Stránka 2 z 2
Napsal: pát 29.11.2013 15:07
od Vlasta
Tak to je, ale s měřením viskozity to nemá nic společnýho
Napsal: pát 29.11.2013 15:33
od paca
hele viděl jsi olej po 25tis km? je to pěkný humus

Napsal: pát 29.11.2013 15:35
od Vlasta
To je u nafty už po 500 km
Napsal: pát 29.11.2013 16:05
od beny-maser
asi je rozdíl hnus a černej olej z nafty
jinak i na té naftě pokud měníš olej pravidelně a není to sračka tak ten olej se tolik nešpiní (černej je ale furt)
Napsal: pát 29.11.2013 16:24
od Maximech
V naftě je olej černej po 100 km.

To je známá věc.
Já osobně teď měnil olej po 20ti tis. a žádnej humus to nebyl.
Nebyl jako novej, to je jasné, ale byl světlý. Žádná černota..

Napsal: sob 30.11.2013 12:59
od paca
proč jsi ho měnil po 20tis km? když máš na e39tce dle "bc" po 25tis km?
Napsal: sob 30.11.2013 14:12
od Vlasta
Já měl u E39 530d po FL interval 20 tisíc, na E46 M3 mám 25 tisíc a na 535d 30 tisíc
Napsal: sob 30.11.2013 17:28
od paca
no já právě si nechal na e46tce nastavit na 15tis km

Napsal: ned 01.12.2013 20:20
od TomassR90
to nastavíš jen na diagnoze, že ?
Napsal: pon 02.12.2013 08:40
od paca
jj, tak já si nechal přes diag nastavit víc věcí - us drl svícení, samozamykání (při 20km/h se auto zamkne), při zamknutí a odemknutí auta probliknou blinkry, interval výměny oleje, "coming home" aby místo světel se přísvítilo mlhovkama