano predchozim majitelem tesneni pod hlavou a nedolivam olej vuuubec :)hodne mi ho teklo pres vymenik, ale tam uz sem vymenil tesneni a motor suchy a jak novy. Najeto 230t km :)

Napsal: stř 01.01.2014 19:39
od lucas22
a na kolik to vyslo? rovnali jste i hlavu? mam spotrebu asi litr na 4-5tkm a celkem rad bych se toho zbavil.