Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vysoká spotřeba Oleje e90 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#21 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Kolik to má vlastně nájezd? Třeba se to časem vytěsní úsadama z olejů a bude to lepší.. Ale pokud je v záruce, myslím že by se dalo trvat na výrobní vadě, s tím že žere oleje víc než obvyklá tolerance a chtít vyměnit engine.

Ať ho pošlou na reklamaci do Bruselu, hehe.
adamosE90
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#22 Příspěvek od adamosE90 »

Totic píše:Kolik to má vlastně nájezd? Třeba se to časem vytěsní úsadama z olejů a bude to lepší.. Ale pokud je v záruce, myslím že by se dalo trvat na výrobní vadě, s tím že žere oleje víc než obvyklá tolerance a chtít vyměnit engine.

Ať ho pošlou na reklamaci do Bruselu, hehe.


145tis nájezd....
Diagnostika ukázala Vanos, ale pak se vyčistilo sejto a už to neukazuje...
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#23 Příspěvek od kadli »

No s pripravkama do oleje bych byl opatrny, rozhodne bych tam nelil neco z benzinky, ani od nekad jinad, ale kdo chce, at si tam leje co chce. Prosim te, kolik si mel tlaky na jednotlivych valcich? Docela potrebny udaj.
adamosE90
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#24 Příspěvek od adamosE90 »

kadli píše:No s pripravkama do oleje bych byl opatrny, rozhodne bych tam nelil neco z benzinky, ani od nekad jinad, ale kdo chce, at si tam leje co chce. Prosim te, kolik si mel tlaky na jednotlivych valcich? Docela potrebny udaj.


0,9-1,1-1,3-1,2-1,3-1,1
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MattyX Moderátor »

0.9 je už málo docela... Hlavně je špatně ten vysokej rozdíl mezi 1.3 a 0.9 ;) Ale to může utíkat taky klidně přes ventily ;)

Nelil bych tam žádný srance, kup 10w40, spíše bych zkusil i 10w60 ;) Mělo by se to zlepšit, ale při této spotřebě je všechno výstřel do tmy trochu... ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
adamosE90
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#26 Příspěvek od adamosE90 »

MattyX píše:0.9 je už málo docela... Hlavně je špatně ten vysokej rozdíl mezi 1.3 a 0.9 ;) Ale to může utíkat taky klidně přes ventily ;)

Nelil bych tam žádný srance, kup 10w40, spíše bych zkusil i 10w60 ;) Mělo by se to zlepšit, ale při této spotřebě je všechno výstřel do tmy trochu... ;)


věřim tomu, kdybych tam dal 10w60, tak se ta spotřeba zlepší, ale já bych chtěl tenhle problém vyřešit kompletně, chci dolejvat litr aspoň co 5000 a nemít starosti.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Konstrukční problém motoru se řeší těžko, respektive draho...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#28 Příspěvek od kadli »

No tak 0,9 baru, je uz tak na hranici smrti. Zkus do vsech valcu pri vyndanych svickach nalit trochu oleje a znovu zmerit tlaky, jestli budou po olejove lazni vetsi, tam vis, ze to jde prez krouzky, kdyz bude stejny, tak ventily. Zabere ti to chvilku a vis hned. Toho oleje staci trochu. Kdyz by to bylo krouzkama, tak je mozne zkusit sarlatanstvi s louhem. Kdyz by jsi mel zajem, napisu ti postup, nebo muzu udelat.
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#29 Příspěvek od JirkaH »

no nebude to asi tvůj problém, ale já měl při stejném nájezdu uník přez víčko. Ono to není moc vidět a stéká to po boku bez toho, aby byla pod motorem skvrna. Výměna to trochu zlepšila.
Já mám nyní 1 litr na na 2000 při ohleduplné jízdě, ale někdy i na 1000 km.
adamosE90
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#30 Příspěvek od adamosE90 »

Tak olej ve vodě neni, vicko uz jsme si mysleli taky a dali jiny, beze zmeny.
A kamarad mi doporucil BG care, zna nekdo?

Nejvetsi zahadou je, ze auto vubec, ale vubec nadmerne nekouri a jede tak jak ma...
Maximech
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#31 Příspěvek od Maximech »

Hlavně do toho probůh nelej žádný sračky, co ti jakoby rádoby vymezí případné nesrovnalosti ve válcích.

Toto řešení je začátkem konce :!:


Sundal jsi spodní kryt motoru? Je fakt všechno čisté?
Při této ztrátě oleje by jsi musel mít snad i mastné zadní okno, čéče.. :o
adamosE90
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#32 Příspěvek od adamosE90 »

Ja to asi necham cely rozebrat, ale nehrabu se v tom sam, takkze servis, dam vedet. Diky
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#33 Příspěvek od bmwe36fans »

když to tady čtu tak zlatej ecotec od opla mě bere e36ka 0.1L za 15000km hold stara poctiva kvalita nechapu vubec co posledni dobou kvalitou bmw a mercedes předvádí todle bysi nedovolily ani před 50 lety takovy uniky
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#34 Příspěvek od bmwe36fans »

pro zajimavost najeto 352 845 km neli víc
adamosE90
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#35 Příspěvek od adamosE90 »

opraveno, těsnněí pod hlavou, šrouby, gufera.. zatim 2000km a full olej. Já snad neznám nikoho s N52 kdo nemá olejničku, chjoo
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#36 Příspěvek od Filozof »

Takže to bylo jen těsnění ....určitě by se to dávno projevilo po 2tis km.
Tak to máš kliku. :) :wink:
lucas22
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pát 01.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od lucas22 »

adamosE90 píše:opraveno, těsnněí pod hlavou, šrouby, gufera.. zatim 2000km a full olej. Já snad neznám nikoho s N52 kdo nemá olejničku, chjoo


tesneni pod vikem ventilu nebo skutecnce pod hlavou?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#38 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

:roll: Píše "těsnění pod hlavou". Myslím, že kdyby to unikalo pod deklem tak by byl motor vidět fest poblitej.
risanica
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: úte 16.03.2010 01:00
Bydliště: Brno

#39 Příspěvek od risanica »

ja mam N52 taky a taky delano predchozim majitelem tesneni pod hlavou a nedolivam olej vuuubec :)hodne mi ho teklo pres vymenik, ale tam uz sem vymenil tesneni a motor suchy a jak novy. Najeto 230t km :)
lucas22
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pát 01.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#40 Příspěvek od lucas22 »

a na kolik to vyslo? rovnali jste i hlavu? mam spotrebu asi litr na 4-5tkm a celkem rad bych se toho zbavil.
Odpovědět