Stránka 2 z 2

Napsal: pát 13.12.2013 16:04
od lukepostulka
Díky všem za rady, měrku koupím origo původní a olej vyměním, jen bych chtěl dodat že pokud má někdo nějaký problém s tím, že jsem koupil auto, které není vyloženě leštěnka a o které se předchozí majitel staral asi jako o starou 120 a já se teď snažím napravovat to co spáchal, tak mi to může dát vědět do PM ;-) maximech: auto jsi neviděl, nechápu z čeho tedy soudíš jak se o něj starám :roll: a každej příčetnej člověk ví, že když je měrka na minimu, tak do něj dolije olej ;-). Díky všem ještě jednou :-)

Napsal: pát 13.12.2013 16:14
od Maximech
lukepostulka píše: a každej příčetnej člověk ví, že když je měrka na minimu, tak do něj dolije olej ;-)
Což ty jsi neudělal a najel jsi dalších poctivých 400 km. :?

Jinak jsi mě zřejmě vůbec nepochopil.. :)

Napsal: pát 13.12.2013 18:58
od Totic
Zase se nebojte když je olej na měrce pod minimem, že se motor hned zadře. Ještě je tam čidlo tlaku, když se rozsvítí za jízdy olejnička to už je blbý.

Každopádně kdo tam narval jinou měrku, toho nechápu. 8O

Napsal: pát 13.12.2013 20:37
od Huska
řešíš nesmysly... měrka je jiná podle typu motoru (podle tvaru vany) nikoliv podle modelu auta. Mezi riskami je u 90% aut jeden litr oleje.
Když víš, že máš měrku z jiného auta tak jako první dej měrku z konkrétního typu. Pokud máš M50 tak může být i z 2,0i. Jakákoli jiná je hazardování s málo/moc oleje .. obě varianty jsou špatné.

Napsal: sob 14.12.2013 13:54
od johnyfly1
ja som vymienal olej na M43 a mal som medzi riskami a vypustil som skoro 4litre a nalial som este menej okolo 3,5litra a olej bol medzi riskami tak ako predtym..zvlastne :roll: potom som uz nedolieval a stale je olej medzi riskami :roll: