Stránka 2 z 3
Napsal: úte 17.12.2013 15:55
od Totic
Kolik to má vlastně nájezd? Třeba se to časem vytěsní úsadama z olejů a bude to lepší.. Ale pokud je v záruce, myslím že by se dalo trvat na výrobní vadě, s tím že žere oleje víc než obvyklá tolerance a chtít vyměnit engine.
Ať ho pošlou na reklamaci do Bruselu, hehe.
Napsal: úte 17.12.2013 16:45
od adamosE90
Totic píše:Kolik to má vlastně nájezd? Třeba se to časem vytěsní úsadama z olejů a bude to lepší.. Ale pokud je v záruce, myslím že by se dalo trvat na výrobní vadě, s tím že žere oleje víc než obvyklá tolerance a chtít vyměnit engine.
Ať ho pošlou na reklamaci do Bruselu, hehe.
145tis nájezd....
Diagnostika ukázala Vanos, ale pak se vyčistilo sejto a už to neukazuje...
Napsal: úte 17.12.2013 17:09
od kadli
No s pripravkama do oleje bych byl opatrny, rozhodne bych tam nelil neco z benzinky, ani od nekad jinad, ale kdo chce, at si tam leje co chce. Prosim te, kolik si mel tlaky na jednotlivych valcich? Docela potrebny udaj.
Napsal: úte 17.12.2013 18:40
od adamosE90
kadli píše:No s pripravkama do oleje bych byl opatrny, rozhodne bych tam nelil neco z benzinky, ani od nekad jinad, ale kdo chce, at si tam leje co chce. Prosim te, kolik si mel tlaky na jednotlivych valcich? Docela potrebny udaj.
0,9-1,1-1,3-1,2-1,3-1,1
Napsal: úte 17.12.2013 18:47
od MattyX
0.9 je už málo docela... Hlavně je špatně ten vysokej rozdíl mezi 1.3 a 0.9

Ale to může utíkat taky klidně přes ventily
Nelil bych tam žádný srance, kup 10w40, spíše bych zkusil i 10w60

Mělo by se to zlepšit, ale při této spotřebě je všechno výstřel do tmy trochu...

Napsal: úte 17.12.2013 19:46
od adamosE90
MattyX píše:0.9 je už málo docela... Hlavně je špatně ten vysokej rozdíl mezi 1.3 a 0.9

Ale to může utíkat taky klidně přes ventily

Nelil bych tam žádný srance, kup 10w40, spíše bych zkusil i 10w60

Mělo by se to zlepšit, ale při této spotřebě je všechno výstřel do tmy trochu...

věřim tomu, kdybych tam dal 10w60, tak se ta spotřeba zlepší, ale já bych chtěl tenhle problém vyřešit kompletně, chci dolejvat litr aspoň co 5000 a nemít starosti.
Napsal: úte 17.12.2013 20:33
od MattyX
Konstrukční problém motoru se řeší těžko, respektive draho...
Napsal: úte 17.12.2013 22:36
od kadli
No tak 0,9 baru, je uz tak na hranici smrti. Zkus do vsech valcu pri vyndanych svickach nalit trochu oleje a znovu zmerit tlaky, jestli budou po olejove lazni vetsi, tam vis, ze to jde prez krouzky, kdyz bude stejny, tak ventily. Zabere ti to chvilku a vis hned. Toho oleje staci trochu. Kdyz by to bylo krouzkama, tak je mozne zkusit sarlatanstvi s louhem. Kdyz by jsi mel zajem, napisu ti postup, nebo muzu udelat.
Napsal: stř 18.12.2013 12:33
od JirkaH
no nebude to asi tvůj problém, ale já měl při stejném nájezdu uník přez víčko. Ono to není moc vidět a stéká to po boku bez toho, aby byla pod motorem skvrna. Výměna to trochu zlepšila.
Já mám nyní 1 litr na na 2000 při ohleduplné jízdě, ale někdy i na 1000 km.
Napsal: stř 18.12.2013 15:33
od adamosE90
Tak olej ve vodě neni, vicko uz jsme si mysleli taky a dali jiny, beze zmeny.
A kamarad mi doporucil BG care, zna nekdo?
Nejvetsi zahadou je, ze auto vubec, ale vubec nadmerne nekouri a jede tak jak ma...
Napsal: stř 18.12.2013 16:04
od Maximech
Hlavně do toho probůh nelej žádný sračky, co ti jakoby rádoby vymezí případné nesrovnalosti ve válcích.
Toto řešení je začátkem konce
Sundal jsi spodní kryt motoru? Je fakt všechno čisté?
Při této ztrátě oleje by jsi musel mít snad i mastné zadní okno, čéče..

Napsal: stř 18.12.2013 18:06
od adamosE90
Ja to asi necham cely rozebrat, ale nehrabu se v tom sam, takkze servis, dam vedet. Diky
Napsal: ned 22.12.2013 22:50
od bmwe36fans
když to tady čtu tak zlatej ecotec od opla mě bere e36ka 0.1L za 15000km hold stara poctiva kvalita nechapu vubec co posledni dobou kvalitou bmw a mercedes předvádí todle bysi nedovolily ani před 50 lety takovy uniky
Napsal: ned 22.12.2013 22:52
od bmwe36fans
pro zajimavost najeto 352 845 km neli víc
Napsal: úte 24.12.2013 22:57
od adamosE90
opraveno, těsnněí pod hlavou, šrouby, gufera.. zatim 2000km a full olej. Já snad neznám nikoho s N52 kdo nemá olejničku, chjoo
Napsal: úte 24.12.2013 23:30
od Filozof
Takže to bylo jen těsnění ....určitě by se to dávno projevilo po 2tis km.
Tak to máš kliku.

Napsal: pát 27.12.2013 21:27
od lucas22
adamosE90 píše:opraveno, těsnněí pod hlavou, šrouby, gufera.. zatim 2000km a full olej. Já snad neznám nikoho s N52 kdo nemá olejničku, chjoo
tesneni pod vikem ventilu nebo skutecnce pod hlavou?
Napsal: sob 28.12.2013 19:22
od Totic

Píše "těsnění pod hlavou". Myslím, že kdyby to unikalo pod deklem tak by byl motor vidět fest poblitej.
Napsal: úte 31.12.2013 11:34
od risanica
ja mam N52 taky a taky delano predchozim majitelem tesneni pod hlavou a nedolivam olej vuuubec

hodne mi ho teklo pres vymenik, ale tam uz sem vymenil tesneni a motor suchy a jak novy. Najeto 230t km

Napsal: stř 01.01.2014 19:39
od lucas22
a na kolik to vyslo? rovnali jste i hlavu? mam spotrebu asi litr na 4-5tkm a celkem rad bych se toho zbavil.