Stránka 2 z 2
Napsal: pon 16.12.2013 01:32
od Francis
Přečti si odkaz, co jsem dal na jednu starší diskusi.
Krátký stisk vypne VŠE, jak klapku tak i trakci (přibržďování).
Dlouhý stisk (10 sekund) vypne buď jen klapku nebo jen trakci, záleží na tom, z jakého stavu (vypnuto vše nebo zapnuto vše) dlouhý stisk provedeš.
Vypnutí všeho krátkým stiskem jde zrušit dalším krátkým stiskem, kontrolka pak zhasne a vše je funkční. Po dlouhém stisku jde uvést do funkčního stavu jen restartem motoru.
Klapku mám též odstraněnou, a to proto, abych nemusel systém po každém startu vypínat.
Napsal: pát 03.01.2014 10:00
od Francis
Nechci zakládat další téma, jen mě zajímá, zda má někdo praktickou zkušenost podobnou s tvrzením, které se tu objevilo dříve:
pokud trakci neodstraníš tak si nejen kurvíš brzdy (to je ta levnější varianta) ale hlavně si pálíš lamely v diferáku = za chvíli budeš mít klasický otevřený :-/
Napsal: pát 03.01.2014 17:23
od stenlie
Souhlas s Francisem mám též ASC + T na 328 r.v. 98 zmáčknutím tlačítka se vypíná vše . Hrabe to jak vzteklý do plnejch

Je tam samozřejmě otevřený diff a hrabe mi sem tam jedno kolo sem tam obě tak jak to má být .
Tím pádem se to vypne vše. To že po vypnutí kontroly prokluzu je trakce v činnosti je spíš u E46.
Napsal: sob 04.01.2014 15:05
od myrryn88
Mam taky 323ti.Loni v lete sem prijel na plac.Vypnul sem kratkym stiskem ASC+T a palil sjete pneu.Vsechno slo hladce.Zadek lital,... Po prezuti na nove pneu sem se jel projet a ASC+T zaclo zlobit.Kdyz prudce zrychluji treba na trojku v cca 110km/h, tak si auto mysli ze hrabe a zacne skrtit vykon.Vypinam tuto funkci vzdy po startu,ale nekdy clovek proste zapomene a je fakt neprijemny kdyz zacnete predjizdet a auto zacne brzdit vykon.Kdyz jedu klobouka tak nic nepocituji.Nevite nekdo co s tim?
Napsal: sob 04.01.2014 16:26
od Francis
Máš vpředu a vzadu stejný rozměr, stejný vnější průměr pneu?
Napsal: sob 04.01.2014 16:39
od myrryn88
To nemam.Ale pred tim palenim sem mel.Bylo 235/40/17 vsude.Ted mam predek 225/45/17 a zadek 235/40/17.To na to ma vliv ?

To by me ve snu nenapadlo.
Napsal: sob 04.01.2014 17:59
od Totic
To jsou bych řek docela předepsaný pneu. Může zlobit ABS čidlo, podle toho měří prokluz. Proběhla diag před dotazem, nebo jak obvykle?

Napsal: sob 04.01.2014 18:17
od myrryn88

Jako obvykle.Ja najedu s tim autem prd a navic pres zimu zazimovano.Tak sem to moc neresil.Vzdycky to po startu vypnu a neresim.Videl sem vlakno o asc tak sem se pris.al

Abs je funkcni.
Napsal: sob 04.01.2014 20:40
od Francis
myrryn88 píše:... ted mam predek 225/45/17 a zadek 235/40/17.To na to ma vliv ?

To by me ve snu nenapadlo.
ASC funguje na porovnávání otáček kol. Vezmeš-li kalkulačku do ruky, spočteš že:
225/45R17 má průměr 634,3 mm
235/40R17 má průměr 619,8 mm
Jestliže obvodová rychlost pneu je stejná = každé kolo se pohybuje vpřed stejnou rychlostí, musí nutně být rozdílné otáčky při rozdílných průměrech kol. K tomu odchylka způsobená nepřesným huštěním, opotřebením, jízdou do zatáčky, ...
Napsal: sob 04.01.2014 21:00
od myrryn88
Diky moc.Sezenu jine alu a dam na vsechny stejne pneu.Mam vzadu 9J a uz ta 235 je tam docela natazena,takze 225 by byla jeste vic. Kdyby nekdo nahodou vedel o hezkych kolech nejlepe original na e36 v 17kach dejte vedet

Napsal: sob 04.01.2014 21:10
od Francis
Dej dozadu 255/40 R17, mají stejný vnější průměr jako 225/45 R17.
Napsal: ned 05.01.2014 15:18
od Totic
Pneu 255 to už je na E36ku salám jak od Kmotra.. I když Alpina E36 měla i předepsaný 265 a po Fl snad i 275 (ale teď si nevzpomínám jestli už to nejsou 18"). ET je v tomto případě víc než důležitý.
Nějakej pokec o pneu
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=132136
Nevím no v každé zatáčce se kola točí jinak a ABS to v poho pobírá.
Napsal: sob 27.08.2016 14:46
od helikon
muzu se zeptat naco prodavaj od mishimota to silikonovy koleno pisou tam nahrada asc+t to je jako nahrada za celou tu klapku ?